Ότι τρώει κανείς μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την υγεία του. Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε περιέχουν διάφορα θρεπτικά συστατικά για να συντηρήσουν τη ζωή, παρέχοντας ενέργεια, προάγοντας την ανάπτυξη και ρυθμίζοντας τις μεταβολικές διεργασίες. Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην διατήρηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια διαφόρων δραστηριοτήτων αλλά και στην ασφαλή ολοκλήρωσή τους! Ταυτόχρονα, η διατροφή είναι καθοριστική για την σωστή ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων αθλητών.

Πηγή: https://www.segas.gr/wp-content/uploads/2023/04/unnamed-file.pdf
 


Δείτε στο video.sch.gr

 

ΤΣΙΚΛΗΤΗΡΑΣΕνας πολυσύνθετος αθλητής, με σπάνια σωματικά προσόντα και ψυχικές αρετές. ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή των Ολυμπιονικών στην πατρίδα μας. Συνολικά έχει κατακτήσει τέσσερα Ολυμπιακά μετάλλια και συγκεκριμένα ένα χρυσό, δύο αργυρά και ένα χάλκινο. Χρειάστηκε να περάσουν 80 χρόνια από την τελευταία του επιτυχία, το χρυσό μετάλλιο του 1912, για να επαναληφθεί με την Βούλα Πατουλίδου το 1992 στη Βαρκελώνη!

Πηγή: https://www.segas.gr/athletes/kostas-kostis-tsiklitiras/

Βίντεο: https://youtu.be/_NLvgrfF3_c?list=PLKgZLSJFOtsbWWQ9ICcMgGOxhKBcdLSJc

 

 

 

Ενας πολυσύνθετος αθλητής, με σπάνια σωματικά προσόντα και ψυχικές αρετές. ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή των Ολυμπιονικών στην πατρίδα μας. Συνολικά έχει κατακτήσει τέσσερα Ολυμπιακά μετάλλια και συγκεκριμένα ένα χρυσό, δύο αργυρά και ένα χάλκινο. Χρειάστηκε να περάσουν 80 χρόνια από την τελευταία του επιτυχία, το χρυσό μετάλλιο του 1912, για να επαναληφθεί με την Βούλα Πατουλίδου το 1992 στη Βαρκελώνη.

Πηγή: https://www.segas.gr/athletes/kostas-kostis-tsiklitiras/

 

Η ανάλυση της χρήσης των QR κωδικών (Quick Response – Γρήγορη Απόκριση) για εκπαιδευτικούς σκοπούς μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο της κινητής μάθησης. Ο όρος “κινητή μάθηση” (m-learning) αναφέρεται στην εκπαίδευση που λαμβάνει χώρα εκτός σταθερών και προκαθορισμένων θέσεων, καθώς και στη χρήση τεχνολογιών κινητής επικοινωνίας για την παροχή εκπαιδευτικών ευκαιριών. Η κινητή μάθηση αντιπροσωπεύει σημαντικό πεδίο έρευνας στον τομέα της εκπαίδευσης.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της κινητής μάθησης, δηλαδή η “χωρική ανεξαρτησία”, η “χρονική ανεξαρτησία” και το “εποικοδομητικό περιεχόμενο”, την ξεχωρίζουν από τους συναφείς τομείς της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) ή της μάθησης βασισμένης στο διαδίκτυο (Web-based). Η χωρική ανεξαρτησία αναφέρεται στη μάθηση που δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένο χώρο, όπως η σχολική τάξη. Η χρονική ανεξαρτησία σημαίνει ότι η μάθηση εκτείνεται πέρα από τον καθορισμένο χρόνο της μάθησης στην τάξη, αναπτύσσοντας άτυπα περιβάλλοντα μάθησης, όπως η αυλή του σχολείου.

Ο όρος “εποικοδομητικό περιεχόμενο” αναφέρεται όχι μόνο στη σημασιολογική πλευρά του περιεχομένου, αλλά και στο κατά πόσον είναι κατάλληλο για μετάδοση μέσω φορητών συσκευών, τηλεπικοινωνιακών δικτύων και άλλων τεχνολογιών. Χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία όπως οι κωδικοί QR, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η μάθηση μπορεί να λάβει χώρα “οποτεδήποτε και οπουδήποτε”. Καίριο στοιχείο σε αυτήν τη μαθησιακή εξέλιξη αποτελεί η ταχεία ανάπτυξη των φορητών τεχνολογιών, οι οποίες επιτρέπουν την υλοποίηση της κινητής μάθησης. Αυτή η προσέγγιση προσφέρει πλεονεκτήματα σε σύγκριση με την παραδοσιακή μάθηση, καθώς επιτρέπει τη δημιουργία ευέλικτων, προσωπικών και συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης. Ο μαθητής αναλαμβάνει τον έλεγχο της μάθησής του, καθώς οι γραμμές μεταξύ τυπικής και άτυπης μάθησης διασταυρώνονται.

Σύνδεσμος για μελέτη: https://en.wikipedia.org/wiki/QR_code



Λήψη αρχείου

qr code

Ο όρος “εκπαιδευτική ρομποτική” αναφέρεται στη διδακτική πρακτική κατά την οποία ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιώντας τα ρομπότ προσεγγίζει τη γνώση, άλλοτε μέσα από τα ρομπότ και άλλοτε για τα ίδια τα ρομπότ. Στην εκπαιδευτική ρομποτική μπορεί κανείς να διακρίνει δύο κατηγορίες. Η πρώτη, η πιο απλή, περιλαμβάνει την κατασκευή και τον απλό χειρισμό του ρομπότ. Η δεύτερη, η πιο προχωρημένη, απαιτεί τον προγραμματισμό του ρομπότ έτσι ώστε να επιλυθεί κάποιο πρόβλημα καθώς και τη λήψη αποφάσεων οι οποίες καθορίζουν τη συμπεριφορά του. Τα ρομπότ με τη χρήση κατάλληλων προγραμματιστικών περιβαλλόντων μπορούν να προγραμματιστούν, ώστε να εκτελούν μία σειρά ενεργειών και να αντιδρούν σε ερεθίσματα που δέχονται οι αισθητήρες τους.

Η εκπαιδευτική ρομποτική συνιστά μια διδακτική προσέγγιση που επιστρατεύει προγραμματιζόμενα συστήματα και αξιοποιεί την προσέγγιση της μάθησης με συνθετικές εργασίες. Τα robots χρησιμοποιούνται ως ένα μέσο διδασκαλίας μεθόδων επίλυσης προβλημάτων, αποτελώντας μία ευχάριστη και ενδιαφέρουσα ενασχόληση παρέχοντας παράλληλα μία απλή και διδακτική διεπαφή. Άλλωστε το παιχνίδι, αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα θετικού κινήτρου και παρότρυνσης στην εκπαίδευση. Η κατασκευή ενός robot διδάσκει στους μαθητές βασικές επιστημονικές αρχές και τεχνολογικές εφαρμογές και τους εξοικειώνει με την ασφαλή χρήση των εργαλείων και τις τεχνικές διαδικασίες. Η δραστηριότητα προσφέρει διασκέδαση και πρόκληση, συνδυάζει την τεχνολογία εντός της τάξης, διδάσκει τη συνεργατική μάθηση και την επιστημονική προσέγγιση, δίνει ευκαιρίες για συνεργατική μάθηση, εμπνέει τα νεαρά μυαλά και προσφέρει την ευκαιρία για επαγγελματικό προσανατολισμό.

Οι Μαραγκός & Γρηγοριάδου (2008) αναφέρουν ότι εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια (π.χ. RobotBattle, RoboCode, CeeBot, ColoBot) που στηρίζονται στον προγραμματισμό ρομπότ καταφέρνουν να κινήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους ενθαρρύνουν να πειραματιστούν με προγραμματιστικές έννοιες. Διάφορες έρευνες  υποστηρίζουν ότι τα ρομπότ βοήθησαν σημαντικά στη μετάδοση γνώσης βασικών εννοιών προγραμματισμού. Σε έρευνα που έγινε με μαθητές γυμνασίου– λυκείου καταγράφηκαν θετικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά στο ενδιαφέρον των μαθητών κατά την διάρκεια των μαθημάτων καθώς και στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων που είχαν τεθεί.

Το Enchanting (http://enchanting.robotclub.ab.ca) είναι ένα δωρεάν λογισμικό ανοικτού κώδικα, το οποίο χρησιμοποιείται ως εναλλακτικό του Robolab ή του ΝΧΤ-G, που είναι και το βασικό περιβάλλον προγραμματισμού για τα Lego Mindstorms. Είναι εξελληνισμένο σε σχέση με τα άλλα περιβάλλοντα, τα οποία είναι στα Αγγλικά. Η χρήση του είναι πολύ εύκολη καθώς είναι μια παραλλαγή του Scratch, στο οποίο οι μαθητές έχουν ήδη εξοικειωθεί από το Δημοτικό. Διαθέτει γραφική γλώσσα προγραμματισμού με την οποία καθιστά πιο προσιτό τον προγραμματισμό στα παιδιά και άλλους αρχάριους προγραμματιστές. Το Enchanting έχει μια διαισθητική διεπαφή «drag & drop» και ένα γραφικό προγραμματιστικό περιβάλλον, το οποίο καθιστά την εφαρμογή προσιτή για έναν αρχάριο, αλλά και εξίσου δυναμική για έναν εξειδικευμένο χρήστη. Το περιβάλλον ενθαρρύνει την εστίαση στο προς επίλυση πρόβλημα και δεν προκαλεί γνωστική υπερφόρτωση, ενώ η αμφίδρομη σχέση φυσικής κατασκευής και προγράμματος ελέγχου γίνεται εύκολα αντιληπτή. Σε αντίθεση με τις γλώσσες γενικού σκοπού, που η εκτέλεση των βασικών λειτουργιών δεν είναι οπτικοποιημένη, στο Enchanting ο χρήστης μπορεί να συνθέσει τον κώδικα και να δει επιτόπου την απάντηση του προγράμματος. Επίσης, μπορεί να κάνει αλλαγές στον κώδικά του, ακόμη και αν το πρόγραμμα τρέχει, και να προκαλέσει ένα νέο παραγόμενο αποτέλεσμα. Οι βασικές δομές ελέγχου (ακολουθία, επιλογή και επανάληψη) συντίθενται με το σύρσιμο και το στοίβαγμα γραφικών πλακιδίων, που αντιστοιχούν σε εντολές. Ο προγραμματισμός με δομικά στοιχεία εξαλείφει τα συνήθη προβλήματα των συντακτικών λαθών, επειδή τα πλακίδια μπορούν να τοποθετηθούν μαζί, μόνο με συντακτικά ορθό τρόπο. Η γλώσσα παρέχει αντικειμενοστραφές μοντέλο οπτικού προγραμματισμού με δομές ελέγχου καθοδηγούμενες από γεγονότα (όταν γίνει κλικ, όταν πατηθεί ένα κουμπί). Με το Enchanting, οι αρχάριοι προγραμματιστές εξοικειώνονται επίσης και με άλλες προγραμματιστικές έννοιες, όπως μεταβλητές, λίστες κ.α.

Η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, όπου ο χρήστης (μαθητής/τρια) είναι σε θέση, με τη βοήθεια μιας απλής γλώσσας προγραμματισμού, να συνθέσει και να κατευθύνει μια τεχνολογική οντότητα, όπως για παράδειγμα ένα ρομπότ. Η ρομποτική μπορεί να ενταχθεί ως συμπληρωματική δραστηριότητα στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής και ειδικότερα στο μάθημα του προγραμματισμού. Η εκπαιδευτική ρομποτική εξασφαλίζει ένα νέο τρόπο προσέγγισης της Πληροφορικής που μπορεί να εξάψει το ενδιαφέρον των μαθητών ενώ έρχονται σε επαφή με σημαντικές έννοιες της επιστήμης των υπολογιστών. Επιπρόσθετα η πτυχή του παιχνιδιού, που εμπεριέχουν τα προγραμματιζόμενα ρομποτικά μοντέλα προτρέπει τους μαθητές/τριες να είναι περισσότερο δημιουργικοί, αντιμετωπίζοντας τον προγραμματισμό του ρομπότ ως μια ψυχαγωγική και ευχάριστη ενασχόληση, ενισχύοντας σημαντικά τη διάθεσή τους για ενασχόληση με τον προγραμματισμό. Η διδασκαλία της ρομποτικής είναι κατάλληλη για μαθητές ανεξάρτητα από την ηλικία και το υπόβαθρό τους και αποτελεί έναν τρόπο ενθάρρυνσης της μάθησης.

συνεχίστε την αναζήτηση »
  • Ημερολόγιο καταχώρησης άρθρων

    Μάρτιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Αρχεία

  • Ετικέτες

  • Αποποίηση ευθυνών

    Οι πληροφορίες που παρατίθενται στο τρέχων blog προέρχονται από ψηφιακό υλικό που βρίσκεται διαθέσιμο στο χώρο του διαδικτύου.