ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Στην παρούσα ιστοσελίδα γίνεται μόνο αναφορά του δημοσιευμένου έργου μου. Για περισσότερα (https://blogs.sch.gr/stavpatsiomitou/)
ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
Μ1. Patsiomitou, S. (2019). A Trajectory for the Teaching and Learning of the Didactics of Mathematics [using ICT]: Linking Visual Active Representations. Monograph. Published by Global Journal Incorporated. United States. (September 5, 2019) . ISBN: 978-1-7340132-0-7. http://doi.org/10.34257/SPatTrajICT
https://globaljournals.org/eBooks/A_Trajectory_for_the_Teaching_and_Learning_of_the_Didactics_of_Mathematics_using_ICT.pdf (256 σελίδες) (ανοικτής πρόσβασης στο διαδίκτυο)
ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Μ10. Πατσιομίτου, Σ. (2024). Νοητικές, Εργαλειακές και Αφαιρετικές Γεωμετρικές Διαδρομές στα Τετράπλευρα. Ιανουάριος 2024 . Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-370-8
Patsiomitou, S. (2024). Abstract, instrumental, and deductive geometric trajectories on quadrilaterals. Monograph. Angelakis Publications.ISBN: 978-960-616-370-8
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/114452254/
M9. Πατσιομίτου, Σ. (2023). Δυναμικό πολυεπίπεδο Πρόγραμμα Σπουδών βασισμένο στην ιδέα των Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων (ΣΟΕΑ): ερευνητικές μελέτες από το 2005-2023. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-351-7
[Patsiomitou, S. (2023). A dynamic multi-level curriculum based on the central idea of Linking Visual Active Representations (LVAR): inquiring during the years 2005-2023. Angelakis Publications. ISBN: 978-960-616-351-7]
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/106443935/
M8. Πατσιομίτου, Σ. (2022). Εννοιολογικές και εργαλειακές διαδρομές με συνδεόμενες οπτικές ενεργές αναπαραστάσεις στο Geometer’s Sketchpad. Εκδόσεις Κλειδάριθμος. ISBN: 978-960-645-302-1.
αναρτημένο στο Σύστημα “Εύδοξος”
https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:112691124/0
Μ7. Πατσιομίτου, Σ. (2021). Εργαλειακά μαθησιακά μονοπάτια στο Geogebra. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN:978-960-616-193-3
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/46858220/
Μ6. Πατσιομίτου, Σ. (2020α) Διδακτική των Μαθηματικών Ι: Συνδεόμενες Οπτικές Ενεργές Αναπαραστάσεις. Εκδόσεις «Ανατολικός».Αθήνα ISBΝ: 978-618-5136-46-8 (215 σελίδες)
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/42019703/
Μ5. Πατσιομίτου, Σ. (2020β). Διδακτική, Διδασκαλία και Αξιολόγηση των Μαθηματικών: Μαθησιακά Μονοπάτια και Πρόγραμμα Σπουδών. Εκδόσεις «Ανατολικός».Αθήνα. ISBΝ: 978-618-5136-49-9 (215 σελίδες)
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/43702210/
Μ4. Πατσιομίτου, Σ. (2020γ). Διδακτική και Διδασκαλία των Μαθηματικών: Από τη θεωρία στην πράξη με χρήση λογισμικών. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-155-1 (325 σελίδες)
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/43795275/
Μ3. Πατσιομίτου, Σ. (2020δ). Διαμόρφωση της «Θεωρίας» φύλου στην εκπαίδευση: επικρατούσες τάσεις. Εκδόσεις Αγγελάκη. Αθήνα. ISBN: 978-960-616-171-1 (300 σελίδες)
Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτύου στον ακόλουθο σύνδεσμο
https://www.academia.edu/44760742/
Μ2.1 Πατσιομίτου, Σ. (2009/2010) Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4. Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Τόμος Α . ISBN:978-960-461-308-3(263 σελίδες)
Μ2.2 Πατσιομίτου, Σ. (2009/2010) Μαθαίνω Μαθηματικά με το Geometer’s Sketchpad v4. Εκδόσεις Κλειδάριθμος. Τόμος Β. ISBN:978-960-461-309-0 (254 σελίδες)
Σύμφωνα με το Απόσπασμα Πρακτικού 25/2010, το έγγραφο με Αρ. Πρωτοκ. 2846/25-11-2010 του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και το έγγραφο με Αρ. Πρωτοκ. 151437 /30-11-2010 του Υπουργείου Παιδείας δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων, το βιβλίο εγκρίθηκε ομόφωνα για την παιδαγωγική καταλληλότητα του και απεστάλη στις σχολικές βιβλιοθήκες των Πειραματικών Γυμνασίων-Λυκείων Αθήνας και Θεσσαλονίκης. «καθόσον μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για τους καθηγητές των Μαθηματικών στην προσπάθειά τους για αξιοποίηση των Τ.Π.Ε στη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών».
ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Β1. Πατσιομίτου, Σ. (2021). Δημιουργικότητα και δεξιότητες στα μαθηματικά. Αυτό έκδοση. ISBN: 978-618-00-3221-5. https://www.academia.edu/51047627/
Β2. Πατσιομίτου, Σ. (2012) Διδακτικές Προτάσεις: Τα Μαθηματικά στον Πραγματικό Κόσμο. Αυτό έκδοση. ISBN 978-960-93-4456. https://www.academia.edu/3517291/_
Βοήθημα διδασκαλίας των μαθηματικών που περιέχει ενδεικτική εφαρμογή διδακτικών προτάσεων.
Β3. Σταυρούλα Πατσιομίτου (1992/4) ‘Συλλογή από ασκήσεις Άλγεβρας της Β΄ Λυκείου’ Γενικής Παιδείας. Εκδόσεις Κορφή. ISBN: 960-339-101-8 https://www.academia.edu/43039682/
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
Πατσιομίτου, Σ (2012). Η ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης μέσα από τη χρήση αλληλεπιδραστικών τεχνικών και μετασχηματισμών σε υπολογιστικό περιβάλλον: Συνδεόμενες Οπτικές Ενεργές Αναπαραστάσεις. Διδακτορική Διατριβή. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (Δεκέμβριος 2012). (551 σελίδες)
http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/35816
http://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35816
http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5478
Πατσιομίτου, Σ. (2005) «Τα fractals ως πλαίσιο κατανόησης ακολουθίας και ορίων, μέσω της έννοιας του εμβαδού σε περιβάλλον βασισμένο στο δυναμικό χειρισμό μαθηματικών αντικειμένων» Διπλωματική εργασία Διαπανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Πανεπιστημίου Αθηνών και Πανεπιστημίου Κύπρου. http://me.math.uoa.gr/dipl/dipl_patsiomitou.pdf
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ (Book Chapters)
J1. Patsiomitou, S., (2008). The development of students’ geometrical thinking through transformational processes and interaction techniques in a dynamic geometry environment. Issues in Informing Science and Information Technology journal. Book Chapter. Eds (Eli Cohen & Elizabeth Boyd). Vol.5 pp.353-393 Published by the Informing Science Institute Santa Rosa, California USA. Available on line http://iisit.org/IssuesVol5.htm
J2. Patsiomitou, S. (2012). A Linking Visual Active Representation DHLP for student’s cognitive development. Global Journal of Computer Science and Technology, Vol. 12 Issue 6, March 2012. pp. 53-81.
Online ISSN: 0975-4172 & Print ISSN: 0975-4350. Available at: https://globaljournals.org/item/337-a-linking-visual-active-representation-dhlp-for-students-cognitive-development
https://globaljournals.org/GJCST_Volume12/8-A-Linking-Visual-Active-Representation.pdf
https://computerresearch.org/index.php/computer/article/view/479/479
ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΓΚΡΙΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ (INTERNATIONAL JOURNAL ARTICLES)
J3. Patsiomitou, S. (2009). The Impact of Structural Algebraic Units on Students’ Algebraic Thinking in a DGS Environment at the Electronic Journal of Mathematics and Technology (eJMT), 3(3), 243-260.
https://php.radford.edu/~ejmt/deliverAbstract.php?paperID=eJMT_v3n3p3
J4. Patsiomitou, S. (2010). Building LVAR (Linking Visual Active Representations) modes in a DGS environment. Electronic Journal of Mathematics and Technology (eJMT), ISSN1933-2823, pp. 1-25, Issue 1, Vol. 4, February, 2010
https://php.radford.edu/~ejmt/deliverAbstract.php?paperID=eJMT_v4n1p1
J5. Patsiomitou, S., and Emvalotis A. (2010) Students’ movement through van Hiele levels in a Dynamic geometry guided reinvention process. Eds R.M. Aliguliyev, Javid A. Jafarzade Journal of Mathematics and Technology (JMT), ISSN: 2078-0257, pp. 18-48, Issue 3.
J6. Patsiomitou, S., Barkatsas, A., & Emvalotis, A. (2010). Secondary students’ dynamic reinvention of geometric proof’ through the utilization of Linking Visual Active Representations. Eds R.M.Aliguliyev, Javid A. Jafarzade. Journal of Mathematics and Technology (JMT), ISSN: 2078-0257, pp. 43-56, Issue 5
J7. Patsiomitou, S. (2013) Students learning paths as ‘dynamic encephalographs’ of their cognitive development”. Ιnternational journal of computers & technology [Online], 4(3) (18 April 2013)
https://doi.org/10.24297/ijct.v4i3.4207
https://rajpub.com/index.php/ijct/article/view/4207
J8. Patsiomitou, S. (2014). Student’s Learning Progression through Instrumental Decoding of Mathematical Ideas. Global Journal of Computer Science and Technology, Vol. 14 Issue 1,pp. 1-42. https://globaljournals.org/GJCST_Volume14/1-Students-Learning-Progression.pdf
Online ISSN: 0975-4172 & Print ISSN: 0975-4350
J9. Patsiomitou, S. (2018a). A dynamic active learning trajectory for the construction of number pi (π): transforming mathematics education. International Journal of Education and Research. 6 (8) pp. 225-248. Online ISSN: 2411-5681. http://www.ijern.com/journal/2018/August-2018/18.pdf
J10. Patsiomitou, S. (2018b). An ‘alive’ DGS tool for students’ cognitive development. International Journal of Progressive Sciences and Technologies (IJPSAT) ISSN: 2509-0119. Vol. 11 No. 1 October 2018, pp. 35-54.
http://ijpsat.ijsht-journals.org/index.php/ijpsat/article/view/636
J11. Patsiomitou, S. (2019a). From Vecten’s Theorem to Gamow’s Problem: Building an Empirical Classification Model for Sequential Instructional Problems in Geometry. ISSN 2222-1735 (Paper) ISSN 2222-288X (Online). International Institute for Science, Technology and Education (IISTE): E-Journals. Journal of Education and Practice. Vol.10, No.5, pp.1-23. DOI: 10.7176/JEP/10-5-01
https://iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/46479
https://iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/46479/47994
J12. Patsiomitou, S. (2019b). Hybrid-dynamic objects: DGS environments and conceptual transformations. International Journal for Educational and Vocational Studies. Vol. 1, No. 1, May 2019, pp. 31-46. DOI: https://doi.org/10.29103/ijevs.v1i1.1416. Available online at http://ojs.unimal.ac.id/index.php/ijevs
J13. Patsiomitou, S. (2021a). Dynamic Euclidean Geometry: pseudo-Toulmin modeling transformations and instrumental learning trajectories. International Institute for Science, Technology and Education (IISTE): E-Journals. Journal of Education and Practice. ISSN 2222-1735 (Paper) ISSN 2222-288X (Online). 12 (9). pp. 80-96. DOI: 10.7176/JEP/12-9-09. Publication date: March 31st 2021.
https://www.iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/55756
https://www.iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/55756/57590
J14. Patsiomitou, S. (2021b). A Research Synthesis Using Instrumental Learning Trajectories: Knowing How and Knowing Why. Information and Knowledge Management. ISSN 2224-5758 (Paper) ISSN 2224-896X (Online). 11(3). DOI: 10.7176/IKM/11-3-02. Publication date: April 30th 2021
https://www.iiste.org/Journals/index.php/IKM/article/view/56060
https://www.iiste.org/Journals/index.php/IKM/article/view/56060/57901
(The above-mentioned articles are reported in many international libraries e.g. https://core.ac.uk/search?q=Patsiomitou)
J15.Patsiomitou, S. (2022a). DGS Cui-Rods: Reinventing Mathematical Concepts. GPH-International Journal of Educational Research, 5(09), 01-11. https://doi.org/10.5281/zenodo.7036045, http://www.gphjournal.org/index.php/er/article/view/693
J16.Patsiomitou, S. (2022b). Inquiring and learning with DGS Cui-Rods: a proposal for managing the complexity of how primary-school pupils’ mathematically structure odd-even numbers” International Journal of Scientific and Management Research. Volume 5 Issue 8 August 2022, pp143-163. http://doi.org/10.37502/IJSMR.2022.5813, https://ijsmr.in/volume-5-issue-8-august-2022/
J17. Patsiomitou, S. (2022c). Digital-Concrete Materials: Revisiting Fröbel in Sketchpad Tasks. GPH-International Journal of Educational Research, 5(10), 01-15. https://doi.org/10.5281/zenodo.7185215
http://www.gphjournal.org/index.php/er/article/view/722
J18.VIRTUAL CUISENAIRE RODS (collaboration with Prof. Daniel Scher) http://www.sineofthetimes.org/virtual-cuisenaire-rods/
Reported also at https://metamorphosistlc.com/virtual-cuisenaire-rods/
J19. Patsiomitou, S. (2023a). Developing and Managing Knowledge through the Eyes of the Young Learner: ‘Alive’ Manipulatives before Abstract Notions. International Journal of Scientific and Management Research. Volume 6 Issue 3 March 2023, pp 18-40. http://doi.org/10.37502/IJSMR.2023.6302
https://ijsmr.in/doc/ijsmr06_08.pdf
J20. Patsiomitou, S. (2023b). A brief review on my studies: managing the complexity on using Linking Visual Active Representations (LVAR) International Journal of Scientific and Management Research. Volume 6 Issue 05 (May) 2023, pp. 1-33. http://doi.org/10.37502/IJSMR.2023.6501
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ (Papers in INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS-PEER REVIEWED)
C1. Patsiomitou, S. (2024). Enhancing the effectiveness of Geometry Instruction by leveraging AI in combination with Dynamic Geometry software. Open Classroom Conference 2024: Learning from the Extremes. 19-20/1/2024. https://www.learningfromtheextremes.eu/files/Conference/Conference_Proceedings_FINAL.pdf
C2. Patsiomitou, S. (2011). Theoretical dragging: A non-linguistic warrant leading to dynamic propositions. In Ubuz, B (Ed.). Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, ISBN 987 -975-429-297-8 . Vol. 3, pp. 361-368. Ankara, Turkey: PME.
C3. Patsiomitou, S. (2008b) Linking Visual Active Representations and the van Hiele model of geometrical thinking. In Yang, W-C, Majewski, M., Alwis T. and Klairiree, K. (Eds.) “Enhancing Understanding and Constructing Knowledge in Mathematics with Technology”.Proceedings of the 13th Asian Conference in Technology in Mathematics. pp 163-178. Published by Mathematics and Technology,LLC. ISBN 978-0-9821164-1-8. Bangkok, Thailand: Suan Shunanda Rajabhat University. 15-19 DECEMBER 2008 Available on linehttp://atcm.mathandtech.org/EP2008/pages/regular.html
https://atcm.mathandtech.org/EP2008/papers_full/2412008_14999.pdf
C4. Patsiomitou, S. (2008c) Do geometrical constructions affect students algebraic expressions? In Yang, W., Majewski, M., Alwis T. and Klairiree, K. (Eds.) “Enhancing Understanding and Constructing Knowledge in Mathematics with Technology”. Proceedings of the 13th Asian Conference in Technology in Mathematics. pp 193-202 Bangkok, Thailand: Suan Shunanda Rajabhat University. ISBN 978-0-9821164-1-8. 15-19 DECEMBER 2008
C5. Patsiomitou, S. (2008d) Custom tools and the iteration process as the referent point for the construction of meanings in a DGS environment. In Yang, W-C, Majewski, M., Alwis T. and Klairiree, K. (Eds.) “Enhancing Understanding and Constructing Knowledge in Mathematics with Technology”. Proceedings of the 13th Asian Conference in Technology in Mathematics. pp. 179-192 Published by Mathematics and Technology, LLC. ISBN 978-0-9821164-1-8. Bangkok, Thailand: Suan Shunanda Rajabhat University. Available on line http://atcm.mathandtech.org/EP2008/pages/regular.html 15-19 DECEMBER 2008
https://atcm.mathandtech.org/EP2008/papers_full/2412008_15000.pdf
C6. Patsiomitou, S. (2007) Fractals as a context of comprehension of the meanings of the sequence and the limit in a Dynamic Computer Software environment. Electronic Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT8) in Hradec Králové (E. Milková, Pavel Prazák, eds.), University of Hradec Králové, 2007. ]. ISBN 978-80-7041-285-5 (cd-rom). Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. s. 23.
C7. Patsiomitou, S., and Emvalotis, A. (2010).The development of students’ geometrical thinking through a DGS reinvention process. In Pinto,M.F.&Kawasaki, T.F (Eds). Research Report in Proceedings of the 34th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Volume 4, pp. 33-40, Belo Horizonte. Brazil: PME
C8. Patsiomitou, S. and Emvalotis A. (2009) Does the Building and transforming on LVAR modes impact students way of thinking? In Tzekaki, M., Kaldrimidou, M. & Sakonidis, C. (Eds.). Research Report in Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, ISBN: 978-960-243-656-1 Vol. 4, pp. 337-344. Thessaloniki, Greece: PME.
C9. Patsiomitou, S., and Emvalotis A. (2009d) Composing and testing a DG research–based curriculum designed to develop students’ geometrical thinking. Paper at the annual European Conference on Educational Research (ECER) Vienna, Sept. 25. – 28., 2009
C10. Patsiomitou, S. and Emvalotis A. (2009c) ‘Economy’ and ‘Catachrèse’ in the use of custom tools in a Dynamic geometry problem-solving process Electronic Proceedings of the 9th International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT8) in Metz.
C11. Patsiomitou, S. and Emvalotis A. (2009a) Developing geometric thinking skills through dynamic diagram transformations. In Proceedings of MEDCONF 2009, The Sixth Mediterranean Conference on Mathematics Education pp.249-258. April 22-24, 2009, Plovdiv , Bulgaria
C12. Patsiomitou, S., and Koleza, E. (2009) The development of students geometrical thinking through Linking Visual Active Representations. Proceedings of the 5th International Colloquium on the Didactics of Mathematics. (Eds) M. Kourkoulos & C. Tzanakis, Department of Education, University of Crete, Rethymnon, Greece, Vol. II, pp.157-171
C13. Patsiomitou, S. and Koleza, E. (2008) Developing students geometrical thinking through linking representations in a dynamic geometry environment In Figueras, O. & Sepúlveda, A. (Eds.). Research Report in Proceedings of the Joint Meeting of the 32nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, and the XX North American Chapter . ISBN: 978-607-95013-3-4. Vol. 4, pp. 89-96. Morelia, Michoacán, México: PME.
ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΓΚΡΙΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΙΣΗΣ
J21. Πατσιομίτου, Σ. (2016ζ). Συνδεόμενες Οπτικές Ενεργές Αναπαραστάσεις: Σύνθεση, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός Προγράμματος Σπουδών βασισμένο σε «δυναμικούς» μετασχηματισμούς και αλληλεπιδραστικές τεχνικές. Περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός», 7ο τεύχος, σσ.315-347. ISSN: 2241-6781. http://neospaidagogos.online/files/7_Teyxos_Neou_Paidagogou_Septemvriou_2016.pdf
J22. Πατσιομίτου, Σ. (2015) «Δυναμικός Διδακτικός κύκλος των Μαθηματικών μέσω Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων». Καλές Πρακτικές και καινοτομία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Περιοδικό ΕΡΚΥΝΑ, Έρκυνα, Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών–Επιστημονικών Θεμάτων. Τεύχος 7ο, σσ. 70-86. ISSN:2241-8393. https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/dimosieyseis/thet_epistimes/t07-05.pdf
J23. Πατσιομίτου, Σ. (2015). Η ανάπτυξη ικανότητας εργαλειακής αποκωδικοποίησης νοητικών αναπαραστάσεων των μαθητών ως μη γλωσσική εγγύηση στην ανάπτυξη της γεωμετρικής τους σκέψης. Περιοδικό «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», 5ο τεύχος, σσ. 29-60.http://neospaidagogos.online/files/5_Teyxos_Neou_Paidagogou_Ianouariospdf
J24. Πατσιομίτου, Σ. (2015). Η επιλογή Διευθυντών για τη σχολική χρονιά 2015-16 ως διαδικασία αποτίμησής τους από το Σύλλογο Διδασκόντων: Μελέτη περίπτωσης. Περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός», 6ο τεύχος, σσ. 47-74. ISSN: 2241-6781 (Η εργασία παρουσιάστηκε και στο Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ», 7 Νοεμβρίου 2015, Ίδρυμα Ευγενίδου, Πρακτικά Συνεδρίου , σσ.668-699). http://neospaidagogos.online/files/6_Teyxos_Neou_Paidagogou_Septemvriou_2015.pdf
J25. Πατσιομίτου, Σ. (2015). Η ηλεκτρονική τάξη (e-class) ως μέσο εκπαιδευτικού σχεδιασμού (instructional design), του διδασκόμενου αντικειμένου και οδηγός διαχείρισης του Προγράμματος Σπουδών. Περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός», 6ο τεύχος, σσ. 211-244 . ISSN: 2241-6781 (Η εργασία παρουσιάστηκε και στο Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ», 7 Νοεμβρίου 2015, Ίδρυμα Ευγενίδου, Πρακτικά Συνεδρίου , σσ.700-738) http://neospaidagogos.online/files/6_Teyxos_Neou_Paidagogou_Septemvriou_2015.pdf
J26. Πατσιομίτου, Σ. (2013) Οι μοντελοποιήσεις προβλημάτων πραγματικού πλαισίου σε δυναμικό περιβάλλον μέσο αποκωδικοποίησης της εννοιολογικής γνώσης των μαθητών. Ευκλείδης Γ΄, (79), 107-136.
J27. Πατσιομίτου, Σ. και Εμβαλωτής, Α. (2009/2011): Οι αναπαραστάσεις μαθηματικών αντικειμένων ως μέσο οικοδόμησης της μαθηματικής γνώσης: Τα συστήματα δυναμικής γεωμετρίας ως αναπαραστατικά εργαλεία. Θέματα στην Εκπαίδευση, 2(3), 247-272. http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete/article/view/40/47
J28. Πατσιομίτου, Σ. και Εμβαλωτής, Α. (2011β). Οι αναπαραστάσεις μαθηματικών αντικειμένων ως μέσο οικοδόμησης της μαθηματικής γνώσης. Ευκλείδης Γ΄, (74), 83-111.
J29. Πατσιομίτου, Σ. & Εμβαλωτής, Α. (2010γ). Η ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης των μαθητών μέσω μια “δυναμικής” επανεφεύρεσης: Συνδεόμενες Οπτικές Ενεργές Αναπαραστάσεις. Αστρολάβος(14), 19-37.
J30. Πατσιομίτου, Σ., Κολέζα, Ε. (2008): Από τα σχήματα (schemes) στα κοινωνικά σχήματα (social schemes) σε μια διαδικασία εργαλειακής ενορχήστρωσης. Ευκλείδης Γ΄ ,(68), 105-130
J31. Πατσιομίτου, Σ. (2007): Μοντελοποίηση των Προτάσεων των Στοιχείων του Ευκλείδη στο λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad. Αστρολάβος, (8), 61-89
J32. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Τα λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας ως μέσο διερεύνησης -επαλήθευσης και ανακάλυψης νέων σχέσεων. Ευκλείδης Γ΄, (65),55-78
ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α΄, Β΄ THΣ Ε.Μ.Ε.
- Πατσιομίτου, Σ. (1991): Γεωμετρία- Ισότητες Τριγώνων. Ευκλείδης Β΄, (1), 22-25.
- Πατσιομίτου, Σ. (1992): Σχεδίασμα στη μέτρηση κύκλου. Ευκλείδης Β΄, κ.ε.(3), 26-28.
- Πατσιομίτου, Σ. (1992) : Το Ομακοείον. Ευκλείδης Β΄, κ.ε. (4), 3-5.
- Πατσιομίτου, Σ. (1992) : Γεωμετρία- Οι μετρικές σχέσεις. Ευκλείδης Β΄,κ.στ.(1), 22-25
- Πατσιομίτου, Σ.(1993): Ιστορίες για παιδιά και μεγάλους: «Οι τρεις μεγάλοι μάγοι». Ευκλείδης Β΄, κ.στ.(3),16-17.
- Πατσιομίτου, Σ.(1999): Η Δευτεροβάθμια εξίσωση την εποχή των Βαβυλωνίων και σήμερα , Ευκλείδης A΄, λ.γ.τ.2 (34), 34-36.
- Πατσιομίτου, Σ. (2000): Δια-χρωματική προσέγγιση στο μάθημα της Στατιστικής. Ευκλείδης A΄, λ.γ.τ.3 (35), 45-46.
- Πατσιομίτου, Σ.(2006): Η σπείρα Baravelle. Ευκλείδης A΄. τ. 1. (61), 3-7.
- Πατσιομίτου, Σ. (2006): Μαθαίνω μαθηματικά σημαίνει κάνω μαθηματικά. Ευκλείδης A΄, τ. 2. (62),44-46.
- Πατσιομίτου, Σ.(2006): Προεκτάσεις του Πυθαγορείου Θεωρήματος. Ευκλείδης A΄. τ.2. (62), 28-29.
- Πατσιομίτου, Σ. (2014). Από το μηδέν στο άπειρο με φαντασία. Ευκλείδης A΄, τ.91., 45-47
ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΓΚΡΙΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΙΣΗΣ)
C13. Πατσιομίτου, Σ. (2017). Τάσεις αναδιαμόρφωσης της ‘θεωρίας’ φύλου στην εκπαίδευση: οι άνδρες ηγούνται διοικητικά και οι γυναίκες ηγούνται επιμορφωτικά/διδακτικά. 4o Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός».1-2 Απριλίου. Ευγενίδειο ίδρυμα σσ. 1447-1473
C14. Πατσιομίτου, Σ. (2017). Ποιοτική αναβάθμιση των σχολικών εγχειριδίων της Α/θμιας Εκπαίδευσης: Το βιβλίο Μαθηματικών της Β και Ε Δημοτικού ως δυναμικό εγχειρίδιο. 4o Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός».1-2 Απριλίου. σσ. 1201-1224 Ευγενίδειο ίδρυμα
C15. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Σύνθεση, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός «δυναμικού» Προγράμματος Σπουδών με ΣΟΕΑ: Μετασχηματισμοί σε fractals αντικείμενα, παραμετρικά κανονικά πολύγωνα και αριθμός π. Προσκεκλημένη Ομιλία. 3ο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός».16-17 Απριλίου. Ευγενίδειο ίδρυμα σσ.3563-3602
C16. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Σύγχρονες αντιλήψεις για τη διαμόρφωση των ειδικοτήτων ανά φύλο στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Ανδρικές γυναικείες και ουδέτερες ειδικότητες. 3ο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός».16-17 Απριλίου. Ευγενίδειο ίδρυμα σσ.920-942.
C17. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών μέσω των επαγγελματικών/εκπαιδευτικών τους ικανοτήτων: Μοντέλα αξιολόγησης. 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Ελληνικής Εταιρείας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης. Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, 28-29 Μαΐου. Περίληψη εισήγησης στα Πρακτικά στου Συνεδρίου, σσ. 90-91
C18. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Θεωρητικά μοντέλα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητος των εκπαιδευτικών μέσω των επαγγελματικών/εκπαιδευτικών τους ικανοτήτων: επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών. 13o Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ και της καινοτομίας».5-6 Νοεμβρίου 2016, σελ. 865-898.
C19. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Περιβάλλον και περιβάλλοντα μάθησης: Ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη ικανοτήτων και ευαισθητοποίησης των παιδιών για ένα αειφόρο σχολείο. 13o Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ και της καινοτομίας».5-6 Νοεμβρίου 2016, σελ. 967-994.
C20. Πατσιομίτου, Σ. (2016). Μελέτη της τάσης διαμόρφωσης των φύλων εποπτών-εποπτευομένων μελών ως προς την επίβλεψη-εκπόνηση διπλωματικών εργασιών μεταπτυχιακών τμημάτων με θετική κατεύθυνση. 13o Συνέδριο «Η εκπαίδευση την εποχή των ΤΠΕ και της καινοτομίας».5-6 Νοεμβρίου 2016, σελ. 943-966.
C21. Πατσιομίτου, Σ. (2015) «Δυναμικός Διδακτικός κύκλος των Μαθηματικών μέσω Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων». Εισήγηση στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές και καινοτομία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» της ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε. Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού.
C22. Πατσιομίτου, Σ. (2015) Ισότητα των φύλων στην εκπαίδευση: Οι γυναίκες διδάσκουν- οι άνδρες διοικούν; Πρακτικά 2ου Συνεδρίου «Νέος Παιδαγωγός».σ σ 1267-1290 23-24 Μαΐου , Ευγενίδειο Ίδρυμα
C23.Πατσιομίτου, Σ. (2015). Διαμόρφωση της ‘θεωρίας’ για τις θέσεις στελεχών της Εκπαίδευσης μέσω της μελέτης των υποψηφίων στελεχών. Ν. Τζιμόπουλος, Ν. Ρούμελης (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος, 26-28 Ιουνίου 2015 , σσ 1154-1164
C24. Πατσιομίτου, Σ. (2015). Μελέτη της τάσης επιστημονικής ανάπτυξης των υποψηφίων Σχολικών Συμβούλων με εστίαση στο γυναικείο φύλο Ν. Τζιμόπουλος, Ν. Ρούμελης (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ. Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», Σύρος, 26-28 Ιουνίου 2015 σσ 1178-1187
C25. Πατσιομίτου, Σ. (2012) Σχεδίαση και μετασχηματισμοί Συνδεόμενων Οπτικών Αναπαραστάσεων – Εφαρμογή στη διδασκαλία σε τάξη. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση» ΕΤΠΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1895.pdf
C26. Πατσιομίτου, Σ. (2011). Θεωρητικό σύρσιμο. Μη γλωσσική εγγύηση στην ανάπτυξη δυναμικών εννοιών από τους μαθητές. 28ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ.562-574, Μαθηματικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών. https://www.academia.edu/3544047/
C27. Πατσιομίτου, Σ., και Εμβαλωτής, Α. (2010). Επίδραση των μετασχηματισμών δυναμικού διαγράμματος στο τρόπο συλλογισμού των μαθητών 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση» ΕΤΠΕ , σσ. 445-452. Κόρινθος, Σεπτέμβριος 2010
http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1565.pdf
C28. Πατσιομίτου, Σ., Εμβαλωτής, Α., Μπαρκάτσας, Α. (2010).Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων μαθητών μέσω μετασχηματισμών «δυναμικού» προβλήματος. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση». ΕΤΠΕ σσ.425-432. Κόρινθος, Σεπτέμβριος 2010. http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1564.pdf
C29. Πατσιομίτου, Σ. και Εμβαλωτής, Α. (2010β). Η ανάπτυξη της γεωμετρικής σκέψης των μαθητών μέσω μιας «δυναμικής» επανεφεύρεσης. 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ.935-947, Χαλκίδα
C30. Πατσιομίτου, Σ. (2009) Γνωστικό -θεωρητικές συνδέσεις και λειτουργία του λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ, με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ. 583-591. Σύρος 8, 9, 10 Μαΐου 2009
C31. Πατσιομίτου, Σ. (2009) Οπτική απόδειξη μέσω της ανασύνθεσης ισοδυνάμων σχημάτων σε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ, με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ. 592-600. 8, 9, 10 Μαΐου 2009 Σύρος
C32. Πατσιομίτου, Σ. (2009) Επικαλύψεις επιπέδου μέσω του Geometer’s Sketchpad v4 στο Πρόγραμμα Σπουδών: Tessellations, Πεντόμινος, Αλγεβρικές Δομικές μονάδες, Rep-Tiles, Tangram. Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ, με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ. 601-609. Σύρος 8, 9, 10 Μαΐου 2009
C33. Πατσιομίτου, Σ. (2009) Γνωστικές αλληλεπιδράσεις στις κατασκευές μέσω του λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας Geometer’s Sketchpad Πρακτικά 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου ΕΤΠΕ με τίτλο «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία», σσ. 129-134. Βόλος, 24-26 Απριλίου.
C34. Πατσιομίτου, Σ. (2009) Οι Πλακοστρώσεις στο Sketchpad v4 ως διαισθητικό θεμέλιο για την ανάπτυξη παραγωγικών συλλογισμών Πρακτικά 1ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου ΕΤΠΕ με τίτλο «Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική διαδικασία», σσ. 154-160. Βόλος, 24-26 Απριλίου.
C35. Πατσιομίτου, Σ. και Εμβαλωτής, Α. (2009). Επίδραση των μετασχηματισμών Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλήματος. 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ. 763-775 , Θεσσαλονίκη
C36. Πατσιομίτου, Σ. και Εμβαλωτής, Α. (2009). Οικονομία και κατάχρηση στην χρήση εργαλείου αρχείων εντολών λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας κατά την επίλυση προβλήματος. 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ. 776-785 , Θεσσαλονίκη
C37. Πατσιομίτου, Σ. (2008) Το λογισμικό Δυναμικής Γεωμετρίας Geometer’s Sketchpadv4 ως μέσο για ερμηνεία-σχεδιασμό Προτάσεων των Στοιχείων του Ευκλείδη. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ , “Ψηφιακό Υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών” σσ.325-333, Νάουσα, 9 – 11, Μαΐου 2008
C38. Πατσιομίτου, Σ. (2008) H κατασκευή του αριθμού φ και της ακολουθίας Fibonacci σε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας. Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ , “Ψηφιακό Υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών” σσ.307-315 Νάουσα, 9 – 11 Μαΐου 2008
C39. Πατσιομίτου, Σ. (2008) Η κατασκευή της σπείρας Baravelle ως εργαλείο διαισθητικής κατανόησης αύξουσας και φθίνουσας ακολουθίας εμβαδών. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας,“ Ψηφιακό Υλικό για την υποστήριξη του παιδαγωγικού έργου των εκπαιδευτικών” , σσ.316-324, Νάουσα, 9 – 11, Μαΐου 2008
C40. Πατσιομίτου, Σ. (2008) Επίλυση προβλήματος με απόδειξη μέσω των Συνδεόμενων Οπτικών Ενεργών Αναπαραστάσεων σε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση» ΕΤΠΕ , Πανεπιστήμιο Κύπρου, σσ. 81-88, Κύπρος 25-28 Σεπτεμβρίου. https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1232.pdf
C41. Πατσιομίτου, Σ. (2007) Το τρίγωνο του Sierpinski, H σπείρα Baravelle και το Πυθαγόρειο δέντρο. Το Geometer’s Sketchpad v4 στην διαδικασία κατασκευής Fractals με στόχο την κατασκευή εννοιών. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ.28-37, Σύρος, 4-6 Μαΐου 2007
C42. Πατσιομίτου, Σ. (2007) Εμβαδόν κύκλου: Διαθεματική διδακτική προσέγγιση με χρήση του Geometer’s Sketchpad v4 και της Ιστορίας των Μαθηματικών. Επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ, με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ.59-68, Σύρος, 4-6 Μαΐου 2007
C43. Πατσιομίτου, Σ. (2007) Κωνικές Τομές: Μια σφαιρική διδακτική προσέγγιση με χρήση internet -Quick movies, Geometer’s Sketchpad v4, Cabri 3D και Function Probe. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ, με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ.38-47, Σύρος, 4-6 Μαΐου 2007
C44. Κολέζα, Ε., Πατσιομίτου, Σ. (2007) Μοντελοποίηση ταυτοτήτων με χρήση γεωμετρικών αναπαραστάσεων σε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας. Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΤΠΕ ,με τίτλο: «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη», σσ.73-81, Σύρος, 4-6 Μαΐου 2007
C45. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Τα fractals ως πλαίσιο κατανόησης ακολουθίας και ορίων μέσω της έννοιας του εμβαδού σε περιβάλλον δυναμικού χειρισμού μαθηματικών αντικειμένων. Συμπεράσματα από εφαρμογή σχετικών δραστηριοτήτων σε σχολεία. Πρακτικά 1ου Συνεδρίου της ΕΝεΔιΜ (poster) σελ.595, Αθήνα.
C46. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Συμπεράσματα από την Πειραματική Διδασκαλία με math applets του ιστοχώρου illuminations.nctm.org.Αντιλήψεις Μαθητών. Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της ΕΤΠΕ, (poster), σσ. 1053-1057, Θεσσαλονίκη, 5-8 Οκτωβρίου 2006.
C47. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Μελέτη μετασχηματισμών μαθηματικών αντικειμένων μέσω animation –trace των δυναμικών παραμέτρων τους. Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της ΕΤΠΕ, (poster), σσ. 1070-1073, Θεσσαλονίκη, 5-8 Οκτωβρίου 2006
http://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe1213.pdf
C48. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Τα custom tools λογισμικού Δυναμικής Γεωμετρίας ως δομικός λίθος κατασκευής θεωρημάτων (εν δράσει) με κατάληξη στην αποδεικτική διαδικασία. Πρακτικά 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή της ΕΤΠΕ, σσ. 271-278, Θεσσαλονίκη, 5-8 Οκτωβρίου 2006. http://etpe.gr/custom/pdf/etpe1102.pdf
C49. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Η αισθητική και η τεχνολογία, κίνητρα στην αποδεικτική διαδικασία σε περιβάλλον λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας. 23ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ.515-526, Πάτρα, 24-26 Νοεμβρίου 2006
C50. Πατσιομίτου, Σ. (2006): Πειραματισμός στο περιβάλλον λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας. Η προσέγγιση του αριθμού π μέσω των παραμετρικών πολυγώνων ή των ολοκληρωμάτων Riemann. 23ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, σσ.502-514, Πάτρα, 24-26 Νοεμβρίου 2006
C51. Πατσιομίτου, Σ. (2006): «Μετασχηματισμοί και επαναλήψεις στο Geometer’s Sketchpad. Η διδασκαλία και σύνδεση της γεωμετρίας με άλλες περιοχές των μαθηματικών ή της φυσικής» Πρακτικά 1ου Συνεδρίου της ΕΝεΔιΜ (poster), σελ.596, Αθήνα.
C52. Πατσιομίτου, Σ. (2006): «Το περιβάλλον λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας ως μέσο σχεδιασμού δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα έρευνας σε μαθητές γυμνασίου». Παρουσίαση ερευνητικού περιεχομένου. 1ο Συνέδριο ΤΠΕ. Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας, Κύπρος
C53. Πατσιομίτου, Σ. (2005): Τα fractals ως πλαίσιο κατανόησης ακολουθίας και ορίων μέσω της έννοιας του εμβαδού σε περιβάλλον δυναμικού χειρισμού μαθηματικών αντικειμένων. Πρακτικά 22ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΜΕ, (σελ.311 -323), Λαμία, 18-20 Νοεμβρίου 2005.
C54. Πατσιομίτου, Σ. (2005): Μετασχηματισμοί και επαναληπτικές διαδικασίες στις κατασκευές σπειρών στο Geometer’s Sketchpad. Η δυναμική γεωμετρία ως εργαλείο –μέσο για αναζήτηση και έρευνα. Πρακτικά 22ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ΕΜΕ, (poster) (σσ. 799-802), Λαμία, 18-20 Νοεμβρίου 2005.
C55. Γαγάτσης, Α., Σπύρου, Π., Καπετανίδου, Θ., Πατσιομίτου, Σ., & Ευαγγελίδου. Α. (2004). Αναπαραστάσεις τριγωνομετρικών συναρτήσεων και επίλυση προβλημάτων. Στο Α. Γαγάτσης, Α. Ευαγγελίδου, Ι. Ηλία & Π. Σπύρου (Εκδ.), Αναπαραστάσεις και Γεωμετρία, Τόμος 1: Επίλυση Προβλημάτων, Μοντέλα και Συναρτήσεις (σσ.367-386). Λευκωσία: Intercollege Press