Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα μας με θέμα
«Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών»
που διοργάνωσα και διεξήχθη στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου στις 4/10/2023 και ώρα 12-14.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Κολλινιάτη Γεωργία
«Μαθηματικά εκτός αναλυτικού και ωρολογίου προγράμματος»
ΚΟΛΛΙΝΙΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ -ΕΙΣΗΓΗΣΗ 4-10-2023.pdf
Νικολακοπούλου Ρεβέκκα, Μίχου Σοφία
«Δράσεις «ΕΝΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΑΥΤΑ» για την τάξη των Μαθηματικών»
https://prezi.com/view/A8uZQ2B8u6b4sfq75iVe
https://www.artsteps.com/view/62e1553033b809d8007b2062
https://padlet.com/revnikolakopoulou/7bf3vzc9delxcilx
Αναπλιώτης Ιωάννης
«Ψηφιακό Μουσείο αφιερωμένο στους μεγάλους Μαθηματικούς»
https://www.artsteps.com/view/64511aa9c9d7734e2a1e8859
Ψηφιακό Μουσείο Μαθηματικών : https://www.artsteps.com/view/65168a961ce533f0a41b20a7
Όλα τα ψηφιακά μουσεία του Ιδιωτικού Γυμνασίου “ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ”: https://neapaideia.artsteps.com/
Καττή Κωνσταντίνα-Bέλης Ιωάννης
«Σκυταλοδρομία Θετικών Επιστημών με τη χρήση του εργαλείου Plickers»
KATTH -Plickers-video.mp4
NEA ΠAIΔΕΙΑ -ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.pdf
https://neapaideia.gr/draseis-ekdiloseis/skytalodromia-fysikon-epistimon/
Χρυσοστομίδου Αγάπη, Ακρίδας Αναστάσιος, Καθαράκης Γεώργιος, Ψύκου Αικατερίνη, Στόκα Ιωάννα, Μαμμή Ζαχαρούλα, Ρούσση Αγλαΐα
«Ο «μαγικός» αριθμός τρία (3): Διαθεματική Προσέγγιση»
https://1gym-ag-anarg.att.sch.gr/2023/10/06/ο-μαγικός-αριθμός-τρία-3-διαθεματικ/
Περίληψη:
Σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, ο αριθμός τρία (3) είχε πάντα μια μοναδική σημασία. Ο εν λόγω αριθμός έχει πρωτεύον κεντρικό ρόλο σε πολλές θρησκείες αλλά και στην αρχαία ελληνική μυθολογία. Ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Πυθαγόρας, υπέθεσε ότι το νόημα πίσω από τον αριθμό τρία ήταν βαθιά σημαντικό. Στα μάτια του ήταν ο αριθμός της αρμονίας, της σοφίας και της κατανόησης. Για αυτόν τα μαθηματικά, η φιλοσοφία και η θρησκεία ήταν αλληλένδετα. Με σύνθημα το «όλα είναι ένας αριθμός», αρχικός στόχος, είναι η αναφορά του αριθμού τρία (3) ως κίνητρο μελέτης και διασύνδεσής του με τις θεωρητικές και θετικές επιστήμες. Μέσω της παρούσας προσέγγισης γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί και να αποκαλυφθεί η σημασία και η δυναμική του αριθμού τρία (3). Είναι άραγε το κλειδί για την κατανόηση και την ερμηνεία του σύμπαντος;
Πατσιομίτου Σταυρούλα
Πατσιομίτου, Σ. (2023). Ψηφιακά δημιουργήματα και κοινωνικοπολιτισμικά εργαλεία για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών εννοιών. Εισήγηση στην επιμορφωτική ημερίδα Μαθηματικών. Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Περιστερίου. (4-10-2023)
Απόσπασμα της ομιλίας μου σε βίντεο