Με απόφαση του νομάρχη, έκλεισε το Γ5 του 2ου Γυμνασίου Κω, όπως και το Β2 και το Β5. Ως εκ τούτου, δε θα παρουσιαστούν αύριο Τρίτη και μεθαύριο Τετάρτη στο σχολείο. Τους εύχομαι ολόψυχα καλές διακοπές!
Με απόφαση του νομάρχη, έκλεισε το Γ5 του 2ου Γυμνασίου Κω, όπως και το Β2 και το Β5. Ως εκ τούτου, δε θα παρουσιαστούν αύριο Τρίτη και μεθαύριο Τετάρτη στο σχολείο. Τους εύχομαι ολόψυχα καλές διακοπές!