sntoumanis's blog

Αναδημοσίευση άρθρων για την εκπαίδευση

Αρχεία για 21 Δεκεμβρίου 2009


Κλείσιμο του Γ5

Με απόφαση του νομάρχη, έκλεισε το Γ5 του 2ου Γυμνασίου Κω, όπως και το Β2 και το Β5. Ως εκ τούτου, δε θα παρουσιαστούν αύριο Τρίτη και μεθαύριο Τετάρτη στο σχολείο. Τους εύχομαι ολόψυχα καλές διακοπές!


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων