“Κβαντικές σταγόνες γνώσης”
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-16
ΜΑΘΗΜΑ: ΦΥΣΙΚΗ
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΡΩΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΦΥΣΙΚΟΣ
- Στη Φυσική της Γ’ Γυμνασίου, οι μαθητές ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με την έννοια των “κβάντα” και της “κβάντωσης”. Θέλοντας να εμβαθύνουμε περισσότερο σε αυτό, ανέλαβαν ατομικά ή ομαδικά να κάνουν κάποιες εργασίες σχετικές με την Κβαντική Φυσική και τις σύγχρονες αντιλήψεις για τη δομή και τα χαρακτηριστικά του Σύμπαντος στο οποίο ζούμε.
- Μέσα από τις εργασίες τους γνώρισαν τα στοιχειώδη σωματίδια, τη Θεωρία της Σχετικότητας του Αϊνστάιν, το Πολυσύμπαν αλλά και τη Θεωρία των Υπερχορδών και το CERN.
Οι εργασίες των μαθητών μας…
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ
Κβαντική Μηχανική
ΘΕΩΡΙΑ ΥΠΕΡΧΟΡΔΩΝ
ΣΥΜΠΑΝ-ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ
Higgs
CERN-Ιστορία και επιτεύγματα
ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Ειδική θεωρία της σχετικότητας
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ-ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ
Μια παρουσίαση για την Ακαδημία Αθηνών: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τους για τη σύγχρονη Φυσική τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά τον κορυφαίο αστροφυσικό Δημήτρη Νανόπουλο, πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών για το 2015. Διαβάστε και το ακόλουθο άρθρο:
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΗΓΗ: https://blogs.sch.gr/gymdrosa/2015/10/12/
“Η διαστημική μας γειτονιά”
-
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014-15
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΡΩΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΦΥΣΙΚΟΣ
- Με αφορμή την εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ” Γυμνασίου του Γυμνασίου Δροσιάς Αττικής στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ με σκοπό να δουν από κοντά το τηλεσκόπιο Newall και να ενημερωθούν από Αστροφυσικούς για θέματα που τους ενδιαφέρουν, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 5 ατόμων και μάζεψαν πληροφορίες για να γνωρίσουν καλύτερα τη «Διαστημική γειτονιά μας» αλλά και τα όργανα με τα οποία την παρατηρούμε.
- Οι πληροφορίες αυτές αποτυπώνονται στις παρακάτω εργασίες τους, στις οποίες περιέχονται θέματα που ενδιαφέρουν όλους και κυρίως όσους αγαπούν τη Φυσική!
ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ
ΜΕΤΕΩΡΟΕΙΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΕΙΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΕΩΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΗΤΕΣ
ΠΗΓΗ: https://blogs.sch.gr/gymdrosa/2014/10/17/142/