Πόστερ με κολλάζ των ομάδων τροφίμων.
Οι μαθητές της Β’ Λυκείου συνεργαστήκανε και δημιουργήσανε κολλάζ φωτογραφιών (απο διαφημιστικά φυλλάδια τροφίμων σουπερμάρκετ) απο νωπά και επεξεργασμένα τρόφιμα φυτικής, και ζωικής προέλευσης, όπως και έτοιμων φαγητών, ζαχαροπλαστικών προϊόντων, αναψυκτικών και αλκοολούχων ποτών.
Χειμερινά λαχανικά (μπρόκολο, κρεμμυδάκια, μαιντανός) του θερμοκηπίου του σχολείου.
Οι μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου του τομέα Γεωπονίας, καλλιεργήσανε στο θερμοκήπιο του σχολείου διάφορα χειμερινά λαχανικά (μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι, μαρούλι, μαϊντανό, κρεμμυδάκια). Τα παιδιά είχαν τη χαρά της φροντίδας και της συγκομιδής των λαχανικών, όπως και της κατανάλωσής τους σε υγιεινά γεύματα στα σπίτια τους. Στην τάξη μοιράστηκαν μαζί με όλους τη γευστική τους εμπειρία και τον τρόπο μαγειρέματος. Οι εκπαιδευτικοί τους προτρέπαμε να συμμετέχουν στην προετοιμασία της σαλάτας στο σπίτι και να δοκιμάζουν τα λαχανικά που τα ίδια δημιουργήσανε με τα χεράκια τους!
Εισαγωγή καλλιέργειας γιαούρτης στο βρασμένο γάλα.
Γαλακτική ζύμωση για παραγωγή πρόβειου γιαουρτιού.
Πρόβειο γιαούρτι
Προτεινόμενο υγιεινό γεύμα ή σνάκ με γιαούρτι-μέλι-βρώμη και ξηρούς καρπούς.
Οι μαθητές της Β’ και Γ’ Λυκείου φτιάξανε παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι στην κουζίνα τους εργαστηρίου Γεωπονίας του ΕΠΑΛ, δημιουργήσανε υγιεινά σνακ με το πρόβειο γιαούρτι, τα γευτήκανε και τους άρεσαν πολύ! Οι περισσότεροι δοκιμάσανε πρόβειο γιαούρτι για πρώτη φορά, είχανε επιφυλάξεις για τη γεύση του, αλλά τελικά τους κέρδισε ο συνδυασμός της βελούδινης υφής και της πλούσιας γεύσης του φρέσκου πρόβειου γιαουρτιού!
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και του χρόνου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα με ακόμη περισσότερες διατροφο-δράσεις σε όλα τα σχολεία!