Εδώ θα βρείτε την  παρουσίαση του κ. Γκιοξάρη  ‘Το δεκατιανό που προτιμώ” που έγινε  στα πλαίσια του τελευταίου σεμιναρίου μας  

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

«ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ» ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Αργολίδας αποτίμηση δράσης

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 04 23 103406

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ

Το θέμα της Δράσης αφορά το σχολικό γεύμα των μαθητών (δεκατιανό), τον τρόπο προμήθειάς του, το σκεύος ή τη συσκευασία μεταφοράς του, την ποσότητα, ποιότητα και τη γεωγραφική εγγύτητα των υλικών, την επιλογή των κατάλληλων τροφίμων για τις ενεργειακές ανάγκες και την υγεία των μαθητών.

Α΄Φάση

  • Ερεύνησαν το περιβαλλοντικό όφελος από τη συνήθεια του «σπιτικού» δεκατιανού και την επιλογή των τοπικών προϊόντων στο σχολικό τους γεύμα.

Β΄Φάση

  • Ετοίμαζαν κατά προτίμηση οι ίδιοι οι μαθητές το δεκατιανό.
  • Επέλεγαν σωστούς, διατροφικά, συνδυασμούς τροφίμων.
  • Ήλεγχαν αν η ποσότητα της τροφής που προμηθεύονται καθημερινά είναι όση χρειάζονται.

Γ΄Φάση

  • Δημιούργησαν αφίσα προβολής της Δράσης τους.
  • Καλέσαν τους συμμαθητές του σχολείου τους να εφαρμόσουν την πρακτική “Ταπερίστας”.
  • Παρακίνησαν τα μέλη του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντός τους να υιοθετήσουν την πρακτική “Ταπερίστας”.
  • Συνέχισαν οι ίδιοι την πρακτική “Ταπερίστας” κάνοντάς την τρόπο ζωής.

 

ΔΡΑΣΕΙΣ  ΕΥΑΙΣΑΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

https://blogs.sch.gr/eneegylargol/2024/04/18/symmetochi-toy-scholeioy-mas-ston-diagonismo-gia-to-ygieino-dekatiano-tis-drasis-taperistas/

https://blogs.sch.gr/eneegylargol/2024/03/08/quot-charoymena-snak-mathainontas-me-geysi-kai-psychi-quot/

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΡΑΣΗΣ

Αφίσα

Soft Pink Illustrative How To Achieve Your Goals Poster 20240417 170059 0000

 

 

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

Φυλλάδιο, αφίσσα και leaflet των Ταπερίστας 2024 του ΕΕΕΕΚ Νάξου

Σας παραθέτουμε όσα οι “Ταπερίστας 2024” του ΕΕΕΕΚ Νάξου έφτιαξαν με την βοήθεια των υπολογιστών κατά την διάρκεια της δράσης! ΕΕΕΕΚ_ΝΑΞΟΥ, ΑΦΙΣΣΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

Οι Taperistas του ΕΕΕΕΚ Έδεσσας δημιουργούν το πιο Αξιοζήλευτο Δεκατιανό

Έχοντας ως στόχο την προώθηση της υγιεινής διατροφής χωρίς να αυξάνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η αναζήτηση μιας συνταγής λαμβάνει υπόψη την προέλευση των υλικών, τις διατροφικές τους ιδιότητες και τις επιπτώσεις της παραγωγής τους στο περιβάλλον.

Τα βήματα που ακολουθήσαμε:

  1. Έρευνα και αξιολόγηση των συνταγών: Αξιολογήσαμε τις συνταγές για τη διατροφική τους αξία και για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
  2. Δοκιμή και προσαρμογή: Προσαρμόσαμε τις συνταγές στις προτιμήσεις και τις διατροφικές ανάγκες των μαθητών μας και τις δοκιμάσαμε.
  3. Αξιολόγηση της προέλευσης των υλικών: Τα επιλεγμένα υλικά μας είναι τοπικά και εποχιακά.
  4. Επιλογή των μεθόδων μαγειρικής: Επιλέξαμε μεθόδους μαγειρικής που απαιτούν λιγότερη ενέργεια.
  5. Ανάλυση των επιπτώσεων: Αξιολογήσαμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα κάθε συνταγής, λαμβάνοντας υπόψη τη προέλευση των υλικών, τη μέθοδο μαγειρικής.
  6. Τελική επιλογή της προτεινόμενη συνταγής από τους μαθητές.

Η δική μας πρόταση είναι Mufiins ομελέτας με λαχανικά.

https://youtu.be/_1yWV4F2ER0?si=lX8WhXXILWi0sU6N

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

3ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου – απολογισμός

ΆτιτλοΟΙ ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ

(το αρχείο περιέχει υπερσυνδέσμους που μας μεταφέρει στις σελίδες που αναφέρονται)

Κατά την διάρκεια του σχολικού έτους μιλήσαμε για τις διατροφικές μας συνήθειες, ενημερωθήκαμε από τον καθηγητή και με έρευνα στο διαδίκτυο για το πόσο υγιεινές ή ανθυγιεινές είναι οι συνήθειές μας αυτές, αλλά και τι περιβαλλοντικό αποτύπωμα έχουν.

Όλο το αρχείο θα το δείτε εδώ.

Φωτογραφικό υλικό εδώ.

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

“Το αμφίψωμο του Μερακλή” από το ΕΠΑΛ -ΕΚ Καλαμαριάς!

Το παρακάτω video είναι μια δημιουργία των μαθητών και των μαθητριών της ειδικότητας Τεχνολογίας Τροφίμων του ΕΠΑΛ -ΕΚ Καλαμαριάς.

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο

Παρασκευή δεκατιανού από τους μαθητές της Τεχνολογίας Τροφίμων του 2ου ΕΠΑΛ Λουτρακίου

Κατηγορίες: Άρθρα 2023 – 2024 | Γράψτε σχόλιο