Τα μέλη της ομάδας μας προετοιμάζουν στο σπίτι το σχολικό γεύμα. Έχουν ήδη μελετήσει και συζητήσει σε ομάδες τις προτάσεις για υγιεινό κολατσιό από τα αρχεία, τις αφίσες και τις εικόνες του υλικού του δικτύου ΄Ταπερίστας¨, αφού ασχολήθηκαν με τις θρεπτικές ουσίες, σε ποιες τροφές τις συναντάμε και την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής. Η μελέτη αυτή έγινε παράλληλα και με την ενότητα της Βιολογίας Α΄ Γυμνασίου που αναφέρεται στην πρόσληψη ουσιών, στην διατροφή και στην υγεία.
Γνώρισαν τι πρέπει να προτιμούν στο σχολικό γεύμα για να έχουν ενέργεια και υγεία. Διερεύνησαν την έννοια της βιώσιμης διατροφής και τους κανόνες της, ώστε εκτός από την εξασφάλιση της ενέργειας κι υγείας να επιτυγχάνεται επίσης μειωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Οι προτροπές για την υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών μεταφέρθηκαν από τα παιδιά στους γονείς.
Συζήτησαν τις προτιμήσεις κι επιλογές τους (τις αποτύπωσαν σε padlet) , τις δυσκολίες, κυρίως του χρόνου, που αντιμετωπίζουν κατά την καθημερινή προετοιμασία για το σχολείο. Μερικές φορές το ετοιμάζουν οι ίδιοι επιλέγοντας κατά το μεγαλύτερο μέρος του προγεύματος υγιεινά προϊόντα εποχής, σε συνδυασμούς διατροφικά σωστούς και το τοποθετούν στο τάπερ.
Ετοίμασαν βίντεο και φωτογραφίες την ώρα της προετοιμασίας στην κουζίνα. Περιλαμβάνονται τοστ με τυρί και γαλοπούλα, λαχανικά, γιαούρτι, ξηροί καρποί. Απολύτως ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα μας στέλνουν το σήμα της επιτυχίας !
από το φωτογραφικό υλικό αντιλαμβάνομαι ότι τα παιδιά μας έχουν αποκτήσει καλές διατροφικές συνήθειες. Τι ωραία που ετοιμάζουν μόνοι τους το ταπεράκι με το δεκατιανό του! Νομίζω ότι σύντομα θα γίνουν οι “δάσκαλοι” των οικογένειών τους και όχι μόνο!
Σημαντική η προετοιμασία του δεκατιανού από τους ίδιους τους μαθητές!