καθόλου ΣΟΣ

Υποθετικές ερωτήσεις σε υποθετικά σενάρια (καθόλου ΣΟΣ), στην επιλογή στελεχών του Υπουργείου Παιδείας

Αναπτύξτε πώς θα αντιδράσετε και σε ποιες ενέργειες, άμεσες ή/και ενδεχομένως βραχυπρόθεσμες, θα προβείτε:

  1. Γονέας σας δηλώνει ευθαρσώς ότι θα στείλει το παιδί του στο σχολείο με 39 πυρετό, ζάλη, βήχα και εμφανή αδυναμία, «γιατί οι απουσίες είναι πολύτιμες και πρέπει να τις κρατήσει για μετά το Πάσχα που δεν θα έρχεται καθόλου». Σε σχετική σας ερώτηση για το ενδιαφέρον του για την υγεία του παιδιού και των άλλων μαθητών του σχολείου, η απάντηση που παίρνετε είναι ότι «το παιδί το έφαγε η ατυχία, που πρόλαβε και ξόδεψε τις απουσίες του, και, να, είδατε που μικρύνανε φέτος το όριο, και υπάρχει πρόβλημα;».
    Εξειδίκευση του σεναρίου: Υποθέστε ότι η μητέρα αυτή είναι και αυτή εκπαιδευτικός.
  2. Μαθητής καταθέτει στο σχολείο Ιατρική Βεβαίωση – Γνωμάτευση από Κέντρο Υγείας με τρεις διαφορετικές ημερομηνίες με σχεδόν μηνιαία απόσταση μεταξύ τους: Έκδοση τον Δεκέμβριο, Εξέταση τον Φεβρουάριο, πρόταση παραμονής στο σπίτι τον Μάρτιο.
    Εξειδίκευση του σεναρίου: Υποθέστε ότι η ιατρική βεβαίωση υπογράφεται από γονέα άλλου μαθητή σας.
  3. Μαθητής καταθέτει στο σχολείο Ιατρική Βεβαίωση – Γνωμάτευση από ιδιώτη ιατρό με ημερομηνία έκδοσης και πρόταση παραμονής στο σπίτι που δεν συμπίπτουν με ημέρες απουσίας του μαθητή από το σχολείο παρά μόνο αν ο μήνας διορθωθεί κατά έναν μεταγενέστερα.
  4. Μαθητής καταθέτει στο σχολείο Ιατρική Βεβαίωση – Γνωμάτευση από Κρατικό Νοσοκομείο στην οποία συνιστάται παραμονή στο σπίτι σε διάστημα ημερών του Μαρτίου, οι οποίες επεξηγούνται αναλυτικά ως ημέρες Φεβρουαρίου.
  5. Γονέας διαμαρτύρεται έντονα και κατ’ επανάληψη, γιατί οι απουσίες που «δικαιολογήθηκαν» για το παιδί του είναι τριών ημερών και όχι πέντε, που «έγραψε ο γιατρός». Σημείωση: οι 5 ημέρες του γιατρού ξεκινούσαν από Σάββατο.
  6. Βεβαιώσεις και γνωματεύσεις καταθέτονται στο σχολείο με προτεινόμενο διάστημα παραμονής στο σπίτι 6, 7 έως και 12 ημερών, για «υποψία Η1Ν1»! Με προφανείς μαντικές ικανότητες του γιατρού για την πορεία του ασθενή, καθώς οι γνωματεύσεις έχουν εκδοθεί κατά την 1η ημέρα του 6/7/12-ημέρου!

Τα παραπάνω σενάρια και οι ερωτήσεις είναι αποκυήματα φαντασίας. Κάθε ομοιότητα με πραγματικά περιστατικά είναι εντελώς συμπτωματική. Όλο το συνοδευτικό υλικό είναι κατασκευασμένο ειδικά για τις μελέτες περίπτωσης. Κανένα ιατρός ή γονέας δεν ταλαιπωρήθηκε για την ανάπτυξη των σεναρίων αυτών.

Στην πραγματικότητα, όλοι οι μαθητές αναστήθηκαν στις 13/3, γονείς, δάσκαλοι και γιατροί διδάσκουμε ήθος με το προσωπικό μας παράδειγμα, στη χώρα μας δεν υπάρχει λαμογιά παρά μόνο, ίσως, στους αναθεματισμένους τους πολιτικούς μας, και είμαστε όλοι καλά.

Αφήστε μια απάντηση