Ένα νέο αρχείο 200 επαναληπτικών θεμάτων στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου είναι μαζί μας.
Οι εκφωνήσεις έχουν αντληθεί από το γνωστό μαθηματικό forum mathematica.gr
Δύο φίλοι και συνάδελφοι αποφασίσαμε να τα επεξεργαστούμε ένα προς ένα, λύνοντας τα όλα από μηδενική βάση.
Η ιδέα επεξεργασίας των 200 θεμάτων ανήκει στον Δημήτρη Παπαμικρούλη και ξεκίνησε να υλοποιείται τον Μάρτιο του 2014.
Δώδεκα μήνες μετά, σας παρουσιάζουμε με ιδιαίτερη χαρά το αποτέλεσμα μιας επίπονης εργασίας, με την ελπίδα να φανεί χρήσιμο σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ζητούμε συγνώμη για τυχόν παραλείψεις ή αστοχίες που δύσκολα αποφεύγονται στην εκπόνηση μιας εργασίας τέτοιας έκτασης (568 σελίδων).
Τα θέματα συνοδεύονται από υποδειγματικές και αναλυτικές λύσεις.
Παίρνετε το αρχείο εκφωνήσεων από εδώ και το αρχείο εκφωνήσεων/λύσεων από εδώ
Επιμέλεια λύσεων: Παύλος Τρύφων
ΝΕΟ: Για πληρέστερη επανάληψη της διδασκόμενης ύλης, συνδυάστε το παραπάνω αρχείο με ένα βιβλίο-έκπληξη που σας προσφέρεται δωρεάν εδω
Από αυτό το βιβλίο, ο αγαπητός συνάδελφος Δημήτρης Μοσχόπουλος λύνει και μας προσφέρει 26 θέματα!
Η αντιστοιχία θεμάτων είναι η παρακάτω:
Να υπενθυμίσουμε σχετικές αναρτήσεις που έγιναν στο παρελθόν:
20 επαναληπτικά θέματα για τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου με τις λύσεις τους (Μάρτιος 2015)
20 επαναληπτικά θέματα για τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου με τις λύσεις τους (τεύχος 1)
20 επαναληπτικά θέματα για τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου με τις λύσεις τους (τεύχος 2)
36 επαναληπτικά θέματα για τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου με τις λύσεις τους
150 επαναληπτικά θέματα μαθηματικών Γ΄ Λυκείου κατ/νσης με τις λύσεις τους
Να ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά τους συναδέλφους που μου εμπιστεύτηκαν τις ιδέες τους για περαιτέρω επεξεργασία (επίλυση ασκήσεων, ταξινόμηση και κυρίως ελεύθερη δημόσια διάθεση τους. Θέματα που μου προτάθηκαν με τον περιορισμό να τα αναρτήσω συνοδευόμενα από διαφημίσεις, τα έχω απορρίψει).
Όπως πάντα, όλα εδώ είναι ελεύθερα, δίχως εγγραφές, συνδρομές, περιορισμούς και δεσμεύσεις.
Οι λύσεις που δίνω των 446 παραπάνω επαναληπτικών θεμάτων είναι προτεινόμενες και όχι περιοριστικές στην αντιμετώπιση των θεμάτων. Οποιοδήποτε σχόλιο σας για εναλλακτικές λύσεις- παραλήψεις- διορθώσεις είναι καλοδεχούμενο!
23 Φεβρουαρίου 2015 στις 23:42
υποκλίνομαι στον χρόνο που διαθέσατε αλλά και στην προσφορά σας
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 01:44
Συγχαρητήρια συνάδερφε. Ευχαριστούμε για την προσφορά!
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 09:32
καλημερα θελω την αδεια σου να της διδαξω απο δω και μετα μεσα στην ταξη λεγοντας συνεχως την ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 09:40
Δε χρειάζεται καμία άδεια! Καλή ενασχόληση, θα τα πούμε και απο κοντα καποια στιγμη!
Ευχαριστώ!
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 11:27
Ευχαριστούμε γιά τη προσφορά συνάδελφοι.Πολύ καλή καί κουραστική δουλιά.
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 12:40
To δίδυμο Παύλος και Δημήτρης μεγαλούργησε!!!!! Όλοι αντιλαμβανόμαστε τις ατελείωτες ώρες εργασίας των συναδέρφων, για να μας παρέχουν ένα τέτοιο ασκησολόγιο!!!!! Μπράβο φίλοι μου!!!!! Είστε άξιοι!!!!
24 Φεβρουαρίου 2015 στις 15:48
Εξαιρετική δουλειά. Ευχαριστώ.
25 Φεβρουαρίου 2015 στις 11:54
Ενώ το πρωτεύον υλικό, δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία των εκφωνήσεων προέρχεται από υλικο που πρωτάθηκε στο mathematica.gr , οι γενικοί συντονιστές αλλά και η πλειοψηφία των χρωματιστών μελών (οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την λειτουργία του εν λόγω φόρουμ) ξαναέλαμψαν μην λέγοντας ούτε έναν καλό λόγο για το αρχείο αυτό. Πιο αγνώμονες δεν έχω συναντήσει πουθενά, από τα άτομα εκεί που οφείλουν να δίνουν το καλό παράδειγμα. Τέτοιοι είναι, δεν αναγνωρίζουν τον κόπο καθενός και δεν ευγνωμονούν σχεδόν πότε δημόσια. Προφανώς το να λες ένα καλό δημόσιο λόγο για κάποιον που προσφέρει είναι μικροπρέπεια ή κάτι τετριμμένο. Αλλά τέτοιοι είναι αυτοί, οι αγνώμονες που το διοικούν. Για του λόγου το αληθές, δείτε αφού πέρασε ένα 24 ωρο από την ανάρτηση της παραπάνω συλλογής πόσα αλλά και ποια χρωματιστά μέλη είπαν ένα ελάχιστο ευχαριστώ εδώ . Τα συμπεράσματα δικά σας.
25 Φεβρουαρίου 2015 στις 12:42
Περίμενες κάτι παραπάνω? Το αρχείο υπονομεύτηκε ανοιχτά! Συγκεκριμένοι θεματοδότες του mathematica δε θέλησαν να δηλώσουν συμμετοχή, σνομπάροντας βλακωδώς την όλη προσπάθεια. Ευτυχώς όλα υπογράφονται ψηφιακά εδώ μέσα και δεν έχω σκοπό να τα θάψω. Θα αναφερθώ εκτενέστερα κάποια στιγμή με τρόπο κατανοητό σε όλους.
25 Φεβρουαρίου 2015 στις 14:00
Συγχαρητήρια παιδιά και από εδώ!!
Όλα τα μπράβο και τα ζήτω είναι δικά σας, σήμερα χειροκροτάτε, μην χαλάσετε για κανένα λόγο την “γιορτή” σας.
Όλοι βλέπουμε και καταλαβαίνουμε…
1 Μαρτίου 2015 στις 23:22
Μπράβο παιδιά , σπουδαία δουλειά .
8 Μαρτίου 2015 στις 11:18
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΒΟΗΘΑΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
8 Μαρτίου 2015 στις 11:50
Ευχαριστούμε (εγώ και ο Δημήτρης) για τα καλά σας λόγια. Αυτός ήταν ο στόχος μας, η – έστω και ελάχιστη – βοήθεια σε όσους ασχολούνται με τα μαθηματικά της τελευταίας τάξης του Λυκείου.
Ενημερωτικά να πούμε, πως το αρχείο συνεχώς επεξεργάζεται για την βελτίωση του, αλλα και για την προσθήκη επιπλέον θεμάτων που δεν προλάβαμε να τα συμπεριλάβουμε σε αυτή την έκδοση.
9 Μαρτίου 2015 στις 02:21
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ εργασία, ανεκτίμητης αξίας!!! Εύχομαι οι μαθητές να την αξιοποιήσουν όπως ακριβώς της αρμόζει και να δουν τις επιδόσεις τους στην επίλυση ασκήσεων εφ’ όλης της ύλης να βελτιώνεται δραματικά. Για δε τους καθηγητές, είναι ένα ακόμη «πηγάδι» από το οποίο μπορούμε ν’ αντλούμε βοήθεια και να την επαναπροωθούμε στους μαθητές μας και σ’ όλο το διαδίκτυο! Πάντα τέτοια (κι ακόμη περισσότερα, διότι μας καλομαθαίνετε).
19 Μαρτίου 2015 στις 16:05
Οι μαθητές μου και εγώ σας ευχαριστούμε!