1) Ελεύθερη διάθεση της (όποιας) προσωπικής δουλειάς έχω κάνει σε θέματα σχολικών μαθηματικών. Υλικό, που για καιρό με ενοχλούσε η προσωρινή του αποθήκευση σε χώρους στους οποίους μόνο εγώ είχα πρόσβαση.
2) Επέκταση της παραπάνω σκέψης για συναδέλφους, που από μαθητής ήξερα πως κρύβουν μικρούς θησαυρούς. Η ιδέα του να “μπω” με κάποιο τρόπο στις σχολικές τους τάξεις, στα σπίτια τους ή στο pc τους για να δω πώς δουλεύουν, πάντα με γοήτευε.
3) Ανταλλαγή απόψεων με μαθητές και επίλυση σχετικών αποριών τους πάνω στο μάθημα (στο βαθμό που προλαβαίνω από εδώ. Γι αυτό το λόγο φτιάχτηκε και η αντίστοιχη ομάδα στο Facebook, όπου η συνδρομή αξιόλογων συναδέλφων είναι καταλυτική).
Με ιδιαίτερη χαρά, λοιπόν, σας παρουσιάζω ένα έξυπνο αρχείο του συναδέλφου και φίλου Μιχάλη Νάννου. Μια ιδέα προσιτή στους μαθητές και άξιας συγχαρητηρίων. Δείγμα της δουλειάς του Μιχάλη θα βρείτε εδώ (για όσους δε τον γνωρίζετε), ενώ το όνομα του στο εξής θα το συναντάτε συχνότερα όταν ψάχνετε για σοβαρές εργασίες.
Το αρχείο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο mathematica.gr (οι εκφωνήσεις μόνο)
Αριθμός σελίδων: 60
Επιμέλεια λύσεων: Παύλος Τρύφων
Αφήστε μια απάντηση