Πως μπορεί κάποιoς να είναι καλός στα μαθηματικά

Ελευθερώστε τις δυνατότητές σας

Πέντε αρχές της διδασκαλίας των Μαθηματικών

ΑΛΓΕΒΡΑ

Διδακτέα Ύλη

Κεφ. 1ο: Γραμμικά Συστήματα

1.1   Γραμμικά Συστήματα (χωρίς τις υποπαραγράφους “Λύση-Διερεύνηση γραμμικού συστήματος 2×2” και “Γραμμικό Σύστημα 3×3”)

Κεφ.2ο: Ιδιότητες Συναρτήσεων

2.1   Μονοτονία-Ακρότατα-Συμμετρίες Συνάρτησης

2.2   Κατακόρυφη-Οριζόντια Μετατόπιση Καμπύλης

Κεφ. 3ο: Τριγωνομετρία

3.1   Τριγωνομετρικοί Αριθμοί Γωνίας

3.2   Βασικές Τριγωνομετρικές Ταυτότητες ( χωρίς την απόδειξη της ταυτότητας 4 )

3.3   Αναγωγή στο 1o Τεταρτημόριο

3.4   Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις

3.5   Βασικές τριγωνομετρικές εξισώσεις

Κεφ. 4ο: Πολυώνυμα – Πολυωνυµικές εξισώσεις

4.1   Πολυώνυμα
4.2   Διαίρεση πολυωνύμων
4.3   Πολυωνυµικές εξισώσεις και ανισώσεις
4.4   Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές

Κεφ. 5ο: Εκθετική και Λογαριθμική συνάρτηση

5.1  Εκθετική συνάρτηση

5.2  Λογάριθμοι (χωρίς την «Αλλαγής βάσης»)

5.3  Λογαριθμική συνάρτηση ( να διδαχθούν μόνο οι λογαριθμικές συναρτήσεις με βάση το 10 και το e ).

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση