Αρχείο μηνός Μάρτιος 2011

Παραδοσιακά παιχνίδια 29/03/2011

Και τα παιδιά του Ε2 σήμερα μαζί μας:

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

…παραδοσιακά, συνέχεια…

“μηλάκια” και ποδόσφαιρο από Ε1 και Ε2:

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

…και άλλα παραδοσιακά…

παίζοντας “κλάσκι” (ρωσικη λέξη)

Κατηγορίες: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Γλώσσα 16 Mαρτίου 2011

Με αφορμή την Ενότητα 11, τα παιδιά ρώτησαν γονείς, παππούδες,γιαγιάδες, θείους,θείες για τα παιχνίδια που έπαιζαν στις αλάνες  των χωριών και των πόλεων στα δικά τους σχολικά χρόνια. Εμείς λοιπόν δε μένει παρά να τα ξαναπαίξουμε στην αυλή του σχολείου … Συνέχεια

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΙΕΣ | Γράψτε σχόλιο

Γλώσσα 2 Φεβρουαρίου 2011

Με αφορμή την Ενότητα 9 στο μάθημα της Γλώσσας (Ε΄ Δημοτικού) διαβάσαμε , με τη βοήθεια βιντεοπροβολέα, ένα παραμύθι που μας ταξίδεψε στο μακρινό Ιράκ. Το βιβλίο “Η βιβλιοθηκάριος της Βασόρας”  της συγγραφέα Jeanette Winter και των εκδόσεων Παπαδόπουλος, μας … Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011

Ολοκληρώνοντας τα κεφάλαια 16-17-18 (Καιρός – κλίμα) αποφασίσαμε να μεταβούμε στην αίθουσα Η/Υ του σχολείου μας, όπου και εργαστήκαμε σε ομάδες πάνω σε ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό σενάριο, που παρέχεται ελεύθερα στο δικτυακό τόπο “e-γεωγραφία” (http://geogr.eduportal.gr/senarios.htm) . Ο δικτυακός τόπος “e-γεωγραφία” … Συνέχεια

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΙΕΣ | Γράψτε σχόλιο

ΓΛΩΣΣΑ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

SOLAR SYSTEM Βρισκόμαστε στην Ενότητα 10 στη Γλώσσα και τα παιδιά του Ε1 έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το διάστημα, τους πλανήτες κ.λ.π . Αποφασίσαμε λοιπόν να εξερευνήσουμε –  στην αίθουσα προβολών και με χρήση του διαδραστικού  πίνακα- το Ηλιακό μας … Συνέχεια

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΙΕΣ | Γράψτε σχόλιο

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011

Ετοιμάσαμε το δικό μας δελτίο ειδήσεων. Τα παιδιά του Ε1, χωρισμένα σε ομάδες, έμαθαν να χρησιμοποιούν το λογισμικό Power Point και δημιούργησαν το δικό τους δελτίο ειδήσεων, με τη βοήθεια μηχανής αναζήτησης (αναζήτηση εικόνων) και του Google Earth (χάρτης της … Συνέχεια

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΙΕΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο