17 Νοεμβρίου

Η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021. Τα παιδιά τραγούδησαν τραγούδια, όπως: “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο” και είχαν ήδη ετοιμάσει από τις προηγούμενες μέρες μία κατασκευή που αναπαριστούσε το Πολυτεχνείο.

IMG 20211123 131551