Με χαρά και ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε η επίσκεψή μας στην Α’ Δημοτικού του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου Κάμπου, στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης και εξοικείωσης των νηπίων με το Δημοτικό.
Οι βασικοί στόχοι της δράσης μας ήταν:
- Η γνωριμία των νηπίων με τους χώρους τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.
- Η εξοικείωση των νηπίων με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες
της Α’ Δημοτικού.
- Η ενημέρωση των γονέων και η ευαισθητοποίησή τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά τη σχολική μετάβαση.
- Η συνεργασία μεταξύ δασκάλων και νηπιαγωγών με την ανταλλαγή εμπειριών και με τον σχεδιασμό κοινών δράσεων.
- Η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της ασφάλειας, της εμπιστοσύνης, της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης που πρέπει να αποκτήσουν τα παιδιά ώστε να διαμορφώσουν θετική στάση για το σχολείο και να αποκτήσουν όλες εκείνες τις δεξιότητες που θα τους χρειαστούν στη ζωή τους.

Τα νήπια του Νηπιαγωγείου μας έφτιαξαν μία ομαδική ζωγραφιά για να τη χαρίσουν στα παιδιά της Α’ Δημοτικού!
