“ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΛΗ”
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΗΠΟ!
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε να φυτέψουμε όλοι μαζί στον σχολικό μας κήπο!
Μικροί και μεγάλοι θα έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε, να γνωρίσουμε τα φυτά και να ομορφύνουμε την αυλή του σχολείου μας.
Σας περιμένουμε την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026, το απόγευμα, στον κήπο του σχολείου μας, για μια όμορφη και δημιουργική δράση.
Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα!
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!
“Αμυγδαλιά…η νυφούλα του χιονιά!”
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!
ΣΥΝΝΕΦΟΛΕΞΟ “ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ…”
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ: “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΛΗ”
Το σχέδιο δράσης του Νηπιαγωγείου μας ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία για το σχολικό έτος 2024-25!



