ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΦΥΤΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΗΠΟ!
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε να φυτέψουμε όλοι μαζί στον σχολικό μας κήπο!
Μικροί και μεγάλοι θα έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε, να γνωρίσουμε τα φυτά και να ομορφύνουμε την αυλή του σχολείου μας.
Σας περιμένουμε την Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026, το απόγευμα, στον κήπο του σχολείου μας, για μια όμορφη και δημιουργική δράση.
Η παρουσία σας θα μας χαροποιήσει ιδιαίτερα!
