Δοντάκια καθαρά!

“Τρώμε υγιεινά, βουρτσίζουμε σωστά, πάμε στον γιατρό τακτικά!”

Αυτά κι άλλα πολλά μάθαμε μέσα από το πρόγραμμα υγείας που πραγματαοποιήθηκε στο σχολείο μας υπό την αιγίδα του Υπουργείου και του Κέντρου Υγείας της περιοχής.