Καλό Καλοκαίρι
Το καλοκαίρι ήρθε και μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Με μια χαρούμενη εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Δημοτικού σχολείου Σταυρού με τραγούδια και χορό αποχαιρετήσαμε το σχολείο μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους με όμορφες ξένοιαστες στιγμές!
και φυσικά τα παιδιά πήραν τις εργασίες που τις περίμεναν με ανυπομονησία και χαρά!




