2ος θεματικός κύκλος Εργαστήριων Δεξιοτήτων.
«Φροντίζω το περιβάλλον» με τίτλο: «Η κυρία Ανακύκλωση στο νηπιαγωγείο» που έχει ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την σπουδαιότητα της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από τις δραστηριότητες του εργαστήριου έγινε προσπάθεια να γνωρίσουν έννοιες όπως σκουπίδια, ανακύκλωση, διαχείριση σκουπιδιών και να προβληματιστούν για την ανάγκη και τον τρόπο μείωσης των απορριμμάτων και την εξοικονόμηση πόρων και πρώτων υλών.
Ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό από την υλοποίηση του εργαστηρίου:
Μικροί ανακυκλωτές σε δράση!! Διαχωρίζουμε συσκευασίες στις τέσσερις κατηγορίες των υλικών που ανακυκλώνονται.
Λίστα με υλικά ανακύκλωσης τα παιδιά τοποθετούν τις κάρτες στη σωστή θέση
Το σήμα της ανακύκλωσης με μικρά χαρτάκια που έχουν περισσέψει από άλλες κατασκευές
Η γη μας ανθισμένη και χαρούμενη όταν φροντίζουμε να είναι καθαρή,
λυπημένη και βρώμικη όταν την γεμίζουμε σκουπίδια.
Στη θεματική ενότητα χειμώνας φτιάξαμε
τα ζώα των πάγων με ρολά από χαρτί και αλλά ανακυκλώσιμα υλικά .
Φύλλα εργασίας
Η κυρία Ανακύκλωση από καπάκια μπουκαλιών
Πάμε για ανακύκλωση











