2ος θεματικός κύκλος Εργαστήριων Δεξιοτήτων.

   «Φροντίζω το περιβάλλον» με τίτλο: «Η κυρία Ανακύκλωση στο νηπιαγωγείο»  που έχει  ως   κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την σπουδαιότητα της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος.  Μέσα από τις δραστηριότητες του εργαστήριου έγινε προσπάθεια να  γνωρίσουν  έννοιες όπως σκουπίδια, ανακύκλωση, διαχείριση σκουπιδιών  και να προβληματιστούν  για  την ανάγκη  και τον τρόπο μείωσης των απορριμμάτων και  την εξοικονόμηση πόρων και πρώτων υλών.

Ενδεικτικό  φωτογραφικό υλικό από την υλοποίηση του εργαστηρίου:

Μικροί ανακυκλωτές σε δράση!! Διαχωρίζουμε συσκευασίες στις τέσσερις κατηγορίες των υλικών που ανακυκλώνονται.

 

IMG 20240125 094331              IMG 20240125 095804       

Λίστα με υλικά ανακύκλωσης τα παιδιά τοποθετούν  τις κάρτες στη σωστή θέση

IMG 20240125 112933            IMG 20240125 123144

Το σήμα της ανακύκλωσης  με μικρά χαρτάκια που έχουν περισσέψει  από άλλες κατασκευές

IMG 20240124 115419

Η  γη μας   ανθισμένη και χαρούμενη  όταν  φροντίζουμε να είναι καθαρή,

λυπημένη και  βρώμικη  όταν  την γεμίζουμε σκουπίδια.

IMG 20240131 082939            IMG 20240131 114442

Στη θεματική ενότητα χειμώνας φτιάξαμε

τα ζώα των πάγων με ρολά από χαρτί  και αλλά    ανακυκλώσιμα υλικά .

  IMG 20240201 113957                               IMG 20240202 125606

Φύλλα εργασίας

    IMG 20240207 081747                              = IMG 20240207 081317

Η κυρία Ανακύκλωση  από καπάκια  μπουκαλιών

 

IMG 20240206 083316        IMG 20240206 084259 1              IMG 20240206 112337

 

Πάμε για ανακύκλωση

IMG 20240206 123300 1