ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ

Με μεγάλη χαρά και φέτος στείλαμε γράμμα στο Άγιο Βασίλη με τη δράση των ΕΛΤΑ. Τα παιδιά «έγραψαν» και ζωγράφισαν τα παιχνίδια που επιθυμούν ταχυδρομήσαμε τα γράμματα στον Άγιο Βασίλη και  περιμένουμε  να πραγματοποιήσει  τις επιθυμίες μας με ανυπομονησία!!! ο Άγιος  Βασίλης μας απάντησε!

Tο κάθε παιδί  με τη  βοήθεια των ξωτικών πήρε μια απαντητική επιστολή από το Άγιο Βασίλη. Η χαρά και ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος !

 

                  IMG 20251216 120627                                  IMG 20260205 105158