Ιππότες της Οδικής Ασφάλειας
Εργαστήριο 1: Εισαγωγή
Σε ιστόγραμμα καταγράφουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών για την οδική ασφάλεια. Γνωρίζουμε τον κ. Κ.Ο.Κ. μέσα απ’ το βιβλίο της Ελένης Πιτσιδοπούλου και μένουμε σε κάποιους βασικούς κανόνες κώδικα οδικής συμπεριφοράς.
Παρουσιάζουμε σε φύλλο εργασίας ένα παιδάκι με ακουστικά στα αυτιά και ζητάμε να κάνει ο καθένας τις υποθέσεις του. Τι παράταιρο με τον Κ.Ο.Κ. εντοπίζουν;
Εργαστήριο 2: Διάβαση πεζών
Μιλάμε για τη διάβαση πεζών. Από τι προφυλάσσει τους πεζούς, με ποιο ζωάκι μοιάζει, τι θα πρέπει να κάνουμε πριν τη διαβούμε; Είδαμε το βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης και χορέψαμε στους ρυθμούς του τραγουδιού “Ιππότες της Οδικής Ασφάλειας “.
https://www.youtube.com/watch?v=qoPbEo2p1Hw
Ζωγραφίσαμε έναν πεζό να περνάει από τη διάβαση σε ανοιχτού τύπου φύλλο εργασίας
και διαβάσαμε το βιβλίο “Το αγγελάκι μου μαθαίνει τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς”.
Εργαστήριο 3: Φωτεινός σηματοδότης
Γνωρίσαμε το φωτεινό σηματοδότη και ζωγραφίσαμε ο καθένας το δικό του ανοιχτό φύλλο εργασίας.
https://www.youtube.com/watch?v=5qKsPjPXj_Q&list=PL4WWBtbOK0JOm4ntuIoHyPBvTvl7zSajV&index=2
Τον κάναμε κατασκευή
και παίξαμε μαζί του στο διάλειμμα.
Εργαστήριο 4: Σήματα Κ.Ο.Κ.
Μιλήσαμε για κάποια σημαντικά σήματα του Κ.Ο.Κ. γνωρίσαμε το τριγωνικό σήμα της προσοχής, κάναμε αντιστοιχίες ανάλογα με το σχήμα που έχουν, παίξαμε παιχνίδια μνήμης με την Πι και τον Φι,
γράψαμε τη λέξη “Ιππότης” προς τιμήν του ιππότη Ευγένιου και τον ζωγραφίσαμε.
Εργαστήριο 5: Αξιολόγηση
Καταγράψαμε σε τελικό ιστόγραμμα τις γνώσεις που αποκτήσαμε με τα εργαστήρια.
Σε φύλλο αξιολόγησης, οι μαθητές κλήθηκαν να αξιολογήσουν 8 κατηγορίες δραστηριοτήτων που κάναμε σε αυτόν τον κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων.













