και τις καταγράψαμε σε εννοιολογικό χάρτη.2.Τοποθετήσαμε σε διαφορετικά σημεία της τάξης κάρτες με εικόνες από πλανήτες του ηλιακού συστήματος.Τα παιδιά έγιναν ζευγάρια βρίσκοντας το παιδί με την ίδια φωτογραφία, υπό τον ήχο γνωστών κομματιών του Μότσαρτ.
Εργαστήριο 2: “Ας δούμε τους πλανήτες από κοντά….Υπάρχει ζωή εκεί έξω”;
1. Μιλήσαμε για το “Ηλιακό σύστημα” και από τι αυτό απαρτίζεται. Κατόπιν, το είδαμε οπτικοποιημένο στον αγαπημένο μας Πίκου – Πίκου (από την αρχή έως το 7:58 λεπτό).
και παρατηρήσαμε από το τηλεσκόπιο τον κρυμμένο πλανήτη.3. Βάψαμε ρολά υγείαςκαι φτιάξαμε τον δικό μας πύραυλο με απλά υλικά.Η κατασκευή μας.4. Ενώσαμε τον κάθε πλανήτη με το όνομά τουκαι γράψαμε το όνομα του μεγαλύτερου αστεριού του ηλιακού μας συστήματος.
Εργαστήριο 3: “Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας”.
1. Συζητήσαμε για το φως και τη θερμότητα του Ήλιου και τα οφέλη και τις συνέπειές του.
2. Παρακολουθήσαμε το βίντεο και θέσαμε ερωτήματα προς διερεύνηση στα παιδιά όπως:
Τι βλέπετε εδώ; Πώς κινείται ο Ήλιος; Παρατηρείστε και δείτε πως είναι η επιφάνεια του Ήλιου; Με τι μοιάζει ο Ήλιος;
2. Αναρωτηθήκαμε αφού είδαμε το βίντεο της NASA για την εναλλαγή των εποχών.
Κάναμε το πείραμα με τη μπάλα (Ήλιος) και το μπαλάκι ρακέτας (Γη).Κάναμε υποθέσεις για την εποχή που είχαμε κάθε φορά, ανάλογα με την απόσταση Ήλιου – Γης.
3. Λύσαμε αινίγματα για τις εποχές
και γράψαμε τις απαντήσεις μαςστο φύλλο εργασίας.
4. Κατευθύναμε προγραμματίζοντας τη μελισσούλα Bee
στoν επιδαπέδιo χάρτητου Ηλιακού συστήματος.
Εργαστήριο 6: “Ταξίδι στη Σελήνη”
1. Παρακολουθήσαμε τη σελίδα της Νasa που είναι αφιερωμένη στο φεγγάρι
και αναρωτηθήκαμε πόσο κοντά με τη Γη να είναι. Και αφού μάθαμε…..
μαντέψαμε την εξέλιξη της ιστορίας και είδαμε τις φάσεις της Σελήνης.3. Μάθαμε τις φάσεις της Σελήνης – ονομασίες.Τις ζωγραφίσαμε καιγράψαμε δύοαπό τις ονομασίες τους.4. Κάναμε μία κατασκευήγια τον Φεγγαροσκεπαστήκαι τις φάσεις της Σελήνης.
Εργαστήριο 7: “Τι γνωρίζαμε και τι μάθαμε;
1. Συμπληρώσαμε δύο σελίδες αξιολόγησης για να καταγραφούντα ενδιαφέροντα και οι τάσεις του δείγματος της τάξης στη θεματική που αναδείξαμε.2. Ρωτήσαμε πάλι όπως και στις αρχές του εργαστηρίου τι γνωρίζουν για το Ηλιακό σύστημα καταγράψαμε τις απαντήσεις και συγκρίναμε.3. Επισκεφτήκαμε το Πλανητάριο στο Ίδρυμα Ευγενίδου στην Αθήνα.Παρακολουθήσαμε την προβολή ” Ο μαγικός πλανήτης” και θυμηθήκαμε πολλά από αυτά που μάθαμε στο εργαστήριο δεξιοτήτων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή