Το γραφείο των εκπαιδευτικώνμε την έναρξη της νέας σχ.χρονιάς απέκτησε νέα όψη.Τα περισσότερα παλαιά έπιπλα απομακρύνθηκαν μες στο καλοκαίρικαι αντικαταστάθηκαν από καινούριαενώ τα χρώματα έδωσανμία ευχάριστη νότα στο χώρο.Και η τουαλέτα των παιδιών όμως άλλαξε όψη:Τα παλιά και σκουριασμένα καζανάκια αφαιρέθηκανκαι τοποθετήθηκαν νέα στη θέση τους, στο ύψος των παιδιών.Δώρα για την υποδοχή των παιδιών,και καπέλα για την 1η μέρα ετοιμάστηκαν.Με τα δώρα και το καπέλο της 1ης ημέρας, υποδεχτήκαμε το νέο σχ. έτος.και ποζάραμε στην καθιερωμένη πια κορνίζα της 1ης μέρας.Διαβάσαμε το “Φιλάκι στο χέρι“της Audrey Penn και απαντήσαμε στις ερωτήσεις που προέκυψαν από την ιστορία του μικρού Ρακούν.Σειροθετήσαμε τις εικόνες,ανάλογα με τη σειρά που έγιναν τα γεγονότα.Ζωγραφίσαμε το φιλάκι στο χέρι, χρησιμοποιώντας την παλάμη μας.Φανταστήκαμε τι μπορεί να πρότειναν στον Τσέστερ οι φίλοι τουγια να σταματήσει να κλαίει και να περάσουν όμορφα στο σχολείο.Απαντήσαμε σε διάφορες ερωτήσεις για να γνωριστούμε καλύτερα (Το υλικό είναι της Ιωάννας Βουρνούκα από τον ιστότοπο Reuse recreation).Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας.Κόψαμε και ζωγραφίσαμεσπιτάκια και λουλούδιατα κολλήσαμε στην πόρτα της αίθουσας διδασκαλίαςκαι μαζί με τις φωτογραφίες μας την “απογειώσαμε”.Βρήκαμε κανόνες για την τάξη μαςκαι ζωγραφίσαμε με πράσινο τις αποδεκτές συμπεριφορές και με κόκκινο τις μη αποδεκτές.Ταξινομήσαμε διάφορες συμπεριφορές στην σωστή κατηγορία (Αταξία – σωστή συμπεριφορά) και υπογράψαμε το συμβόλαιο της τάξης.Ζωγραφίσαμε μία καλή συμπεριφοράκαι μία λάθος.Μάθαμε τις ευγενικές λέξειςκαι τις κολλήσαμε στον σάκο της νεράιδας Ευγενίας.Διαβάσαμε το βιβλίο “Πες μου γιατί….δεν πρέπει να δαγκώνουμε” και συζητήσαμε τους λόγους που πρέπει να αποφεύγονται τέτοιες συμπεριφορές.Διαβάσαμε το βιβλίο της Helen Stephens, μαντέψαμε τη συνέχεια της ιστορίας,ζωγραφίσαμε το σημείο που μας άρεσε πιο πολύ και γράψαμε τι ζώο είναι ο ήρωάς της.Σχηματίσαμε με τουβλάκια απ’ το οικοδομικό υλικότο αρχικό του ονόματός μας.Κατόπιν, το διακοσμήσαμε με χρώματα και χρυσόσκονηΚόψαμε και κολλήσαμε με τη σωστή σειράτα γράμματα του ονόματός μας.Διαβάσαμε το “Κουτί της Νέλλης” και σκεφτήκαμε ποια αγαπημένα μας θα βάζαμε εμείς στο κουτί αν ήμασταν οι ήρωες του βιβλίου.Κόψαμε, κολλήσαμεκαι συμπληρώσαμε τα αγαπημένα μαςγια να μας γνωρίσουν και οι άλλοι.Βάψαμε με μπογιές,κόψαμε και κολλήσαμε τον εαυτό μας.Φτιάξαμε ταυτότητες με το αποτύπωμά μας και τα στοιχεία μαςκαι έναν μαγικό καθρέφτη που δείχνει πόσο μοναδικοί είμαστε.Ξεκινήσαμε να δημιουργούμε μία “χρονοκάψουλα”. Καταγράψαμε το όνομα, το μέγεθος της παλάμης, το ύψος, τις συνήθειεςκαι με τη λήξη της σχολικής χρονιάς θα επαναλάβουμε για να συγκρίνουμε όλα όσα έχουν αλλάξει μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.Κάναμε μετρήσεις με μία κορδέλα και συγκρίναμε τις παλάμες μας.Σημειώσαμε δίπλα στο αναστημόμετρο το ύψος μας και κάναμε συγκρίσεις.
“Ο Τρύγος”
Μιλήσαμε για τον Τρύγο και παρακολουθήσαμε όλα τα στάδια απ’ το αμπέλι και τη συγκομιδή του σταφυλιού έως το κρασί και τα υπόλοιπα ποτά.Κάναμε τυπώματα με σφουγγάριδημιουργήσαμε το σταφύλικαι γράψαμε τη λέξη.Δοκιμάσαμε ρώγες από σταφύλι,πετιμέζι,μουσταλευριάκαι ακολουθήσαμε τη συνταγήπροσθέτοντας όλα τα υλικάγια να φτιάξουμε μουστοκούλουρα.Τα γράψαμε στο χαρτίτα κολλήσαμε σε χαρτόνικαι γράψαμε τη συνταγή.Σειροθετήσαμε τις εικόνες για να εμφανιστούν τα στάδια του τρύγου.Λύσαμε ένα αίνιγμα καιζωγραφίσαμε το μύθο του Αισώπου.Κατόπιν, ζωγραφίσαμε την αλεπούκαι φτιάξαμε με δαχτυλομπογιές τα σταφύλια σε ομαδική κατασκευή.Τέλος, συμπληρώσαμε τους αριθμούς στα σταφύλια.
“11η Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού”
Με αφορμή την 11η Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμούπαίξαμε κουτσό με τα στεφάνια στο προαύλιο,κάναμε διαδρομές μέσα απ’ τους κώνους,και ακολουθήσαμε τις οδηγίες, κάνονταςτις κινήσεις που μας υποδείκνυαν οι φωτογραφίες.Μιλήσαμε για τους Ολυμπιακούς αγώνες και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τα πιο σημαντικά αθλήματα.
Με δαχτυλομπογιά δημιουργήσαμε τους κύκλους των Ολυμπιακών αγώνων.και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας άθλημα (άρση βαρών)(Κολύμβηση)Κάναμε αγώνες σκυταλοδρομίαςκαι προσπαθήσαμε να πετύχουμε τον στόχο.Κόψαμε και κολλήσαμε τη δάδα των Ολυμπιακών αγώνωνκαι κάναμε σφραγίδες με τα ρολά υγείαςγια να αναπαραστήσουμε τους 5 κύκλους των 5 ηπείρων.Μετά από τόσες δοκιμασίες, ένα χρυσό μετάλλιο το δικαιούμαστε.
“Η οικογένεια”
Αρχικό ιστόγραμμα
Καταγράψαμε τις αρχικές μας γνώσεις και ξεκινήσαμε να συζητάμε για την θεματική “Οικογένεια”.
Συζητήσαμε τί κάνουμε με την οικογένειά μας και παίξαμε παιχνίδι μνήμης με το εποπτικό υλικό της Ανθής Ζήση.Μιλήσαμε για τον ορισμό και την προσφορά της οικογένειας στον άνθρωποκαι κάναμε αντιστοίχηση εικόνας-λέξηςκάθε μέλους της οικογένειας.Καταγράψαμε σε πίνακα αναφοράς τα μέλη της οικογένειάς μας και συγκρίναμε μικρότερη /μεγαλύτερη αριθμητικά οικογένεια.Διαβάσαμε ένα ποίημα για την οικογένεια, ζωγραφίσαμε τη δική μαςκαι γράψαμε όλοι μαζί την λέξη.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή