Άνθη – φυτά

1. Περιεργαστήκαμε τα λουλούδια που είχαμε φέρει στο σχολείο,
τα μυρίσαμε,
διαλέξαμε ποια θα προσθέσουμε στο στεφάνι.
2. Το φορέσαμε
και το κρεμάσαμε στον τοίχο του σχολείου.
3. Είπαμε ποια είναι τα μέρη του φυτού,
τα γράψαμε, τα ζωγραφίσαμε.
4. Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο του Έρικ Καρλ.
5. Γίναμε εμείς τα σποράκια.
Πετάξαμε το χώμα με τα πόδια μας για να βλαστήσουμε, υπό τον ήχο της “Άνοιξης” του Βιβάλντι
βλαστήσαμε,
προστατεύσαμε το βλαστό μας απ’ τη βροχή και τον αέρα.
6. Δημιουργήσαμε μαγικές εικόνες, ζωγραφίζοντας με συγκεκριμένα χρώματα τους αριθμούς (πηγή: Bigiagiakids).
Εργασία νηπίων
Εργασία προνηπίων
7. Ζωγραφίσαμε τι φανταζόμαστε ότι κάνει το σποράκι σε κάθε εποχή του χρόνου και γράψαμε το όνομά της.
8. Γιορτάσαμε τα γενέθλια της Α.Χ. Μας κέρασε γλυκά και χυμούς
κι εμείς της ζωγραφίσαμε για να την ευχαριστήσουμε.
9. Φτιάξαμε μία κάρτα για τη μαμά μας που γιόρταζε.
Της στείλαμε πολλά φιλιά,
και της γράψαμε όσα θέλαμε να της πούμε.
10. Μάθαμε το γράμμα Ω,ω
Το γράψαμε στον πίνακα και σε φύλλο εργασίας.
Είδαμε την ιστορία “Του ωραίου ωρολόγιου

https://www.youtube.com/watch?v=WZTEK8F2uao

Μάθαμε το γλωσσοδέτη του “Ωραίου αρουραίου” και απαντήσαμε στις ερωτήσεις.
Βρήκαμε ποιες λέξεις αρχίζουν από τη φωνή “Ο”
και τις αντιστοιχήσαμε στα πέταλα του λουλουδιού του Ο.
11. Ζωγραφίσαμε για τη γιορτή της Κωνσταντίνας.
12. Γράψαμε το γράμμα Ζ.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του “Ζηλιάρικου ζουζουνιού“.

https://video.link/w/vl64820df8665e2#

Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας.
Μάθαμε το γλωσσοδέτη με την ζέβρα τη ζωγράφο και απαντήσαμε στις ερωτήσεις.
13. Φυτέψαμε κολοκυθόσπορους σε ατομικά γλαστράκια,
τους καλύψαμε με χώμα
τους ποτίσαμε και τους βάλαμε στον ήλιο.
14. Η 2η μονοήμερή μας φέτος ήταν στο Πλανητάριο,
στο Ίδρυμα Ευγενίδου στην Αθήνα, όπου παρακολουθήσαμε “Τον μαγικό πλανήτη”.
Περιηγηθήκαμε και φωτογραφηθήκαμε μετά την προβολή στους χώρους του
αλλά και έξω από αυτό.
Απολαύσαμε το μεσημεριανό μας στο εμπορικό κέντρο “River West”,κάναμε τα ψώνια μας, αλλάξαμε παραστάσεις
και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

15. Στον 4ο θεματικό κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων (Φροντίζω το περιβάλλον) μάθαμε βιωματικά για την προστασία της χελώνας Καρέττα – Καρέττα.

https://blogs.sch.gr/nipstathm/4-frontizo-to-perivallon-niretta-i-karetta/

Απαθανατίσαμε την τάξη 2023 – 2024 και με συγκίνηση, αναμένουμε τον τελευταίο μήνα για να την αποχαιρετήσουμε.