Πρωταπριλιά

1. Διαβάσαμε τον “Ψεύτη βοσκό” και σχολιάσαμε τις επιλογές του.
2. Λύσαμε το σταυρόλεξο του ψεύτη βοσκού.
3. Αναφερθήκαμε στον έτερο μεγάλο, γνωστό ψεύτη, τον Πινόκιο
και με τη βοήθειά του, εξασκηθήκαμε στην αντιστοιχία αριθμού – ποσότητας.
4. Βγάλαμε τα “Μαρτάκια” μας και τα βάλαμε στο δέντρο για να τα πέρουν τα χελιδόνια.

5. Μάθαμε το τραγούδι “Πολλά ψέματα είπαμε“.

Άνοιξη (ολοκλήρωση ενότητας)

Με τη βοήθεια μπατονετών, πινέλων και σφουγγαριών,
δημιουργήσαμε έναν πίνακα ζωγραφικής και γράψαμε την ονομασία της εποχής.
Βάλαμε μπογιά μόνο στο ένα φτερό της πεταλούδας, την τσαλακώσαμε στη μέση
και την τοποθετήσαμε στον πίνακά μας, βλέποντας το αποτέλεσμα της συμμετρίας.
Παρακολουθήσαμε ένα τμήμα του εκπαιδευτικού βίντεο για την Άνοιξη και κάναμε μία επανάληψη σε όσα αναφέραμε στην τάξη.

https://video.link/w/tDiKP49E0WQ#

Κάναμε αναγραμματισμό της λέξης “Άνοιξη” και βάλαμε τα γράμματα στη σωστή σειρά.

http://• https://wordwall.net/el/resource/11851687/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B7

“Γράμμα Ψ,ψ”

1. Παρακολουθήσαμε την ιστορία της “Ψιλοτάκουνης ψιψίνας”.
2. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα αυτό.
3. Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας.

http://• https://wordwall.net/el/resource/11851687/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B7

4. Εντοπίσαμε τις λέξεις που αρχίζουν από Ψ,ψ.
Το αποτέλεσμα
5. Το γράψαμε με την πλαστελίνη μας.

Γενέθλια

Ζωγραφίσαμε για τις φίλες μας την Κ.Ψ.
και την Ι.Δ.
Τους ευχηθήκαμε,
τους τραγουδήσαμε
και εκείνες μας κέρασαν τα γλυκά πού είχαν φέρει.

Ο αριθμός 6

1. Τον γράψαμε στον πίνακα
1′
2. Τον γράψαμε σε φύλλο εργασίας.
3. Βρήκαμε αντίστοιχες ποσότητες από φρούτα, μαρκαδόρους, αυτοκινητάκια, κ.ο.κ.

Πάσχα

1. Διαβάσαμε “Το Πάσχα της Νόνας χελώνας” και μαντέψαμε την εξέλιξη της ιστορίας.
2. Μάθαμε τα ήθη και τα έθιμα του Πάσχα
και παρακολουθήσαμε το σύντομο βίντεο που έχει οπτικοποιημένα τα περισσότερα από αυτά.

https://video.link/w/Bp1JU9FGb5I#

3. Κόψαμε και ζωγραφίσαμε κουνελάκια
ζωγραφίσαμε ένα γλαστράκι πήλινο
και τα μετατρέψαμε σε…..
αυγοθήκες.
Βάψαμε και ψεύτικα αυγά και τα βάλαμε μέσα.
5. Πήγαμε διδακτική επίσκεψη
στο Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στην Καλαμάτα.
Περπατήσαμε σε διάβαση πεζών αφού ελέγξαμε καλά το δρόμο,
θυμηθήκαμε τα σήματα του Κ.Ο.Κ.
κι αφού φορέσαμε τον κατάλληλο εξοπλισμό
επιδοθήκαμε στην ποδηλασία.
Ευχαριστήσαμε την δημοτική αστυνομικό κ. Μαρία Γεωργουλέα για τη φιλοξενία,
δίνοντάς της το δώρο μας
και επισκεφτήκαμε το Δημοτικό πάρκο Σιδηροδρόμων για να κάνουμε ένα πικ νικ στη φύση.
6. Παίξαμε το διαδικτυακό παιχνίδι της αντιστοίχησης ποσοτήτων.

https://wordwall.net/resource/14859179/%cf%84%ce%b1%ce%af%cf%81%ce%b9%ce%b1%ce%be%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%b9%ce%ba%cf%8c%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%8e%cf%83%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%bb%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%85%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%cf%8c%cf%83%ce%b1-%cf%8c%cf%83%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9

7. Γράψαμε τις κάρτες μας με τις πασχαλινές μας ευχές.
Εξώφυλλο
Ευχές
8. Μάθαμε τι ευχόμαστε μετά την Ανάσταση και το αναπαραστήσαμε με τα μολύβια μας.
9. Και αφού μάθαμε τις αναστάσιμες ευχές, ήρθε η ώρα για άλλο ένα βιβλίο. Το απόλαυσαν τόσο που είδαμε πάλι τις εικόνες και διηγήθηκαν την ιστορία, αυτή τη φορά οι ίδιοι.
10. Κόψαμε και ζωγραφίσαμε πασχαλινά αυγά.
11. Εξασκηθήκαμε στις ανισότητες
και στις ισότητες.
Ύστερα ήρθαν τα κροκοδειλάκια – το μικρότερο,
το μεγαλύτερο
και το ίσο.
13. Παίξαμε το παιχνίδι των “Κρυμμένων πασχαλινών αυγών
Τα αναζητήσαμε μέσα στην τάξη και τα ανακαλύψαμε όλα.
14. Συμπληρώσαμε τον πίνακα διπλής εισόδου
τοποθετώντας τις κινητές καρτέλες στη σωστή σειρά.
15. Διαβάσαμε την “Ιστορία του Πάσχα
και καταγράψαμε στο χαρτί, λέξεις που παραπέμπουν στη γιορτή του Πάσχα
συμπληρώνοντας την ακροστοιχίδα.
16. Ζωγραφίσαμε την ιστορία του Πάσχα
Γράψαμε τον τίτλο της κατασκευής.
Το εσωτερικό.
Η εξωτερική όψη (πηγή: pinterest).
17. Ετοιμάσαμε τα φαναράκια μας
για την Ανάσταση.
Η κατασκευή μας
18. Επιδοθήκαμε στην “τέχνη της ψηφίδας” (πηγή:Bigiagiakids).
Ο λαγός για τα προνήπια.
Η κότα για τα νήπια.
19. Διαβάσαμε το βιβλίο “Άμα βάψεις το λαγό, κόκκινο σαν το αυγό
Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας με τα μέρη που επισκέφτηκε ο λαγός (νήπια)
και το αντίστοιχο με τις καρτέλες αναφοράς (προνήπια).
20. Παίξαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι αντιστοίχησης αριθμού – ποσότητας.
Αντιστοιχήσαμε τα καρότα του λαγού με τους αριθμούς που παραπέμπουν στις τελίτσες τους.
21. Ζωγραφίσαμε τις σακούλες
που θα μεταφέρουν τις κατασκευές μας.
Τα λαγουδάκια μας
22. Φτιάξαμε τις αναστάσιμες λαμπάδες μας.
23. Ζωγραφίσαμε με λαδομπογιά
τα βρασμένα μας αυγά.
Τα ρίξαμε μες στη βαφή.
Τα γυαλίσαμε με λαδάκι.
Έτοιμα τα πασχαλινά μας αυγά.
24. Φτιάξαμε τα αυγοκούλουρα του Πάσχα.
Τα πλάσαμε με τα χέρια μας.
Τα φουρνίσαμε
και προσφέραμε και στους γονείς μας.
25. Φτιάξαμε καλαθάκια
για να τοποθετήσουμε τα κουλούρια και τα αυγά μας.
26. Μιλήσαμε για τα θαύματα του Χριστού
ζωγραφίσαμε και γράψαμε τον τίτλο του θαύματος.
28. Και για την Ανάσταση του Λαζάρου φτιάξαμε τους Λάζαρους
τους βάλαμε καλαμάκι
και είπαμε τα κάλαντα
στο Μανάβικο της γειτονιάς,
στο Μίνι μάρκετ,
στο Φούρνο,
στο Κ.Ε.Π.
και στο φαρμακείο.
Τους ευχαριστούμε όλους για τα καλούδια που μας έδωσαν και τους ευχόμαστε καλή Ανάσταση!
Οι κατασκευές μας συγκεντρωτικά.

Γράμμα Β,β

1. Παρακολουθήσαμε τον “Βιολιστή βάτραχο“.

https://video.link/w/vl661ac99073eb2#

2. Βρήκαμε λέξεις από Β.
3. Συμπληρώσαμε το λουλούδι του Β
τοποθετώντας στα πέταλα λέξεις από το γράμμα αυτό.
4. Φτιάξαμε με την πλαστελίνη μας το κεφαλαίο και το πεζό γράμμα.
5. Μάθαμε τον γλωσσοδέτη του “Βιαστικού βοδιού“.

Ο αριθμός 7

1. Τον γράψαμε
στον πίνακα.
2. Συμπληρώσαμε και το φύλλο εργασίας.
3. Σχηματίσαμε τον αριθμό
με την πλαστελίνη μας.

Ο αριθμός 10

1. Γράψαμε τον αριθμό στον πίνακα.
1′
2. Αντιστοιχήσαμε τους αριθμούς με τις ποσότητες.
3. Γράψαμε τον αριθμό σε φύλλο εργασίας.

Έπαινος συμμετοχής

Παραλάβαμε τον έπαινο για την συμμετοχή μας στο διαγωνισμό “Αστέρι της ευχής“.

Έπαινος_310_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΑΛΟΥ ΝΕΡΟΥ