Καλωσορίσαμε τον Μάρτιο, φορώντας τα “Μαρτάκια” μας στο χέρι για να μην καούμε.
Απόκριες
1. Διαβάσαμε τον “Αρλεκίνο” της Ζώρζ Σαρή.2. Κόψαμε και κολλήσαμε πολύχρωμα χαρτιά για να διακοσμήσουμε τον Αρλεκίνο μαςγράψαμε και το όνομά του.Οι Αρλεκίνοι μας3. Βρήκαμε λέξεις από το γράμμα Κ του καρναβαλιού4. Παρακολουθήσαμε τις “3 Κοκαλιάρες καραμέλες” και εντοπίσαμε τις λέξεις που αρχίζουν από κ.
5. Γράψαμε λέξεις από κ και σχηματίσαμε το κεφαλαίο και το πεζό.6. Ψήσαμε με τους γονείςκαι τους παππούδες μας7. Παίξαμε, τραγουδήσαμε και γελάσαμε με τις στολές μαςκαι στο τέλος σπάσαμε και την πινιάτα μας για να γλυκαθούμε.8. Μιλήσαμε για την κ. Δευτέρα, τα ήθη, τα έθιμα, τα σαρακοστιανά εδέσματακαι δώσαμε απάντηση στο αίνιγμα που μας τέθηκε, γράφοντας και ζωγραφίζοντας τον χαρταετό.9. Κατασκευάσαμε τους χαρταετούς μας και τους ζωγραφίσαμε.
Ο αριθμός 5
1. Τον γράψαμεστον ασπροπίνακα2. Τον γράψαμε σε φύλλο εργασίας.3. Τον αναγνωρίσαμε ανάμεσα σε άλλους αριθμούς.4. Μετρήσαμε ποσότητες.
Επέτειος 25ης Μαρτίου
1. Καταγράψαμε σε ιστόγραμμα τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.2. Μιλήσαμε για τον λόγο που γιορτάζουμε και παρακολουθήσαμε μερικά κομβικά σημεία της επανάστασης.
3. Συζητήσαμε για τα ρούχα που φορούσαν οι ήρωες και οι ηρωίδες της επανάστασης.Τα ζωγραφίσαμε και γράψαμε τις ονομασίες τους.4. Προγραμματίσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γριφομπότ της Επανάστασης», απαντώντας στις ερωτήσεις.
5. Με τις μπογιές και τα πινέλα μαςφιλοτεχνήσαμε το σκηνικόπου θα έχει η γιορτή μας.6. Εξηγήσαμε το λόγο που η 25 η Μαρτίου ονομάζεται διπλή γιορτή και παρακολουθήσαμε εποπτικό υλικό για τον Ευαγγελισμό (χαρμόσυνα νέα) της Θεοτόκου.7. Ετοιμάσαμε τα κρινάκια του Ευαγγελισμούγια να τα τοποθετήσουμε κι αυτά στο σκηνικό μας.Το σκηνικό της γιορτής μας.8. Φιλοτεχνήσαμε την πρόσκληση που θα δώσουμε στους γονείς μαςγια την γιορτή της 25ης Μαρτίου.9. Παρακολουθήσαμε μέσω προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης κάποιους από τους πιο σημαντικούς ήρωες της επανάστασης.
10. Επιλέξαμε καρτέλες με τα πορτρέτα των ηρώων και προσπαθήσαμε να ανακαλέσουμε στη μνήμη μας πράγματα που μάθαμε για αυτούς και τα ονόματά τους.11. Γράψαμε τα ονόματα κάποιων από αυτούς.12. Επαναλάβαμε την καταγραφή στο ιστόγραμμα των γνώσεων που αποκομίσαμε και συγκρίναμε το αρχικό με το τελικό αποτέλεσμα.13. Απαγγείλαμε τα ποιήματά μας στη γιορτή.14. Τραγουδήσαμε τα τραγούδια που μάθαμε.15. Χορέψαμε έναν χορό για το καλό.16. και την επόμενη μέρα μετά τον εκκλησιασμό,17. παρελάσαμε ως το ηρώο της πλατείας18. απαγγείλαμε τα ποιήματά μας, καταθέσαμε τα στεφάνια μας19. και απαγγείλαμε τον Εθνικό μας ύμνο. Και του χρόνου!20. Μάθαμε το γράμμα Γ,γ,το γράψαμε στον ασπροπίνακα,σε φύλλο εργασίαςτο σχηματίσαμε και με την πλαστελίνη μας.
Η έλευση των χελιδονιών
1. Μιλήσαμε για τον ερχομό των χελιδονιών.2. Κατασκευάσαμε τα χελιδόνια μαςμε γλωσσοπίεστρα, μαρτάκια, λουλούδια και βαμβάκι.3. Μάθαμε και τραγουδήσαμε τα “χελιδονίσματα“, τα κάλαντα της Άνοιξης στους γονείς μας.4. Διαβάσαμε την ιστορία του Μάρτη από τα παιδιά της Άνοιξης και κατόπιν τον ζωγραφίσαμε στο “ανθρωπάκι του μήνα”.5. Τοποθετήσαμε δίπλα στην κυρά Σαρακοστή τα τρόφιμα που μπορεί να φάει και σε άλλη ομάδα βάλαμε τα τρόφιμα που νηστεύει.6. Κατασκευάσαμε ατομικές “Κυρίες Σαρακοστές” για να έχουμε το προσωπικό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι την Ανάσταση.7. Βρήκαμε τα αρχικά από διάφορες λέξεις και σχηματίσαμε μία νέα δική μας. Την γράψαμε και την σχεδιάσαμε στο χαρτί μας.8. Κάναμε μία επαναληπτική άσκηση σεισμού για να θυμηθούμε όλα όσα είναι σημαντικό να γνωρίζουμε για την προστασία μας.9. Θυμηθήκαμε την “Τέχνη του pixel” και προσπαθήσαμε ακολουθώντας τις οδηγίες και τις αντιστοιχίες χρωμάτων – αριθμών να βρούμε τις “μαγικές εικόνες”.Κατόπιν, γράψαμε τί προέκυψε. Εργασία νηπίωνΕργασία προνηπίων (πηγή: https://blogs.sch.gr/26nipvolou/ )10. Παρακολουθήσαμε την ιστορία του “Υπέροχου υπναρά“.
11. Καταγράψαμε τις λέξεις που ακούσαμε με αρχικό το Υ,υ.12. Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας.13. Μάθαμε το γλωσσοδέτη της ύαινας και του υπνοβάτη και απαντήσαμε στις ερωτήσεις.14. Προσπαθήσαμε να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από τη φωνούλα “Ι”.Το λουλούδι μας άνθισε με πολύχρωμα πέταλα.
(πηγή: Bigiagiakids)
15. Διαβάσαμε το βιβλίο της Ε. Φακίνου για την Άνοιξη.16. Αφού μιλήσαμε για τα φρούτα της Άνοιξης, γράψαμε και ζωγραφίσαμετί μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη “Άνοιξη“.
Ο αριθμός 4
1. Μάθαμε τον αριθμό 4.Τον γράψαμε στον ασπροπίνακα2. Τον γράψαμε σε φύλλο εργασίας και3. μετρήσαμε ποσότητες.
Το γράμμα Ν
1. Παρακολουθήσαμε την ιστορία της “Ντροπαλής ντομάτας“.
2. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα Ν.3. Το γράψαμε, κεφαλαίο και πεζό στον ασπροπίνακα.4. Κατόπιν, ήρθε η σειρά του φύλλου εργασίας.5. Τέλος, μάθαμε το γλωσσοδέτη, απαντήσαμε στις ερωτήσεις και συμπληρώσαμε το γράμμα και τη λέξη στο στρουμφοχωριό των γραμμάτων που θα πάρουμε στο τέλος της χρονιάς.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή