2. Βρήκαμε λέξεις από ι και το εντοπίσαμε μέσα σε αυτές.3. Μάθαμε το γλωσσοδέτη του ιπποπόταμου που είχε ιλαρά και απαντήσαμε στις ερωτήσεις.4. Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας και ζωγραφίσαμε τα γράμματα που απαιτούνταν από τις οδηγίες που μας δόθηκαν.5. Βρήκαμε λέξεις από τις καρτέλες γραφής που περιέχουν το γράμμα Ι.
Φεβρουάριος
Μιλήσαμε για τον τελευταίο μήνα του χειμώνα και για την ιδιαιτερότητά του.
1. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Γλεντζοφλέβαρος” της Γιολάντας Τσορώνη και συζητήσαμε για τους ήρωες της ιστορίας. Τι πρόβλημα είχε ο Φλεβάρης; Πώς αισθανόταν; Τι αποφάσισε να κάνει; Πώς τον βοήθησαν οι υπόλοιποι μήνες;2. Γράψαμε τρία από τα καλά που μας φέρνει ο Φεβρουάριος σύμφωνα με το βιβλίο.3. Μιλήσαμε για τις αλκυονίδες μέρες, τον μύθο της Αλκυόνης και τον παρακολουθήσαμε οπτικοποιημένο.Τόσο μας άρεσε που στην ελεύθερη ώρα τον ζωγραφίσαμε σε πίνακα και στο χαρτί μας.
Γιορτή της αγάπης
1. Συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης. Το κατηγοριοποιήσαμε (θετικό συναίσθημα), αναφέραμε ποιους αγαπάμε πολύ και γιατί και βρήκαμε τα αντίθετα συναισθήματα.
2. Περιγράψαμε εικόνες που δείχνουν την αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους, αλλά και ανάμεσα στα ζώα, αφού κι αυτά έχουν αισθήματα.3. Διαβάσαμε το ποίημα “Τι είναι η αγάπη”;Ζωγραφίσαμε τι είναι για τον καθένα από εμάς η αγάπη.4. Διαβάσαμε το βιβλίο “Αγάπη από σύννεφο”.5. Δημιουργήσαμε μια κατασκευή,κρύψαμε ένα μήνυμα για να πούμε στην οικογένειά μαςπόσο την αγαπάμε.6. Ενώσαμε τα κεφαλαία με τα πεζά. Οι καρδούλες κόπηκαν στη μέσηκι εμείς κληθήκαμε να ενώσουμε τα μεγάλα με τα μικρά γραμματάκια.
2. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Τ.3. Εντοπίσαμε το γράμμα μέσα στις λέξεις.Βρήκαμε στις καρτέλες της γραφής τις λέξεις που αρχίζουν από τ.Τις καρφιτσώσαμε όλες στη γωνιά της γραφής.4. Μάθαμε το τραγούδι “Ταξιδεύω με το τρένο”.
1. Μιλήσαμε για το 12θεο του Ολύμπου και γράψαμε τα ονόματα κάποιων από τους Θεούς.2. Κάναμε μία κατασκευή, κόψαμε, κολλήσαμε, γράψαμε τα ονόματά τους για να τους απεικονίσουμε πάνω στον Όλυμπο.4. Μάθαμε το “Μ,μ” της μυθολογίας και παρακολουθήσαμε την ιστορία της “Μικρής μαϊμούς”.
5. Μάθαμε το μύθο της ονοματοδοσίας της πόλης της Αθήνας και τον δραματοποιήσαμε στην τάξη.6. Μας απασχόλησε ο μύθος του “Δαίδαλου και του Ίκαρου“.Τον αποτυπώσαμε με διάφορα υλικά στο χαρτόνιγράψαμε και το όνομά του.7. Ζωγραφίσαμε το κομμάτι της ιστορίαςπου μας κέντρισε το ενδιαφέρον.8. Επόμενο ταξίδι στην Ελληνική μυθολογία, ο μύθος του Θησέα και του Μινώταυρου. Δείξαμε πού βρίσκονται η Αθήνα, η Κρήτη και το Αιγαίο πέλαγος όπου έπεσε ο Αιγέας9. Γράψαμε το όνομα του Θησέα και τον βοηθήσαμε να βρει την έξοδο από το λαβύρινθο10.Δραματοποιήσαμε την συνομιλία του με την Αριάδνηκαι την αγωνία του βασιλιά Αιγέα για το γιο του.
Γράμμα Η,η
1. Με αφορμή το “Ηλιακό σύστημα” (εργαστήρια δεξιοτήτων), μάθαμε τη φωνούλα “η“, διαβάσαμε το γλωσσοδέτη για το “Ηλιοτρόπιο” κι απαντήσαμε στις ερωτήσεις.2. Γράψαμε το η στον ασπροπίνακα και σε φύλλο εργασίας.3. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από η.4. Το εντοπίσαμε ανάμεσα σε άλλα γράμματα.
Ο αριθμός 2
Γράψαμε το 2στον ασπροπίνακακαι σε φύλλο εργασίας και ζωγραφίσαμε την ποσότητα αντικειμένων που απαιτούνταν.
Γράμμα Ε,ε
1. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα ε.Το εντοπίσαμε και το κυκλώσαμε.
2. Παρακολουθήσαμε την ιστορία του ερωτευμένου ελέφαντα.
Διαβάσαμε την ιστορία με τα παιχνίδια του Φλεβάρη.
“Και η Γη γυρίζει”
Ασχοληθήκαμε με την εξερεύνηση του Ηλιακού μας συστήματος, τη διαδοχή μέρα και νύχτας, την εναλλαγή των εποχών και τις φάσεις του δορυφόρου της Γης μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τη θεματική “Δημιουργώ και καινοτομώ“.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή