febrary-arkas

Την πρώτη εβδομάδα του Φλεβάρη, αφιερώσαμε χρόνο στα εργαστήρια δεξιοτήτων για την κυκλοφοριακή αγωγή.

https://blogs.sch.gr/nipstathm/2-zo-kalytera-ey-zin-2/

Γράμμα Ι,ι

1. Παρακολουθήσαμε την περιπέτεια του “Ιπτάμενου ιπποπόταμου“.

https://video.link/w/zoFFd

2. Βρήκαμε λέξεις από ι και το εντοπίσαμε μέσα σε αυτές.
3. Μάθαμε το γλωσσοδέτη του ιπποπόταμου που είχε ιλαρά και απαντήσαμε στις ερωτήσεις.
4. Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας και ζωγραφίσαμε τα γράμματα που απαιτούνταν από τις οδηγίες που μας δόθηκαν.
5. Βρήκαμε λέξεις από τις καρτέλες γραφής που περιέχουν το γράμμα Ι.

Φεβρουάριος

Μιλήσαμε για τον τελευταίο μήνα του χειμώνα και για την ιδιαιτερότητά του.

1. Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Γλεντζοφλέβαρος” της Γιολάντας Τσορώνη και συζητήσαμε για τους ήρωες της ιστορίας.
Τι πρόβλημα είχε ο Φλεβάρης;
Πώς αισθανόταν;
Τι αποφάσισε να κάνει;
Πώς τον βοήθησαν οι υπόλοιποι μήνες;
2. Γράψαμε τρία από τα καλά που μας φέρνει ο Φεβρουάριος σύμφωνα με το βιβλίο.
3. Μιλήσαμε για τις αλκυονίδες μέρες, τον μύθο της Αλκυόνης και τον παρακολουθήσαμε οπτικοποιημένο.
IMG 20240213 093253
Τόσο μας άρεσε που στην ελεύθερη ώρα τον ζωγραφίσαμε σε πίνακα και στο χαρτί μας.

Γιορτή της αγάπης

1. Συζητήσαμε για το συναίσθημα της αγάπης. Το κατηγοριοποιήσαμε (θετικό συναίσθημα), αναφέραμε ποιους αγαπάμε πολύ και γιατί και βρήκαμε τα αντίθετα συναισθήματα.

2. Περιγράψαμε εικόνες που δείχνουν την αγάπη ανάμεσα στους ανθρώπους, αλλά και ανάμεσα στα ζώα, αφού κι αυτά έχουν αισθήματα.
3. Διαβάσαμε το ποίημα “Τι είναι η αγάπη”;
Ζωγραφίσαμε τι είναι για τον καθένα από εμάς η αγάπη.
4. Διαβάσαμε το βιβλίο “Αγάπη από σύννεφο”.
5. Δημιουργήσαμε μια κατασκευή,
κρύψαμε ένα μήνυμα για να πούμε στην οικογένειά μας
πόσο την αγαπάμε.
6. Ενώσαμε τα κεφαλαία με τα πεζά. Οι καρδούλες κόπηκαν στη μέση
κι εμείς κληθήκαμε να ενώσουμε τα μεγάλα με τα μικρά γραμματάκια.

Γράμμα Τ,τ

1. Παρακολουθήσαμε το “Τρομερό ταμπούρλο“.

https://video.link/w/xXjf9hHAC2Q

2. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Τ.
3. Εντοπίσαμε το γράμμα μέσα στις λέξεις.
Βρήκαμε στις καρτέλες της γραφής τις λέξεις που αρχίζουν από τ.
Τις καρφιτσώσαμε όλες στη γωνιά της γραφής.
4. Μάθαμε το τραγούδι “Ταξιδεύω με το τρένο”.

https://www.youtube.com/watch?v=dQY5PFODU94

Ελληνική μυθολογία

1. Μιλήσαμε για το 12θεο του Ολύμπου και γράψαμε τα ονόματα κάποιων από τους Θεούς.
2. Κάναμε μία κατασκευή, κόψαμε, κολλήσαμε, γράψαμε τα ονόματά τους
για να τους απεικονίσουμε πάνω στον Όλυμπο.
4. Μάθαμε το “Μ,μ” της μυθολογίας και παρακολουθήσαμε την ιστορία της “Μικρής μαϊμούς”.

https://www.youtube.com/watch?v=ytEarPDx9UY

5. Μάθαμε το μύθο της ονοματοδοσίας της πόλης της Αθήνας και τον δραματοποιήσαμε στην τάξη.
6. Μας απασχόλησε ο μύθος του “Δαίδαλου και του Ίκαρου“.
Τον αποτυπώσαμε με διάφορα υλικά στο χαρτόνι
γράψαμε και το όνομά του.
7. Ζωγραφίσαμε το κομμάτι της ιστορίας
που μας κέντρισε το ενδιαφέρον.
8. Επόμενο ταξίδι στην Ελληνική μυθολογία, ο μύθος του Θησέα και του Μινώταυρου. Δείξαμε πού βρίσκονται η Αθήνα, η Κρήτη και το Αιγαίο πέλαγος όπου έπεσε ο Αιγέας
9. Γράψαμε το όνομα του Θησέα και τον βοηθήσαμε να βρει την έξοδο από το λαβύρινθο
10.Δραματοποιήσαμε την συνομιλία του με την Αριάδνη
και την αγωνία του βασιλιά Αιγέα για το γιο του.

Γράμμα Η,η

1. Με αφορμή το “Ηλιακό σύστημα” (εργαστήρια δεξιοτήτων), μάθαμε τη φωνούλα “η“, διαβάσαμε το γλωσσοδέτη για το “Ηλιοτρόπιο” κι απαντήσαμε στις ερωτήσεις.
2. Γράψαμε το η στον ασπροπίνακα και σε φύλλο εργασίας.
3. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από η.
4. Το εντοπίσαμε ανάμεσα σε άλλα γράμματα.

Ο αριθμός 2

IMG 20240227 110853
Γράψαμε το 2
IMG 20240227 111548
στον ασπροπίνακα
IMG 20240227 132121
και σε φύλλο εργασίας και ζωγραφίσαμε την ποσότητα αντικειμένων που απαιτούνταν.

Γράμμα Ε,ε

IMG 20240223 121916
1. Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα ε.
IMG 20240223 121959
Το εντοπίσαμε και το κυκλώσαμε.

2. Παρακολουθήσαμε την ιστορία του ερωτευμένου ελέφαντα.

https://www.youtube.com/watch?v=1N38VNR_q8s

IMG 20240222 152221
Διαβάσαμε την ιστορία με τα παιχνίδια του Φλεβάρη.

“Και η Γη γυρίζει”

Ασχοληθήκαμε με την εξερεύνηση του Ηλιακού μας συστήματος, τη διαδοχή μέρα και νύχτας, την εναλλαγή των εποχών και τις φάσεις του δορυφόρου της Γης μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων και τη θεματική “Δημιουργώ και καινοτομώ“.

https://blogs.sch.gr/nipstathm/3-dimioyrgo-kai-kainotomo-2/