Νεά χρονιά

Με την επιστροφή μας, μιλήσαμε, καταγράψαμε και ζωγραφίσαμε τα highlights των διακοπών μας.
Συζητήσαμε στην ολομέλεια για την διάθεση των ανθρώπων να βάζουν νέους στόχους με την έλευση κάθε νέας χρονιάς.
Κόψαμε λοιπόν, ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τις αναμνήσεις μας από το 2023.
και θέσαμε το στόχο μας για το 2024.
Συνθέσαμε με τα υλικά της τάξης τους αριθμούς της νέας χρονιάς.
Με τους αριθμούς από το ημερολόγιο της τάξης.
2024
Το συμπληρώσαμε σε φύλλο εργασίας.
Το γράψαμε και στα παιχνίδια μας κατά την ελεύθερη ώρα.
Μάθαμε το γλωσσοδέτη με το αρκουδάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι.
Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από α.
και το εντοπίσαμε τόσο στον πίνακα
όσο και στις καρτέλες της ανάγνωσης.
α όπως αλάτι
Η γωνιά της γραφής
Παρακολουθήσαμε την ιστορία της αχτένιστης αγελάδας και μάθαμε το τραγούδι “Αχ και να’μουν αχινός”.

https://www.youtube.com/watch?v=d60yvZ0FU5s

Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας.
Το γράψαμε και με πλαστελίνη.
Δημιουργήσαμε με πηλό το γούρι της χρονιάς.
Το ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα διακοσμητικά.
Έτοιμο το γούρι του 2024!
Ετοιμάσαμε και ένα για το Ίδρυμα Μελά για να τους ευχαριστήσουμε για τη δωρεά τους.
Γιορτάσαμε τα γενέθλια του Παύλου.
και του ετοιμάσαμε όμορφες ζωγραφιές για να του ευχηθούμε και να τον ευχαριστήσουμε για τα κεράσματά του.
Ζωγραφίσαμε,
γράψαμε,
κολλήσαμε και
φτιάξαμε μία ομαδική κατασκευή με τις ευχές μας για τη νέα χρονιά.
Κόψαμε τη βασιλόπιτα του 2024.
Τα δώρα μας όπως κάθε χρονιά περίμεναν τον τυχερό αλλά και τους υπόλοιπους συμμαθητές του.
Τυχερή αναδείχτηκε φέτος η Φλορέλα μας!
Τα πήραμε φεύγοντας, μαζί με το γούρι της χρονιάς.

Χειμώνας

Μάθαμε για την εναλλαγή μέρας και νύχτας.
Κάναμε το πείραμα με το φακό και την υδρόγειο σφαίρα και ανακαλύψαμε πότε έχει μέρα και πότε νύχτα στη χώρα μας.
Καταγράψαμε τις νέες μας γνώσεις σε ένα φύλλο εργασίας.
Αποτυπώσαμε την εναλλαγή μέρας και νύχτας
στην κατασκευή που κάναμε.
Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο το “Λιγουλάκι χειμώνας” του Paul Stewart.

https://www.youtube.com/watch?v=UYmz1SI-M4Q

και μάθαμε την ιστορία του μικρού σκαντζόχοιρου και του φίλου του.
Ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας για τον τρόπο που θα μπορούσε να φυλάξει λίγο χειμώνα ο λαγός για το φίλο του.
Διαβάσαμε την ιστορία του αγαπημένου “Μεγάλου χνουδωτού” και κάναμε υποθέσεις για τη συνέχειά της.
Σειροθετήσαμε από το μεγαλύτερο στο μικρότερο τις χιονονιφάδες
και κόψαμε τον μεγάλο Χνουδωτό και τον κολλήσαμε ανάλογα με το μέγεθός του σε αντίστοιχου μεγέθους ιγκλού, ξεκινώντας από τον μεγαλύτερο και καταλήγοντας στον μικρότερο.
Μιλήσαμε για τα μέσα θέρμανσης, καταγράψαμε ο καθένας όσα διαθέτει στο σπίτι του, μετρήσαμε και κάναμε συγκρίσεις.
Μάθαμε το αρχικό γράμμα του χειμώνα.
Το γράψαμε στον ασπροπίνακα,
σε φύλλο εργασίας,

 

 

 

 

Παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης στον υπολογιστή με τους χιονάνθρωπους.

https://learningapps.org/watch?v=pfbr1g53520

Κόψαμε λευκά χαρτιά και πολύχρωμα
για να σχηματίσουμε έναν χιονάνθρωπο,
και τα αξεσουάρ του, γράψαμε και την ονομασία του και έτοιμο το χειμερινό μας καδράκι.
Βρήκαμε σύνθετες λέξεις με πρώτο συνθετικό το “χιόνι”
και τις γράψαμε στο χαρτόνι.
Κάναμε το πείραμα “Τήξης – πήξης”, βάζοντας ένα ποτήρι με πάγο μέσα στην τάξη,
ένα ποτήρι στο καλοριφέρ
και ένα έξω από την τάξη.
Κάναμε τις υποθέσεις μας, τις καταγράψαμε
και επαληθεύσαμε τις αρχικές μας προβλέψεις.
Προετοιμάσαμε την κατασκευή μας για τη γιορτή των 3 Ιεραρχών.
Κόψαμε και ζωγραφίσαμε τον ναό
βάλαμε χρυσόσκονη στους σταυρούς και στα φωτοστέφανα των 3 Ιεραρχών
και τους τοποθετήσαμε μέσα μαζί με ένα ποιηματάκι.
Μάθαμε τον αριθμό 8, συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας
και κάναμε τυπώματα με σφουγγάρι
και λευκή μπογιά για να σχηματίσουμε το 8.
Το σχηματίσαμε με στεφάνια.

Μιλήσαμε στην ολομέλεια για τις γιορτές του χειμώνα

Οι-γιορτές-του-Χειμώνα.pdf

και τα χειμερινά αθλήματα.

Χειμερινά-αθλήματα.pdf

Βρήκαμε λέξεις απ’ το γράμμα Π.
Εντοπίσαμε και κυκλώσαμε πού βρίσκεται μέσα στις λέξεις.
Το γράψαμε πολλές φορές.
Φοβερή η ομάδα μας!
Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Π.

https://www.youtube.com/watch?v=djrnM4Qsz3w

Ξεχωρίσαμε τις λέξεις
που αρχίζουν από π.
Η γωνιά της γραφής μας.
Διαβάσαμε την ιστορία του Γενάρη από τα παιδιά του χειμώνα και ζωγραφίσαμε τις σκανδαλιές του στο “ανθρωπάκι του μήνα”.

Παραλάβαμε το πιστοποιητικό υιοθεσίας από τον Μ.Κ.Ο. “Make a wish” για την οικονομική βοήθεια που συνεισφέραμε την περίοδο των γιορτών.

Πιστοποιητικό-υιοθεσίας_9360405_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΣΤΑΘΜΟΥ-ΚΑΛΟΥ-ΝΕΡΟΥ-1.pdf

Ήρθαν οι γονείς μας και συναρμολόγησαν τα νέα μας παιχνίδια εξωτερικού χώρου.
Ευχαριστούμε ολόθερμα το Ίδρυμα Μελά (https://www.idryma-mela.gr/) για την δωρεά του, η χαρά μας όταν τώρα βγαίνουμε για διάλειμμα είναι διπλάσια.
Τέλος, κλείνοντας και αυτόν τον μήνα στο νηπιαγωγείο μας, θέλουμε να ευχαριστήσουμε και τον κ. Κωνσταντίνο Νασόπουλο για το βιβλίο που μας έστειλε πάλι. Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο και να το χαρούν οι μικροί του αναγνώστες όσο το χαρήκαμε εμείς!