Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το Φστις καρτέλες γραφής της αντίστοιχης γωνιάς μας.Τις αναρτήσαμε στον πίνακα του κέντρου μάθησης της γραφής.Διαβάσαμε την ιστορία του “Φοβητσιάρικου φιδιού” και προσπαθήσαμε να πούμε τον γλωσσοδέτη.Το γράψαμε στον αέρα, παρακολουθώντας την ιστορία.Το εντοπίσαμε ανάμεσα σε άλλα στον υπολογιστήκαι ανάμεσα στις λέξεις που γράψαμε στον ασπροπίνακα.Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας και τέλος,το προσθέσαμε στο “στρομφοχωριό των γραμμάτων“, όπου και θα μπαίνει το κάθε γράμμα μέχρι το τέλος της χρονιάς, μαζί με τις λέξεις που αρχίζουν από αυτό.
Το Φθινόπωρο
Βρήκαμε στην υδρόγειο σφαίρα τη χώρα μας και την Αφρική όπου καταλήγουν τα χελιδόνια το Φθινόπωρο.Συνεχίσαμε την έρευνά μας για να εντοπίσουμε τις χώρες προέλευσης των παιδιών που φοιτούν στο σχολείο μας.Φτιάξαμε μία ταΐστρα πουλιώνγια να είναι εύκολη η αναζήτηση τροφής για τους μικρούς φτερωτούς επισκέπτες του σχολείου μας.Γράψαμε τη λέξη “Φθινόπωρο”.Μάθαμε το λόγο που τα περισσότερα φύλλα αλλάζουν το χρώμα τους το Φθινόπωρο.Διαβάσαμε τις “Υποσχέσεις του Νοέμβριου” απ’ το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς “Τα παιδιά του Φθινοπώρου” και ανακαλύψαμε τα γράμματα που συνθέτουν τη λέξη “Νοέμβριος”.Κατασκευάσαμε ένα mombile φθινοπωρινόγια να διακοσμήσουμε την τάξη μας.Μιλήσαμε για τα φρούτα του Φθινόπωρουκαι παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης.Μετά φτιάξαμεμία φθινοπωρινή,νόστιμη φρουτοσαλάτα.Μετρήσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα και κυκλώσαμε το σωστό αριθμό.
Ο αριθμός 3
Γράψαμε τον αριθμόστον ασπροπίνακα της τάξης.Ζωγραφίσαμε 3 σύννεφα σε έναν φθινοπωρινό ουρανό.Συγκεντρώσαμε 3 κουτάλια3 τουβλάκια απ’ το οικοδομικό υλικό,3 βιβλία,3 αυτοκίνητα,3 μαρκαδόρους.Διαβάσαμε και μάθαμε τον γλωσσοδέτη με τους τρεις πολύχρωμους δράκους.
Γενέθλια
Ζωγραφίσαμε και δημιουργήσαμε έναν φάκελο για να ευχηθούμε χρόνια πολλά στον μικρό μας εορτάζοντα.Για να μας ευχαριστήσει ο μικρός μας βασιλιάς, μας κέρασε τα αγαπημένα του γλυκίσματα.
Το γράμμα Θ
Παρακολουθήσαμε μία παρουσίαση με το γράμμα Θ,θ.Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από θκαι κυκλώσαμε το γράμμα.Το εντοπίσαμε και ανάμεσα σε άλλα γράμματα στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή.Βρήκαμε λέξεις στις καρτέλες της γραφής που περιέχουν το θ.Τις αναρτήσαμε στον πίνακα της γωνιάς γραφής.Αφού το μάθαμε, το γράψαμε σε φύλλο εργασίας.
Διδακτική επίσκεψη
Με αφορμή την επικείμενη επίσκεψή μας στην παιδική βιβλιοθήκη Φιλιατρώνγράψαμε και εικονογραφήσαμε ένα βιβλίο για να το δωρίσουμε στην υπεύθυνη της βιβλιοθήκης που θα μας υποδεχτεί.Στη δανειστική βιβλιοθήκη,ακούσαμε με ενδιαφέρον την κ. Λίτσα που μας διάβασε το βιβλίο “Η Μαίρη Πινέζα”.Εικονογραφήσαμε ένα τεράστιο βιβλίοτης δώσαμε το δώρο μαςκι επιστρέψαμε στο σχολείο μας.Εκεί, ζωγραφίσαμε όσα μας έκαναν εντύπωσηαπό την επίσκεψή μας αυτή.Από την επόμενη ημέρα ξεκινήσαμενα γράφουμε τη συνέχεια της Μαίρης Πινέζας, όπως την φανταζόμαστε εμείς.Το βιβλίο μας σε έντυπη, αλλά και σε ψηφιακή μορφή.
Παρακολουθήσαμε την παρουσίαση με τα πιο σημαντικά γεγονότα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.Διαβάσαμε το ομότιτλο βιβλίο του Φίλιππου Μανδηλαρά, καθώς και το “Στο δάσος” της Σοφίας Ζαραμπούκα.Μάθαμε το σύνθημα των Ελλήνων φοιτητώντου δώσαμε χρώματο γράψαμε και το μετατρέψαμε σε μία όμορφη κατασκευή.Κόψαμε, κολλήσαμε και συμπληρώσαμε σχετικά με το θέμα μας φύλλα εργασίας.Παρακολουθήσαμε την ιστορία της Ε. Φακίνου “Ντενεκεδούπολη” σε παράσταση κουκλοθέατρου.Φτιάξαμε με το οικοδομικό υλικό της τάξης ένα ερπυστριοφόρο.
Το γράμμα Ρ
Παρακολουθήσαμε την παρουσίαση για το γράμμα ρ.Βρήκαμε λέξειςπου αρχίζουν από τη φωνούλα αυτή.Τις τοποθετήσαμε στη γωνία της γραφής.Διαβάσαμε τον γλωσσοδέτη του ρινόκερου που χόρευε ροκ εντ ρολ.
Το Σώμα
Κάναμε το περίγραμμα του σώματος της φίλης μας.Προσθέσαμε τα όργανα του πεπτικού συστήματοςαντιστοιχήσαμε τις ονομασίες δίπλα σε καθένα από αυτά.Διαβάσαμε τις περιπέτειες του Μάκη του Ενζυμάκη στο στομάχι της Μαρίας.Μιλήσαμε για τον εαυτό μαςκαι φτιάξαμε τις ταυτότητές μας.Η μπροστινή όψηΗ πίσωΜιλήσαμε για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φροντίζουμε το σώμα μας και τους ζωγραφίσαμε.Διαβάσαμε την περιπέτεια που είχε ο μικρός Ζαχαρίας και τονίσαμε τη σημασία της σωστής υγιεινής των δοντιών.Παίξαμε κουκλοθέατρο με τις κούκλες – δόντια.Διαβάσαμε για το σκελετό και το κυκλοφορικό σύστημα.και το ζωγραφίσαμε.Χορέψαμε το “Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και πόδια” καθώς και το “Χόκυ πόκυ”.Παίξαμε κουκλοθέατρο με τις 5 αισθήσειςκαι φτιάξαμε τις δικές μας κούκλες.Μαζί και ο κ. Εγκέφαλος σε ρόλο Σταθμάρχη που συντονίζει τις κινήσεις μας.Παρακολουθήσαμε την ιστορία του “σκαντζόχοιρου που ήθελε να τον χαϊδέψουν” και συζητήσαμε για την δύναμη που έχει η καθεμία από τις 5 αισθήσεις.
“Χαμόγελο του Παιδιού”
Με αφορμή τις γιορτινές μέρες που έρχονται, παραδώσαμε στον εκπρόσωπο του “Χαμόγελου του παιδιού”19 γιγαντοσακούλες με είδη ρουχισμού για τα παιδιά που το έχουν ανάγκη.
Το γράμμα Σ
Βρήκαμε τα Σ,σ στην παρουσίαση για το γράμμα αυτόκαι απαντήσαμε στις ερωτήσεις.Μάθαμε και τους τρεις τύπους γραφής του γράμματος Σ, σ, ς και το γράψαμε στον ασπροπίνακακαι σε φύλλο εργασίας.Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από το Σ.Τις αναρτήσαμε όλες στη γωνιά της γραφής.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή