1. Αγγλικά

Μιλήσαμε για το καλοκαίρι
και για τα ρούχα που φοράμε την εποχή αυτή.

2. Το γράμμα Ξ

α) Παρακολουθήσαμε μία παρουσίαση για το γράμμα Ξ και εντοπίσαμε τη “φωνούλα” του στις λέξεις.
β) Καταγράψαμε λέξεις που αρχίζουν από την φωνούλα αυτή
και κυκλώσαμε το γράμμα μέσα σε αυτές.
γ) Το γράψαμε για να μάθουμε τον τρόπο γραφής του
IMG 20230601 152522
δ) και το μετατρέψαμε σε ένα πολύχρωμο ξυλόφωνο.

3. Ολοκλήρωση σχεδίου δράσης

Η εξωτερική εικόνα του σχολείου ήταν κάτι που για πολλά χρόνια “αδικούσε”το σχολείο μας.
Αιτήματα στον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής γίνονταν τα 3 τελευταία χρόνια,
όμως φέτος ήταν η τυχερή μας χρονιά.
Διαθέσαμε λοιπόν τα 500€ της έκτακτης επιχορήγησης στην αγορά χρωμάτων και την πληρωμή του ελαιοχρωματιστή, απευθυνθήκαμε και στον πρόεδρο της κοινότητας για να μας βοηθήσει καθώς τα χρήματα δεν ήταν αρκετά
και καλύψαμε τις υπόλοιπες ανάγκες μας με χρήματα που είχαν περισσέψει από τις τριμηνιαίες κατανομές για την κάλυψη λειτουργικών εξόδων, υλικά που είχαμε φυλαγμένα για το σκοπό αυτό και φυσικά…..το προσωπικό μας μεράκι και χρόνο, μετά το τέλος του διδακτικού ωραρίου.
Και αφού καλέσαμε τις μαμάδες
για να κάνουμε ένα καλοκαιρινό πικνίκ όλοι μαζί,
στρωθήκαμε στη δουλειά, μεγάλοι και μικροί.
Φυτέψαμε τα λουλούδια που έφεραν για τον καλλωπισμό του προαύλιου χώρου
στα λάστιχα που είχαμε βάψει
και τις ζαρτινιέρες
και βγάλαμε
αναμνηστικές φωτογραφίες
για να θυμόμαστε τη δράση αυτή.
Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε πλήρως.
Ομορφιά, θετική ενέργεια
και πολύ χρώμα.
Τα σκαλιά τα αναλάβαμε εμείς! Σε καλοκαιρινές αποχρώσεις, η τελευταία πινελιά που δώσαμε
και έπεται και συνέχεια…..του χρόνου!

4. Το γράμμα Ζ

α) Παρακολουθήσαμε την ιστορία

“Το ζηλιάρικο ζουζούνι”.

https://video.link/w/vl64820df8665e2#

β) Καταγράψαμε κάποιες από τις λέξεις που ακούσαμε σε αυτήν

στον ασπροπίνακα της τάξης
κι εντοπίσαμε το ζ.

γ) Το γράψαμε σε φύλλο εργασίας

για εξάσκηση.

δ) Ψάξαμε σε καρτέλες ανάγνωσης να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα.

Επειδή τελικά δεν υπήρχε καμία,
κρεμάσαμε στον πίνακα της γωνιάς γραφής την λέξη που περιείχε το γράμμα ζ.

ε) Μετατρέψαμε το Ζ

σε Ζέβρα.
1

5. Καλοκαίρι

α) Κατασκευές

Αφού θυμηθήκαμε ποια είναι τα τρία παιδιά του καλοκαιριού
Ξεκινήσαμε μία καλοκαιρινή κατασκευή
για να δώσουμε μία καλοκαιρινή αύρα στο χώρο.
Φτιάξαμε τις προσκλήσεις για την γιορτούλα μας.
Διακοσμήσαμε τις σακούλες
που θα φιλοξενήσουν τα έργα μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς.
Και φέτος φτάσαμε ψηλά……πολύ ψηλά!

β) Συνέπειες του Ήλιου

Μιλήσαμε για τις ευεργετικές αλλά και τις βλαβερές συνέπειες του Ήλιου. Διαβάσαμε και το βιβλίο “Οι δερματούληδες στο ταψί του Ήλιου”.

γ) Γραφή

Γράψαμε λεξούλες και ζωγραφίσαμε σχέδια καλοκαιρινά.

6. Ο αριθμός 10

α) Μάθαμε τον αριθμό 10.
Τον γράψαμε στον ασπροπίνακα
β) τον γράψαμε και σε φύλλο εργασίας.
γ) τον ζωγραφίσαμε για το βιβλίο των αριθμών μας.
και ολοκληρώσαμε το βιβλίο μας.
Τα γράμματα και οι αριθμοί….με μια αλλιώτικη μορφή!

7. Γενέθλια Δανάης

Γιορτάσαμε τα γενέθλια της Δανάης. Της ζωγραφίσαμε,μας κέρασε και ξεχωρίσαμε τη μέρα.

8. Το γράμμα Δ

α) Λέξεις από Δ.

Βρήκαμε λεξούλες που ξεκινούν από το γράμμα Δ
και ψάξαμε το γράμμα σε αυτές.

β) Κατασκευή.

Φτιάξαμε το Δ
του δρόμου.
1

γ) Σχηματισμός

Φτιάξαμε το γράμμα
με πλαστελίνη.
1

δ) Γραφή

Ασχοληθήκαμε με το φύλλο εργασίας.
Γράψαμε το γράμμα, το εντοπίσαμε σε λέξεις και χρωματίσαμε όσες άρχιζαν από αυτό.

9. Τελική γιορτή

Ποιήματα, χοροί και μουσική!

10. Τα έργα μας

Το βιβλίο μας, η εφημερίδα με τις πιο σημαντικές δράσεις, οι φάκελοι portfolio, δανειστικής βιβλιοθήκης, αγγλικών και ζωγραφικής, των εργαστηρίων δεξιοτήτων και το usb stick με τις φωτογραφίες και τα βίντεο όλης της χρονιάς, θα τα συντροφεύουν ως αναμνήσεις μιας ζωής.

https://blogs.sch.gr/nipstathm/files/2023/06/Εφημεριδα.pdf

11. Bravo schools

Τέλος, λάβαμε μέρος με τη δράση μας στο διαγωνισμό που προάγει τις καλές πρακτικές και δράσεις των σχολείων για την αειφορία, τα καινοτόμα προγράμματα και τους στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.

https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/schools-practices/oi-nero-eksereynhtes.4254.html