Αφού μιλήσαμε για την εργατική Πρωτομαγιάφτιάξαμε τα στεφάνια μας με χάρτινα λουλούδια και φύλλακαι τα φορέσαμε για να γιορτάσουμε την 1η μέρα του Μάη.
2. Παγκόσμια ημέρα χορού
Με αφορμή τα γενέθλια του Ζαν Ζορζ Νοβέρεπίσημου εκφραστή του σύγχρονου χορούβάλαμε δυνατά την μουσική και με την σύμπραξη του καλού καιρού,χορέψαμε και τραγουδήσαμε με την ψυχή μας.123456
3. Αγγλικά
Μιλήσαμε για το “Ηλιακό σύστημα”.Παρακολουθήσαμε τους πλανήτες που βρίσκονται σε τροχιά γύρω απ’ τον Ήλιο,Μάθαμε τις ονομασίες τους καιζωγραφίσαμε τον αστροναύτη μαζί με όσα μπορούμε να συναντήσουμε στο διάστημα μαζί του.
4. Γράμμα Ω
Γράψαμε στον ασπροπίνακα το Ω το κεφαλαίοκαι το ω το πεζό.Τα εντοπίσαμε σε φύλλο εργασίαςκαι τα γράψαμε πολλές φορές.Γράψαμε λέξειςπου αρχίζουν από ω.Κόψαμε, κολλήσαμεκαι δημιουργήσαμε το Ω……όπως το ωρολόγιο.
5. Γραμμα Θ
Σχηματίσαμε με τις χάντρες από το οικοδομικό υλικό το θ.Το γράψαμε στον ασπροπίνακα.Ξεχωρίσαμε τις λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα αυτόκαι τις ζωγραφίσαμε.Μετατρέψαμε το Θσε θυμωμένο θηρίο!
6. Αριθμός 8
Μάθαμε τον αριθμό 8. Τον σχηματίσαμε με τα στεφάνια μας,τον ζωγραφίσαμετον γράψαμε σε μορφή αριθμού και σε μορφή λέξηςκαι τον μετατρέψαμεσε αρκούδο.
7. Έπαινος
Παραλάβαμε όλο χαρά τον έπαινο που μας απένειμε ο οργανισμός “Make a wish” για την συμμετοχή μας στον διαγωνισμό “Το αστέρι της ευχής”.
Κάναμε εισαγωγή στο θέμα με την ερώτηση”Τί κάνουν οι μαμάδες μας για εμάς”;Κι αφού καταγράψαμε όλες τις απαντήσεις τους, επανήλθαμε με 2η ερώτηση: “Τι κάνουμε εμείς για να τις ευχαριστήσουμε”;
β) Ζωγραφική
Τις ζωγραφίσαμεμέσα σε ένα στεφάνι από λουλούδιαπροσπαθώντας να τις απεικονίσουμε με ακρίβειακαι γράψαμε στο πλαίσιο και το όνομά τους.
γ) Κατασκευές
Κόψαμε, ζωγραφίσαμε και και γράψαμεγια να δημιουργήσουμε ένα βιβλιαράκι για την πρωταγωνίστρια της ζωής μας.Γράψαμε το όνομά της και την ζωγραφίσαμεΓράψαμε την ονομασία και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό, όπως μας το φτιάχνει η μαμά.Και της προσφέραμε μία ζωγραφιστή ανθοδέσμη με λουλούδια.Της κατασκευάσαμε και ένα όμορφο καδράκικαι της γράψαμε πώς την αγαπάμε.
δ) Φύλλα εργασίας
Γράψαμε με κεφαλαία και με μικρά τη λέξη “Μαμά”και κάναμε επανάληψη στο αρχικό γράμμα Μ.
9. Γενέθλια Ασημίνας και Ρακίπ
Γιορτάσαμε τα γενέθλια της Ασημίνας στην τάξη.και της χαρίσαμε τις ζωγραφιές μας σε έναν φάκελο.Γιορτάσαμε όμως και τε γενέθλια του Ρακίπ και δωρίσαμε και σε αυτόν έναν φάκελο με τις ζωγραφιές μας.
10. Λουλούδια
α) Αισθήσεις
Προσεγγίσαμε τα λουλούδια μέσω των αισθήσεων.Μιλήσαμε για το διαφορετικό μέγεθος,χρώμα σχήμα,αλλά και την διαφορετική υφή, πέταλα και φύλλα.Παρατηρήσαμε ότι κάποια λουλούδια έχουν αγκάθια και κάποια όχι και διαπιστώσαμε ότι κάθε λουλούδι έχει μία ξεχωριστή μυρωδιά.
β) Εννοιολογικός χάρτης
Καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας σε έναν εννοιολογικό χάρτη.
γ) Κατηγοριοποίηση
Μιλήσαμε για τα διάφορα είδη λουλουδιών.Μάθαμε τις ονομασίες τουςκαι τα ομαδοποιήσαμε με βάση το χρώμα τους.
δ) Τα μέρη του φυτού
Μάθαμε τα μέρη από τα οποία απαρτίζεται ένα φυτό/λουλούδικαι αντιστοιχήσαμε το κάθε μέροςμε την αντίστοιχη κάρτα ονομασίας.
ε) Φύλλα εργασίας
Ζωγραφίσαμε ένα λουλούδικαι γράψαμε δίπλα τα μέρη του.Γίναμε μικροί επιστήμονες και τεμαχίσαμε ένα λουλούδι στα μέρη του.Σε κάθε κουτάκι κολλήσαμε το μέροςκαι στην γραμμή από κάτω γράψαμε την ονομασία του.
στ) Κατασκευή
Κόψαμε χρωματιστά χαρτιάτοποθετήσαμε στο πιο πολύχρωμο από όλα για γύρη τη φωτογραφία μαςκαι μετατρέψαμε τον διάδρομο του σχολείου μας σε έναν όμορφο κήπο.
ζ) Στάδια ανάπτυξης του φυτού
Μιλήσαμε για τα στάδια ανάπτυξης του φυτού.Είδαμε πώς μεταμορφώνεται από σπόρος σε βλαστό.Πώς αναπτύσσονται τα φύλλακαι πώς ανθίζει το πρώτο μπουμπούκι.Κόψαμε και κολλήσαμετον κύκλο ζωής του λουλουδιού.1
η) Πληροφορική
Βάλαμε σε σειράτα στάδια εξέλιξης της Τουλίπαςκαι του Ηλιοτρόπιου1
θ) Flip book
Γράψαμε και ζωγραφίσαμεγια την ολοκλήρωση της θεματικήςένα Flip book για να έχουμεσυγκεντρωμένες όλες τις γνώσεις που αποκομίσαμε από αυτή.Το αποτέλεσμα.
11. Γράμμα Υ
α) “Ένα γράμμα μια ιστορία”
Παρακολουθήσαμε τον “Υπέροχο υπναρά” και εντοπίσαμε λέξεις από το Υ του υποβρύχιου.
Κατασκευάσαμε το υποβρύχιο, χρησιμοποιώντας για πατρόν το γράμμα Υ.
γ) Εντοπισμός γράμματος
Στις καρτέλες ανάγνωσηςεντοπίσαμε τις λέξεις που περιέχουν το υκαι τις κρεμάσαμε στη γωνιά της γραφής.
δ) Φύλλο εργασίας
12. Έντομα
α)Ιστόγραμμα
Καταγράψαμε σε ιστόγραμμα τις πρότερες γνώσεις των παιδιών.
β) Ορισμός – Συλλαβισμός
Είπαμε πώς προέκυψε η ονομασία και αναφέραμε πολλά από αυτά. Με παλαμάκια, συλλαβίσαμε τις ονομασίες τους και βρήκαμε ποιο είχε τις περισσότερες και ποιο τις λιγότερες συλλαβές (Αλογάκι της Παναγίας / Μύγα).
γ) Κατασκευές
Γράψαμετα μέλη του σώματοςτης μέλισσαςκαι τα ζωγραφίσαμε.Το αποτέλεσμα.Κόψαμε μικρά μελισσόπουλακάναμε τυπώματα βάφοντας με κίτρινη μπογιά πλαστικό με φουσκάλες.και δημιουργήσαμε την κυψέλη με τις μέλισσες.
δ) Φύλλο εργασίας
Μετρήσαμε και καταγράψαμε τις βούλες στις πασχαλίτσες, και κάναμε αντιστοίχηση κεφαλαίων και πεζών γραμμάτων.
ε) Μια κάμπια πολύ πεινασμένη
Παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση για τα έντομα και για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.Διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο του Έρικ Καρλ.Παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης.Προσπαθήσαμε να ταξινομήσουμε τα φαγητά που έφαγε η πεινασμένη κάμπια στις ποσότητες και τις κατάλληλες ημέρες.
13. Γράμμα Γ
α)Καταγραφή
Βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν από το γράμμα Γκαι κυκλώσαμε το γράμμα μέσα σε αυτές.
β) Πληροφορική
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.
γ)Γραφή
Γράψαμε το γράμμα γ στον ασπροπίνακα.και μετά και σε φύλλο εργασίας εξασκηθήκαμε στη γραφή του.12
δ) Κατασκευή
Μεταμορφώσαμε το Γ το κεφαλαίοσε έναν γάιδαρο με μεγάλα αυτιά.
14. Διδακτική επίσκεψη
Επισκεφτήκαμε στο χωριό Πήδηματο εξοχικό κέντρο “Ο Μύλος”.Κι αφού πήραμε το δεκατιανό μας πλάι στις φλύαρες πάπιεςμε τις αισθήσεις μας αναζητήσαμε το νερό!Το βρήκαμε σε σωλήνεςτο εντοπίσαμε και στην νεροτριβή.Είχε τρυπώσει στον κορμό του δέντρουέτρεχε με ορμή και στο αντλιοστάσιο.Πριν φύγουμε, αποχαιρετήσαμε τις πάπιεςτις ταΐσαμε με λίγο ψωμάκικαι υποσχεθήκαμε να επιστρέψουμε κάποια μέρα.Το δώρο μας ανήκει στην κ. Ιωάννα και τον κ. Γιώργο, υπεύθυνους του ΚΕ.ΠΕ.Α. Καλαμάτας που μας ξενάγησαν σε αυτόν τον πανέμορφο χώρο.Και οι ευχαριστίες μας στο Νηπιαγωγείο Διαβολιτσίου που μας συνόδευσε σε αυτό το όμορφο ταξίδι.
15. Ο αριθμός 9
α) Γραφή
Γράψαμε τον αριθμό στον ασπροπίνακα της τάξης.1Συνεχίσαμε τη γραφή σε φύλλο εργασίας.
β) Κατασκευή
Μεταμορφώσαμε το 9 μαςσε λαγουδάκι.Το αποτέλεσμα.
16. Το Γράμμα Β
α) Λέξεις από Β
Ψάξαμε λέξεις που αρχίζουν από το γράμμα Β.
β) Εντοπισμός του σε λέξεις.
Εντοπίσαμε το γράμμαστις λέξεις που βρήκαμε.
γ) Σχηματισμός με την πλαστελίνη μας.
Το σχηματίσαμε με την παλστελίνη.1
δ) Γραφή
Γράψαμε το γράμμα στον ασπροπίνακακαι σε φύλλο εργασίας.123
ε) Κατασκευή
Μεταμορφώσαμε το Β μαςσε χαριτωμένο βάτραχο.Το αποτέλεσμα.1
17. Αναμνηστική φωτογραφία
Ποζάραμε με τα ωραία μας ρούχα όλο χάρη για να βγάλουμε την αναμνηστική φωτογραφία της φετινής χρονιάς.
Το σώμα Μιλήσαμε για τον ανθρώπινο σκελετό και παρακολουθήσαμε τα 3 πρώτα λεπτά του εκπαιδευτικού βίντεο για τα οστά. https://www.youtube.com/watch?v=tBrnANxrVDc...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή