1. Το γράμμα Η

Γράψαμε στον ασπροπίνακα της τάξης το πεζό γράμμα.
Το αναζητήσαμε μέσα στις λέξεις
από τις καρτέλες ανάγνωσης.
Ενώσαμε τις όμοιες λέξεις και τις γράψαμε όπως μπορούσαμε.
Κόψαμε και ζωγραφίσαμε τον τροχό του γράμματος Η.
1
Το σχηματίσαμε με τα τουβλάκια μας.
Μάθαμε τον γλωσσοδέτη με το ηλιοτρόπιο και απαντήσαμε στις ερωτήσεις του βιβλίου του αγαπημένου μας Ε.Τριβιζά.
Το μετατρέψαμε
και σε ήρωα.

2. Ανάσταση

Φτιάξαμε πασχαλινά κουλουράκια.
Ρίξαμε βούτυρο, ζάχαρη και αυγά, βανίλιες και ξύσμα πορτοκαλιού για να τα αρωματίσουμε
και τα πλάσαμε με τα χεράκια μας.
Στο τέλος, τα γυαλίσαμε με αυγό
και τα φουρνίσαμε.
1
Φτιάξαμε και κάρτα λαγουδάκι
και γράψαμε και σε αυτήν τις ευχές μας.
και ένα καλαθάκι για να μεταφέρουμε τα γλυκίσματα,τα κουλούρια και τα πασχαλινά αυγά που θα βάψουμε.
Διαβάσαμε το βιβλίο “Άμα βάψεις τον λαγό, κόκκινο σαν το αυγό” της Γιολάντας Τσιαμπόκαλου
και ζωγραφίσαμε το απόσπασμα
που μας άρεσε πιο πολύ από το παραμύθι.
Καλέσαμε τις μαμάδες μας και αφού τους είπαμε τα Κάλαντα της Άνοιξης,
κάναμε μαζί ένα δημιουργικό πασχαλινό εργαστήριο.
Περάσαμε πολύ όμορφα και δημιουργήσαμε υπέροχες κατασκευές.
Διακοσμήσαμε τις λαμπάδες μας
και τα φαναράκια
και κατασκευάσαμε κότες mombile με τα αυγά τους
και κοτοπουλάκια με την τεχνική του Papier Μache (χαρτοπολτού).
Κι όταν το εργαστήριο ολοκληρώθηκε, σειροθετήσαμε τα γεγονότα που συνέβησαν πριν από την Ανάσταση του Κυρίου.
Βάψαμε τα πασχαλινά αυγά μας με τον παραδοσιακό τρόπο αλλά και με την τεχνική των κλωστών Floss.
Τα γυαλίσαμε με λαδάκι.
Κι αφού τα καμαρώσαμε
τα βάλαμε στα καλαθάκια μας για να τα πάρουμε στο σπίτι.
Διαβάσαμε την ιστορία του Πάσχα και με αφορμή αυτό, μιλήσαμε για τα ήθη και έθιμα της πασχαλινής περιόδου.

3. Ο αριθμός 7

Βρήκαμε τον αριθμό 7
μέσα στην τάξη.
και τον δείξαμε με το χεράκι μας.
Συσχετίσαμε τα αντικείμενα με την ποσότητα.

 

7 μαρκαδόροι.
7 χάντρες
7 τουβλάκια
Τον γράψαμε στον ασπροπίνακα και σε φύλλο εργασίας.
Τον μετατρέψαμε και σε ζέβρα.
1
Βάλαμε όλες τις κατασκευές μας στις τσάντες.
Κάποιες τις πήραμε και στο χέρι αφού δεν χώρεσαν όλες.
Και ανανεώσαμε το ραντεβού μας με το Νηπιαγωγείο, μετά τις διακοπές του Πάσχα.

Χρόνια πολλά!

4. Αναμνήσεις από τις διακοπές μας

Αφηγηθήκαμε τις αναμνήσεις μας από τις διακοπές μας.
Τις ζωγραφίσαμε
και τις αποτυπώσαμε σε μία κατασκευή αποτύπωσης πασχαλινών αναμνήσεων.
Έτοιμες οι φωτογραφικές μηχανές μας.
1
2

5. Εκστρατεία “Μίλα τώρα”!

Συμμετείχαμε στην εκστρατεία του “Χαμόγελου του παιδιού” ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό.