Μάθαμε τη φωνούλα Α, α.Σχηματίσαμε το Α το κεφαλαίομε τουβλάκια καιμε το σώμα μας.Με τις πλαστελίνες μας1Κατόπιν ήρθε η σειρά του α του πεζού.Βρήκε ο καθένας μία λεξούλα που αρχίζει από τη φωνούλα α.Κυκλώσαμε το γράμμα στη λέξηκαι δεν παραλείψαμε αυτά που υπήρχαν 2 ή και 3 φορές.Παρακολουθήσαμε την ιστορία της αχτένιστης αγελάδας.
Συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίαςκαι κόψαμε το γράμμα Α με τη μορφή Αγγέλου.Οι Άγγελοί μας.
2. Φθινοπωρινά φύλλα
Μιλήσαμε για τα χρώματα των Φθινοπωρινών φύλλωνκαι για το λόγο που παίρνουν τα χρώματα αυτά.Κόψαμε φθινοπωρινά φύλλασε διάφορα χρώματακαι συνθέσαμε ένα φθινοπωρινό στεφάνι.Διαβάσαμε το βιβλίο της Hemming Alice “Ο κλέφτης των φύλλων”Δημιουργήσαμε την αφίσα του.Και προέκυψε μία όμορφηομαδική κατασκευή.Δημιουργήσαμε μία μίνι έκθεση φωτογραφίας με θέμα το Φθινόπωρο.123
3. Ο αριθμός 3
Μάθαμε τον αριθμό 3Τον ζωγραφίσαμε,τον κυκλώσαμετον γράψαμε.Βρήκαμε 3 φρούτα,3 τουβλάκια3 γλυκά.Βάλαμε το δείχτη του ρολογιού στο 3.Πατήσαμε το πλήκτρο του τηλεφώνου με τον αριθμό 3.
4. Ο αριθμός6
Παίξαμε ένα παιχνίδι ΜαθηματικώνΑντιστοιχήσαμε σε κάθε αριθμό, τον αριθμό των δακτύλων,τον αριθμό των κουκκίδων του ζαριού,τον αριθμό των χρωματιστών σφηνών.
5. Γενέθλια
Γιορτάσαμε τα γενέθλια της Μελίνας.
6. Ταξινομήσεις με βάση το μέγεθος.
Εντοπίσαμε και ζωγραφίσαμε ανάλογα με τις οδηγίες το μεγαλύτερο και το μικρότερο.
Ταξινόμηση με βάση το χρώμα.
“Ντύσαμε” το φθινοπωρινό δεντράκιΒάλαμε τόσα φύλλα σε αυτό όσα μας υπέδειξε το ζάρι.Με κριτήριο το χρώμαμετρήσαμε και καταγράψαμε τα φύλλα.
7. Κατασκευή
Κόψαμε πολύχρωμα χαρτιάκαι δημιουργήσαμε προς τιμήν της εορτής του προστάτη της πολεμικής αεροπορίαςΦτιάξαμε και μία μακέτα για να δωρίσουμε στους αξιωματικούς που θα μας ξεναγήσουν στην εκδρομή μας στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
8. Διδακτική επίσκεψη – αεροδρόμιο Καλαμάτας
Την 11η Ιουνίου 1954, καθιερώθηκε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ προστάτης της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ).και η εορτή του Αρχαγγέλου (8 Νοεμβρίου) η επίσημη αεροπορική εορτή.Αποφασίσαμε λοιπόν να επισκεφτούμε, παραμονή της εορτήςτο αεροδρόμιο της ΚαλαμάταςΕίδαμε από κοντά τις στρατιωτικές στολέςτα οπλικά συστήματα μάχηςένα ομοίωμα αλεξιπτωτιστήκι όταν κουραστήκαμε, κάναμε ένα διάλειμμα για να φάμε το δεκατιανό μας.Όμως αυτός που μας εντυπωσίασε, ήταν ο Άρης. Το γεράκι που “εργάζεται” στο αεροδρόμιο και διώχνει τα πουλιά μακριά προς αποφυγή ατυχημάτων.Ο εκπαιδευτής του, στο τέλος του φόρεσε και την κουκούλα του για να μην τρομάζει από τις φωνές και τα φώτα.Αφού ολοκληρώσαμε την επίσκεψη, θεωρήσαμε χρέος μαςνα δώσουμε στον υπεύθυνο της ξενάγησης τη μακέτα που φτιάξαμε και να του ευχηθούμε χρόνια πολλά και καλές πτήσεις!Ενθύμιο επίσκεψης
9. Σπορά
Μάθαμε τί χρειάζονται τα φυτά για να μεγαλώσουν. Κόψαμε και κολλήσαμεμε τη σωστή σειρά τον κύκλο της ζωής των φυτών.1234Πήραμε το σκαλιστήρι στα χέρια.Αφρατέψαμε το χώμα,ρίξαμε τα σποράκια μας,για να φυτρώσουν φακέςτα ποτίσαμε και τα αφήσαμε στον κήπο για να μεγαλώσουν.Μετά από μία εβδομάδα φροντίδας και παρατήρησης, θαυμάσαμε τα πρώτα βλασταράκια.Διαβάσαμε “Το σποράκι ταξιδεύει” του Eric Carl.Υπό τους ήχους της μουσικής που είχε συνθέσει ο Vivaldi για το Φθινόπωρο, παριστάναμε τα μικρά σποράκια. Κουλουριαστήκαμε στο χώμα,γίναμε μικρά βλασταράκια που μας κουνούσε ο αέρας δεξιά και αριστερά.Με τη βροχή μεγαλώσαμεκαι γίναμε ολόκληρα φυτά.Μιλήσαμε για τον τρόπο που καλλιεργούσαν οι άνθρωποι τα χωράφια τα παλιά χρόνια και το συγκρίναμε με το παρόν. Έτσι προέκυψε και το επάγγελμα του γεωργού.Τον ζωγραφίσαμε, ρίξαμε χώμα στο χωράφι τουσποράκια στα χέρια τουκι έτοιμη η σπορά στο χαρτί μας.Κάναμε επανάληψη στη σπορά.Θυμηθήκαμε όλα όσα μάθαμε,καλύψαμε τα κενάμε τις λεξούλες που έλειπανκαι ολοκληρώσαμε την ιστορία.
10. Φρούτα του Φθινόπωρου
Μάθαμε τα φρούτα του Φθινόπωρου: Μήλο, Αχλάδι, Λωτό, Σταφύλι, Κυδώνι και Ρόδι.Αντιστοιχήσαμε στις ονομασίεςτα κεφαλαία με τα πεζά.Διαβάσαμε δυνατά τις λέξεις με τη βοήθεια των εικόνων.Κρύψαμε τα φρούτα κάτω από ένα πανί.Με τη βοήθεια της Αφής,μαντέψαμε ποιο Φθινοπωρινό φρούτο πιάσαμε.Κάποια μας δυσκόλεψαν, κάποια τα βρήκαμε αμέσως.Μετά το Δεκατιανό μας, τα δοκιμάσαμε κιόλας.Πήραμε τις βιταμίνες μας,είπαμε ποια ήταν γλυκάκαι ποια όχικαι στο διάλειμμα μοιραστήκαμε και τα ρόδια που μας πρόσφερε απ’ τον κήπο του ο κ. Αντώνης ο γείτονας.Τα νήπια με τη βοήθεια της λειτουργικής γραφήςγράψαμε δύο φρούτατα προνήπιαένα.Κάναμε τυπώματα με τα χεράκια μας.Χρησιμοποιήσαμε την παλάμη μας για να δημιουργήσουμε το κοτσάνιτο σφουγγαράκι μας για τις ρώγεςκι έτοιμα τα σταφυλάκια μας.
11. Λαχανικά του Φθινόπωρου
Μάθαμε τα λαχανικά του Φθινόπωρουκαι φτιάξαμεμε κι εμείς τη δική μας κολοκύθα.βάζοντάς της τις ίνες, το κοτσάνιτα σπόρια και τα φύλλα.
12. Γράμμα Ο,ο
Βρήκαμε λεξούλες που αρχίζουν από τη φωνούλα ο.Κυκλώσαμε το ο όπου το συναντήσαμε.Χρωματίζουμε μόνο τις εικόνεςπου αρχίζουν από το ο.Ξεχωρίζουμε το ο από τα υπόλοιπα γράμματα και χρωματίζω τους κύκλους που το περιέχουν.και το γράψαμε πολλές φορές για να το μάθουμε.Τέλος, το κάναμε κατασκευούλα. Μία ωραία ομπρέλα για να διακοσμήσουμε το δωμάτιό μας.Η ιδέα, όπως και σε κάθε γράμμα που θα οπτικοποιήσουμε φέτος με τη μορφή κατασκευής, είναι της Χατζηκωνσταντή Ειρήνης από το Happy school.
13. Αγγλικά
Μιλήσαμε για τις 4 εποχές του χρόνου: Autumn, Winter, Spring και Summer.Είπαμε τι καιρό κάνει σε καθεμία από αυτέςκαι αντιστοιχήσαμε σε αυτές τις εικόνες που τους αναλογούν.Τραγουδήσαμε ένα ρυθμικό τραγουδάκι για αυτές.Μιλήσαμε για τη γιορτή των Ευχαριστιώνκαι φτιάξαμε μία πολύχρωμη γαλοπούλα
14. Γράμμα Φ,φ
Μάθαμε τη φωνούλα του Φ.Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από αυτό και το εντοπίσαμε μέσα σε αυτές.και το κάναμε κατασκευή.Το Φτου φιδιού.
15. Επέτειος 17ης Νοεμβρίου
Οικειοποιηθήκαμε τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας.Μάθαμε τι απολαμβάνουμε στο πολίτευμα της δημοκρατίαςκαι τι στερούμαστε στη Δικτατορία και κάναμε την ομαδοποίηση στο χαρτί μας.12Διαβάσαμε την ιστορία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου του Φίλιππου Μανδηλαράκαι ταξινομήσαμε τις καρτέλεςανάλογα με το πού ανήκουν.Το τελικό αποτέλεσμα.Διαβάσαμε το βιβλίο της Ειρήνη Καμαράτου – Γιαλλούση “Η σοφή ελιά”.Είπαμε ποιοι ήρωες μας έκαναν εντύπωσηποιοι από αυτούς μας έκαναν καλήκαι ποιοι άσχημη.Παίξαμε κουκλοθέατρο την “Ντενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου.Διαβάσαμε και το βιβλίο της Σοφίας Ζαραμπούκα “Στο δάσος”.Κάναμε εκλογέςκαι αποφασίσαμε ποιο ήταν το αγαπημένο μας ζώο.Βάλαμε το ψηφοδέλτιό μας στην κάλπηκαι καταμετρήσαμε τις ψήφους μας.Τις καταγράψαμε σε χαρτίκαι συγκρίναμε ποιο ήταν το αγαπημένο μαςκαι πιο το λιγότερο αγαπημένο.
16. Ο αριθμός 1
Μάθαμε τον αριθμό 1.Το γράψαμεκαι το κάναμε κατασκευή.Το αποτέλεσμα.Το σχηματίσαμε και με τα τουβλάκια μαςτην ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού.
17. Το γράμμα Ν,ν.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία της “Ντροπαλής ντομάτας”.
Βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από τη φωνούλα Ν.Εντοπίσαμε το γράμμα μέσα στη λέξη.Το ζωγραφίσαμε,1το γράψαμεεντοπίσαμε τα αντικείμενα που αρχίζουν από αυτότο κάναμε και κατασκευή.Ν όπως νύχτα!12
18. Έναρξη Δανειστικής βιβλιοθήκης
Επιλέξαμε το πρώτο βιβλίο που θα δανειστούμε για το Σαββατοκύριακο και γράψαμε τον τίτλο του.Διαβάσαμε την ιστορία και εντοπίσαμε τα λάθη που έκαναν τα παιδιά του σχολείου όταν διάβαζαν βιβλία του σχολείου.Με την επιστροφή μας τη Δευτέρα, παρουσιάσαμε στους φίλους μας τα σημεία του βιβλίου που μας άρεσαν πολύ και τους δείξαμε και τη ζωγραφιά μας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή