1. Γιορτάσαμε την Παγκόσμια ημέρα των ζώων:Είπαμε πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στους τετράποδους φίλους μας,τραγουδήσαμε παιδικά τραγούδια με θέμα τα ζώα και κατασκευάσαμε χάρτινα, μικρά σκυλάκια.2. Διαβάσαμε το βιβλίο “Αχ, γιατί να είμαι γάτα” με στιχάκια της εξαιρετικής Μαριανίνας Κριεζή και αφηγηθήκαμε ποια από τις μεταμφιέσεις της γάτας μας άρεσε περισσότερο.Προβληματιστήκαμε:Αν πρότεινε σε εμάς ο μάγος να μας μεταμορφώσει, τι θα του ζητούσαμε;“Πριγκίπισσα”!Ήταν μια δημοφιλής απάντηση απ’ τα κορίτσια.Και ο Spiderman προτιμήθηκε πολύαπό τα αγόρια.3. Γιορτάσαμε τα γενέθλια της Άμπρας.
4. Συνεχίσαμε με αμείωτο ενδιαφέρον τα μαθήματα Αγγλικών:
Παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδιμε τα καιρικά φαινόμενα.
Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε τα πρώτα σχήματα, τα σχηματίσαμε και με το σώμα μας:
SquareTriangleCircleΤα ζωγραφίσαμεσύμφωνα με τις οδηγίες.Μιλήσαμε για τα μέλη της οικογένειάς μας: Πώς τα αποκαλούμε, ποιες είναι οι ονομασίες τους στα Αγγλικά;Τα ζωγραφίσαμε σε μικρές δαχτυλόκουκλεςκαι τραγουδήσαμε κουνώντας τα δαχτυλάκια μας με τις πολύχρωμες κουκλίτσες το “Family finger”.Μιλήσαμεγια τη γιορτή του Halloween.Και την ζωγραφίσαμε
5. Ξεκίνησε η λειτουργία του ολοήμερου τμήματος και οργανωθήκαμε.
Διαλέξαμε το στρωματάκι μαςκαι βρήκαμε το αντίστοιχο χρώμα στο ερμάριο για να τοποθετούμε τα σεντόνια και τα μαξιλάρια μας.
6. Πειραματισμοί με το όνομά μας
Ζωγραφίσαμε με πινέλαΒάλαμε πολλά χρώματαΣυνθέσαμε το όνομά μας.Κολλήσαμε τα γράμματα στη σωστή σειρά.1Ακολουθήσαμε τα ίχνηκαι γράψαμετο όνομά μας.Κόψαμε πολύχρωμα χαρτάκια,τα κολλήσαμε στο χαρτίκαι διακοσμήσαμε το αρχικό μας γράμμα.Το Π
7. Άσκηση για επικείμενο σεισμό
Μιλήσαμε για την Διεθνή μέρα μείωσης των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών και κάναμε την καθιερωμένη άσκηση σεισμού.
Πρώτα κρυφτήκαμε κάτω από τα τραπέζια.Αφού “τελείωσε” ο σεισμός, μπήκαμε σε τρένο προστατεύοντας το κεφάλι και τον αυχένα μαςκαι συγκεντρωθήκαμε στη βρύση – χώρος συνάντησης με τους γονείς μας σε επικείμενο σεισμό.Καλύψαμε και το ενδεχόμενο που ο σεισμός θα μας βρει σε σημείο που δεν θα έχουμε πρόσβαση στα θρανία μας.Αφού επιστρέψαμε ασφαλείς στην τάξη μας, ζωγραφίσαμε, κόψαμε, πλάσαμε και κολλήσαμε τα “Σπιτάκια που είναι χτισμένα σε σεισμογενή περιοχή”.Ατομική κατασκευήΚαι επειδή ήμασταν σωστοί στην πρώτη μας άσκηση σεισμούπήραμε και το βραβείο μας.
Μιλήσαμε για τα χρώματα και τα σχήματα:
8. Ομαδική κατασκευή
Διαβάσαμε το αγαπημένο μας παραμύθι “Έλμερ” του David McKee και τον κατασκευάσαμε. Κόψαμε, κολλήσαμε και γράψαμε για τα χρώματά του ότι μας θυμίζουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου.
ΈλμερΤου δώσαμε χρώμαμε τα πολύχρωμα χαρτάκια που κόψαμεκαι κολλήσαμε στον αγαπημένο μας ελέφαντα.Γράψανε τα νήπια,Κόλλησαν τα γράμματα τα προνήπια.Έτοιμος ο Έλμερ μας!Τον σειροθετήσαμεανάλογα με το μέγεθός του.Τον ζωγραφίσαμεμε όμορφα χρώματα.
9. Ιστορία: “Ο στενοχωρημένος κύκλος”
Αφηγηθήκαμε την ιστορία του στενοχωρημένου κύκλου και για να τον χαροποιήσουμε, τον μετατρέψαμε σε:ΡόδαΉλιοΠορτοκάλιΤον πλανήτη ΆρηΜπαλόνιΠρόσωποΓλειφιτζούρι
10. Ουράνιο τόξο
Μάθαμε τα χρώματα του ουράνιου τόξου,τα τραγουδήσαμε,τα ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε τις ατομικές μας κατασκευές.Έτοιμα τα ουράνια τόξα μας!
11. Μίξη χρωμάτων
Ρίξαμε χρώματα ζαχαροπλαστικήςσε πλαστικά ποτήρια με νερό και προσθέσαμε χαρτί κουζίνας.Το αποτέλεσμα του πειράματος ήταν…..μαγικό!Εύκολα λοιπόν μετά,καταγράψαμε στον πίνακα αλλά και στο χαρτί μαςτα νέα χρώματα που προκύπτουν από την μίξη των χρωμάτων.Ώρα να το τυπώσουμε και στο χαρτόνι, σε μια ομαδική κατασκευή.Λερώσαμε τα χεράκια μας, αλλά το ευχαριστηθήκαμε.Αφίσα
12. Vasily Kandinsky
Δείξαμε έναν πίνακα με ομόκεντρους κύκλους και εμπνευστήκαμε.Κόψαμε πολλούς και πολύχρωμους κύκλους.Και φτιάξαμεπολύχρωμα, τρελούτσικα σαλιγκάρια.
13. Διαβάσαμε το βιβλίο “Η μέρα που τα κραγιόνια τα παράτησαν” του Drew Daywalt.
1Ζωγραφίσαμετο αγαπημένο μας κραγιόνι από την ιστορίακι εξηγήσαμε το λόγο της προτίμησής μας αυτής.
14. Κατασκευή
Ζωγραφίσαμε με πολλά χρώματαέναν λευκό κύκλοκαι προέκυψε ένα υπέροχο, πολύχρωμο Ιγκουάνα.
15. Σύνθετες λέξεις
Αφού κατανοήσαμε ότι τα ονόματα πολλών σχημάτων προκύπτουν από τον αριθμό των γωνιών τους, σχεδιάσαμε στον λευκοπίνακα διάφορα από αυτά και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε το όνομά τους: τετράγωνο, πεντάγωνο, εξάγωνο κ.ο.κ.
Με αφορμή αυτή τη δραστηριότητα, διαβάσαμε το βιβλίο της Σοφίας Ζαραμπούκα “Οικογένεια Τρίγωνου”.Κόψαμεκαι κολλήσαμεκάποια από τα σχήματαπου αναφέροντανστην ιστορία που διαβάσαμε.
16. Αντιστοιχήσεις – ομαδοποιήσεις
Βρήκαμε το σχήμα της κάθε εικόναςκαι το τοποθετήσαμεστο σωστό κενό σημείο.Ομαδοποιήσαμε το κάθε σχήμαμε την οικογένειά του.
28η Οκτωβρίου
1. Σημαία
Μιλήσαμε για την Ελληνική σημαίαΖωγραφίσαμε με τυπώματατις μπλε λωρίδες τηςξεκολλήσαμε τις χαρτοταινίες
2. Αέρα!
Μάθαμε το σύνθημα που φώναζαν οι Έλληνες φαντάροι στις μάχεςκαι ζωγραφίσαμετη σημαία στο αλεξίπτωτό μας.12345
3. Ζωγραφική
Ενώσαμε τις γραμμέςκαι χρωματίσαμε τα γράμματα.
4. Ειρήνη
Φτιάξαμε τα περιστέρια της Ειρήνηςμε τις παλάμες των χεριών μαςΓράψαμε τη λεξούλα “Όχι”.12
5. Όχι
Κόψαμε,κολλήσαμε σε χαρτί του μέτρουκαι σχηματίσαμετη λέξη “Όχι”.
6. Γιορτή
Είπαμε τα ποιήματά μαςτραγουδήσαμε τα τραγούδια που μάθαμεκαι απαγγείλαμε το Εθνικό μας ύμνο όλο περηφάνια.
7. Δοξολογία, παρέλαση και κατάθεση στεφάνων
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτοςεκκλησιαστήκαμε και μετά την εκφώνηση του Πανηγυρικούπαρελάσαμε ως το Ηρώο,απαγγείλαμε τα ποιήματά μας και καταθέσαμε τα στεφάνια μας για να τιμήσουμε τους ήρωές μας.
8. Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης
Μιλήσαμε για την Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσηςκαι κατασκευάσαμε μικρούς κουμπαράδες – γουρουνάκια.Σχεδιάσαμε τα χαρακτηριστικά τουςκαι υποσχεθήκαμε ότι θα είμαστε προσεχτικοί και θα κρατάμε λίγα χρήματα για ώρα ανάγκης.Η γωνιά που έχουμε διαμορφώσει ως “Μαγαζάκι”,μας βοήθησε μέσω του παιχνιδιού να καταλάβουμε τη σημασία των χρημάτων.
Την πρώτη εβδομάδα του Φλεβάρη, αφιερώσαμε χρόνο στα εργαστήρια δεξιοτήτων για την κυκλοφοριακή αγωγή. https://blogs.sch.gr/nipstathm/2-zo-kalytera-ey-zin-2/ Γράμμα Ι,ι 1. Παρακολουθήσαμε την...
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή