Μάθαμε τα μέρη του λουλουδιού. Τα ονομάσαμε, μιλήσαμε για τη χρησιμότητα του κάθε τμήματος, κάναμε επανάληψη και παίξαμε ένα γλωσσικό παιχνίδι στον υπολογιστή.

- Σειροθετήσαμε τις κάρτες με τον κύκλο της ζωής του φυτού και αφηγηθήκαμε τη σειρά με την οποία από το χώμα ξεπροβάλει στο τέλος ένα όμορφο φυτό. Κάποια από τα προνήπια δυσκολεύτηκαν, όμως οι φίλοι τους ήταν εκεί για να τα βοηθήσουν. Κατόπιν, κάναμε σε ατομική εργασία τη σειροθέτηση αυτή για να επιβεβαιώσουμε την κατάκτηση της νέας γνώσης.

1 
2 
3 - Ήρθε η ώρα να μάθουμε και τον αριθμό 10. Τον γράψαμε και τον αντιστοιχήσαμε στην πράξη και με την ποσότητα που εκφράζει. Ο Ρακίπ έφερε καραμέλες να κεράσει τους συμμαθητές του. Τις χώρισε σε δεκάδες και περάσαμε και στην έννοια της διαίρεσης: Πόσες καραμέλες θα πάρει ο κάθε φίλος του; Μετά τις απαραίτητες συμφωνίες (θα βουρτσίσουμε όλοι καλά τα δόντια μας στο σπίτι), πήρε ο καθένας 2 καραμέλες και ευχαρίστησε το φίλο του.
- Κάναμε επανάληψη στους αριθμούς από το 1 έως το 10. Η κυρία έγραψε στον πίνακα τυχαία αριθμούς και όποιος τον έβρισκε, σήκωνε χέρι κι έβρισκε τόσες πασχαλίτσες όσες του υπαγόρευε ο αριθμός αυτός.

Το 5 
Το 7 
Το 9 
Το 4 
Το 1 
Το 3 
Το 10 - Μάθαμε το γράμμα Ψ,ψ.

1 
2 
3 5 Σειροθετήσαμε τις εικόνες ξεκινώντας από το σποράκι και καταλήγοντας στο λουλούδι.

1 
2 
3




