1 Παρακολουθήσαμε σε παρουσίαση κάποια βασικά γνωρίσματα της Άνοιξης. Θυμηθήκαμε ποιοι είναι οι μήνες της Άνοιξης, πώς την υποδέχονται πολλά ζώα, ποιες είναι οι γιορτές που γιορτάζουμε, ποια φρούτα γευόμαστε την εποχή αυτή.

2 Συζητήσαμε για την επιστροφή των χελιδονιών. Ακούσαμε τον ήχο που κάνουν και τον συγκρίναμε με τον ήχο άλλων γνωστών μας πτηνών.
https://www.aaastateofplay.com/50-bird-species-sounds-they-make/
3 Επεξεργαστήκαμε τη φωλιά ενός πουλιού αφού ακόμα δεν έχουν φτιάξει φωλιά στο σχολείο μας τα χελιδόνια.



4 Δείξαμε στην υδρόγειο σφαίρα πού είναι η Αφρική από όπου έρχονται τα χελιδόνια και που είναι η Ελλάδα που καταλήγουν και αναζητούν να βρουν συχνά την ίδια φωλιά, επιστρέφοντας στον τόπο όπου γεννήθηκαν.



5 Κατασκευάσαμε τα χελιδόνια της Άνοιξης






6 Είπαμε τα “Χελιδονίσματα”, τα κάλαντα της Άνοιξης στους γονείς μας όταν σχολάσαμε.

7 Μάθαμε τη φωνούλα Ν,ν και προσπαθήσαμε να βρούμε λέξεις που αρχίζουν από αυτό το γράμμα και να το κυκλώσουμε μες στις λέξεις αυτές. Κατόπιν, παρακολουθήσαμε την “Ντροπαλή ντομάτα” από τη σειρά “Ένα γράμμα μια ιστορία” και εντοπίσαμε τις λέξεις που ξεκινούν στην ιστορία από το γράμμα Ν,ν.


8 Διακοσμήσαμε την πόρτα της τάξης μας. Διώξαμε τον Χειμώνα και φέραμε την Άνοιξη στο σχολείο μας.





9 Αφηγηθήκαμε την ιστορία του Βοριά και του Ήλιου και την ζωγραφίσαμε όπως μπορούσαμε.



10 Μιλήσαμε για την Πρωταπριλιά, μάθαμε τους δύο γνωστούς ψεύτες μέσα από τις ιστορίες τους και αινίγματα γύρω από το όνομά τους και γράψαμε όπως μπορούσαμε το όνομα του ενός από αυτούς.



