Κάναμε υποθέσεις για την εξέλιξη της ιστορίας, μπήκαμε στη θέση του κεντρικού ήρωα και φανταστήκαμε τί συναισθήματα του προκαλούσε κάθε τι που του συνέβαινε. Στο τέλος αφηγηθήκαμε τί μας άρεσε από την αποκριάτικη αυτή ιστορία.
2. Ζωγραφίσαμε τη στολή του Αρλεκίνουόπως την θυμόμασταναπό την αφήγηση,αποτυπώσαμε και όποια άλλη στολή φανταζόμασταν ότι θα μπορούσε να έχει ράψει η κυρία Φαντασία, η μαμά του Αρλεκίνου.ΚλόουνΆγιος ΒασίληςΜάγισσα, μπαλαρίνα και Αρλεκίνος.3. Τηρήσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης.Φορέσαμε τις αποκριάτικες στολές μας,φάγαμε σουβλάκια, πατάτες, πίτες, ψωμάκια με λάδι και ρίγανη, όλα κερασμένα με αγάπη από την κ. Σοφία και τον σύζυγό της, ιδιοκτήτες της ψησταριάς “Ο Σταθμός”. Τους ευχαριστούμε πολύ και για την ευγενική τους κίνηση και για τα καλά τους λόγια!Χορέψαμε,με όλη μας την καρδιά,ρίξαμε και τις σερπαντίνες μας για το καλό και πήραμε φεύγοντας τις σφυρίχτρες που μας έκανε δώρο η μαμά της Μελίνας. Την ευχαριστούμε και αυτή πολύ!Και του χρόνου με υγεία!5. Φτιάξαμε αποκριάτικες μάσκεςκαι καπέλα.Μεταμορφωθήκαμε σε όμορφες πεταλούδες,γίναμε αξιολάτρευτα κουταβάκια,και μουγκανίσαμε σαν γνήσιοι ταύροι!6. Συμπληρώσαμε ένα εικονόλεξομε αποκριάτικες λέξεις,με τα μικρά μας γραμματάκια,κάναμε επανάληψη στους αριθμούςπου έχουμε μάθει έως τώρααπό το 1-6.
7. “Μίλα τώρα”
Παράλληλα με τη θεματική “Απόκριες”, ξεκλέψαμε λίγο χρόνο και μιλήσαμε για την ενδοσχολική βία.Συζητήσαμε με αφορμή την 9η δράση του “Χαμόγελου του παιδιού”τρόπους για να αντιμετωπίσουμε τη βία στο σχολείο αν ποτέ μας ασκηθείή αν είμαστε μάρτυρες σε κάποιο περιστατικόκαι με τα υλικά που είναι προσφιλή σε εμάς (πλαστελίνες, τουβλάκια, χρήση σώματος), φτιάξαμε το σύνθημα της δράσης και πήραμε μέρος στο διαγωνισμό.
Το τρίψαμε με το χέρι,το τρίψαμε με το γόνατο,το τρίψαμε με την κοιλιά,το τρίψαμε με τη μύτη,ε στο τέλος το τρίψαμε και με τον πισινό για να γίνει σωστή δουλειά.9. Ζωγραφίσαμε κλόουνακολουθώντας τις οδηγίες που μας δόθηκανγια τα σχήματα:Κόκκινοι οι κύκλοιμοβ τα τετράγωνακίτρινα τα τρίγωνακαι χρώματα της επιλογής μας όλα τα υπόλοιπα.5678
10. Φτιάξαμε διακοσμητικά αποκριάτικα καδράκια για το δωμάτιό μας.
1234567891011. Μιλήσαμε για την Καθαρά Δευτέρα.Για τα ήθη και τα έθιμακαι για τα εδέσματα που κοσμούντο Σαρακοστιανό τραπέζι.Ελιές, χαλβάς, ταραμάς,θαλασσινά, σαλάτες και …..ταραμοκεφτέδες έχουν την τιμητική τους.
12. Τέλος, παντρέψαμε τον κάβουρα!
Του δώσαμε την χελώνα, κουμπάρος ήταν ο σκαντζόχοιρος, μας τραγούδησε ο γάιδαρος καικαλεσμένοι ήταν η αλεπού, ο πόντικας, ο μέρμηγκας, ο βάτραχος και άλλοι πολλοί. Καλό τριήμερο!
13. Μάθαμε το γράμμα Θ,θ.
Βρήκαμε λεξούλες που αρχίζουν απ’ το γράμμα αυτό, το κυκλώσαμεκαι εξασκηθήκαμε στη γραφή του.Τα νήπια κύκλωσαν τις λέξεις με το γράμμα αυτό,το έγραψαν και με χρήση της λειτουργικής γραφής έγραψαν τη λέξη “Θάμνος”12και τα προνήπια κύκλωσαν και αυτά τις λέξειςκαι ζωγράφισαν δικές τους που αρχίζουν με το Θ.
14. Μιλήσαμε για το διάστημα της Σαρακοστής και φτιάξαμε την κυρά Σαρακοστή για να υπολογίσουμε το διάστημα μέχρι την Ανάσταση.
12345689Και για να μην ξεχνιόμαστε,βάλαμε και μία στον πίνακα της τάξης για να θυμόμαστε πότε πρέπει να αφαιρούμε τα ποδαράκια ένα-ένα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή