28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
Μια πρώτη προσέγγιση των γεγονότων
Επέτειος του ΟΧΙ
Αφηγούμαστε στην παρεούλα τα γεγονότα της 28η Οκτωβρίου 1940 και δείχνουμε σχετικό εποπτικό υλικό
Σχηματίζουμε και συνθέτουμε τις λέξεις ΟΧΙ ,ΖΗΤΩ ,ΕΛΛΑΔΑ ,ΑΕΡΑ, ΣΗΜΑΙΑ
Κατασκευές για την 28η Οκτωβρίου!!!
Κατασκευή από τα παιδιά Φανταράκι και στεφάνι με το ΟΧΙ
Μαθαίνουμε το γράμμα Oo με αφορμή το ΟΧΙ του 1940
Με αφορμή το βιβλίο το έπος του 40 δημιουργούμε τον δικό μας φαντάρο και του γράφουμε ένα μήνυμα
Τα παιδιά τραγουδούν Επετειακά τραγούδια
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ
Παρέλαση, κατάθεση στεφάνου ,απαγγελία ποιημάτων .
Προγραφή -Η Λία η Τελεία!
ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Σήμερα το νηπιαγωγείο μας το επισκέφτηκε η φίλη μας η Κική και ήρθε να μας μάθει τρεις γραμμές…Την κάθετη την διαγώνια και την οριζόντια .Μας έδειξε πως κάθε γραμμή μπορεί να γυρίσει να στρίψει να κουλουριαστεί και να μπερδευτεί
Δοκιμάσαμε και εμείς και τα καταφέραμε τέλεια!!
Στην συνέχεια δημιουργήσαμε το ταξίδι της μικρής τελείας που δεν ήθελε να είναι τελεία
Ακολουθούν γραμμές με διάφορα υλικά που βρίσκουν τα παιδιά
Τα χέρια μας και το σώμα μας γίνονται γραμμές !
Στην συνέχεια περπατήσαμε πάνω σε γραμμές
Ρίξαμε ζάρι και ακολουθήσαμε την αντίστοιχη διαδρομή Παιχνίδια με το σώμα μαθαίνοντας βιωματικά τα διάφορα είδη γραμμών
Συνεχίσαμε τις δραστηριότητες μας παρατηρώντας πίνακες ζωγραφικής διάσημων ζωγράφων
(Alexander Calder,sol le witt) τα παιδιά εμπνέονται και δημιουργούν τους δικούς τους πίνακες.
Γυρίζω τον τροχό .Ασκήσεις προγραφής
Παίξαμε με τις γραμμές και στον υπολογιστή (wordwall ασκήσεις προγραφής)
Συνεχίζουμε με ασκήσεις προγραφής
“Η τελεία,“Χρώματα, σχήματα,γραμμές
«Η Τελεία» του Π. Ρέινολντς, ένα από τα καλύτερα και πλέον αναγνωρισμένα παραμύθια παγκοσμίως, ήρθε στο σχολείο μας και μας έδωσε ένα ωραιότατο μάθημα. Μας δίδαξε πίστη , θάρρος , κουράγιο ενθάρρυνση, παρακίνηση, ώθηση ,ενθουσιασμό , χαρά, ευτυχία κτλ
ΑΦΉΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ!
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Οι δικές μας καταπληκτικές τελείες !!!
και λαδοπαστέλ στο ολοήμερο
και τελείες με τέμπερες
Με τη βοήθεια της εφαρμογής Quiver ακολουθήσαμε την αντίθετη πορεία. Κι έτσι ο κύκλος έγινε σφαίρα!
κάναμε λοιπόν τα μαγικά μας και τα παιδία ενθουσιάστηκαν!!!
ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΤΕΛΕΙΑ MAΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ VIDEO
Παιχνίδια με το όνομα μου!
Αρχή της χρονιάς και μία από τις πρώτες μας θεματικές προσεγγίσεις είναι το όνομά μας. Πολλά παιχνίδια, πολλές δραστηριότητες πολλές κατασκευές
Από που πήρα το όνομα μου;
Το όνομά μας έγιναν καμηλοπάρδαλη και μετά από καταμετρήσεις που έγιναν και γραφήματα, μπήκαν στη σειρά ανάλογα με τον αριθμό των γραμμάτων τους!!
ΠΑΙΖΩ ΚΟΥΤΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ..ΟΣΕΣ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΗΔΩ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΟΥΤΙ ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΡΙΘΜΟ
Τέλος γινόμαστε robot και με καθοδήγηση ψάχνουμε το αρχικό του γράμματος μας !
και φυσικά ο καρχαρίας τρώει το όνομα μας ..αρκεί να το βρούμε πρώτα!! Προσοχή δαγκώνει!!
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
4 Οκτωβρίου “Παγκόσμια ημέρα ζώων”
Διαβάσαμε το αγαπημένο παραμύθι Ξουτ! Το αδέσποτο αυτό σκυλάκι που περιπλανιόταν στους δρόμους και άλλαζε συνεχώς οικογένειες μέχρι που βρήκε την πραγματική αγάπη στην αγκαλιά ενός τυφλού νέου!
ΖΩΓΡΑΦΊΣΑΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΑΣ ΖΩΑΚΙ
Δείξαμε στα παιδιά τον πίνακα ζωγραφικής του Π. Λεμπέση ” Το παιδί με τα κουνέλια ¨(1879,ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ)
Τα παιδιά παρατήρησαν προσεκτικά τον πίνακα και τέθηκαν διάφορα ερωτήματα : τι απεικονίζει ο συγκεκριμένος πίνακας ζωγραφικής ,που βρίσκεται το παιδί ,τι πιστεύουν πως νιώθει και γιατί κ.ά.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΚΥΛΑΚΙΑ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ
ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΑ ΖΩΑ!!!
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΑΣ -ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Ζώων συζητήσαμε με τα παιδάκια του ολοήμερου τμήματος για αυτά που έχουν ανάγκη τα ζώα, και για αυτά που μπορούμε εμείς να προσφέρουμε σε εκείνα.
Ένα μπολάκι νερό για τα αδεσποτάκια
Φτιάξαμε μια ταΐστρα για τα πουλάκια την οποία κρεμάσαμε σε ένα κλαδί
1 Οκτωβρίου! Η γιαγιά και ο παππούς γιορτάζουν!
Με αφορμή την ημέρα του παππού και της γιαγιάς , κάναμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, τα παιδιά μας μίλησαν για τον παππού και τη γιαγιά τους. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να τους φτιάξουμε μια όμορφη καρτούλα εκφράζοντας την αγάπη μας γι΄αυτούς .
Ακούσαμε ένα τραγούδι αφιερωμένο στον παππού και στη γιαγιά :
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ” (Irena Trevisan)
Παππού και γιαγιά σας αγαπάμε πολύ!!!
ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!
Δημιουργήσαμε Book Creator με τις πρώτες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο!!!
ΕΔΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!
https://read.bookcreator.com/kC74QkKdjwaJmnEEtZRdxKLRsK13/ctPjMV9FRaKYohOZwDoPxg
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ : ΓΚΑΡΗΣ ΤΟ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ
ΖΟΥΜ ΖΟΥΜ ΖΟΥΜ , ΕΝΤΟΜΑ ΠΕΤΟΥΝ
Μια βόλτα έξω στην αυλή κίνησε το ενδιαφέρον των μαθητών μας για τα έντομα.
ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΝΤΟΜΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ