Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων που συμμετείχαν στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης 2025-2026, που διοργάνωσε ο Δήμος Κομοτηνής την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 στο Τσανάκλειο Μέγαρο.
Μπράβο σε όλους .!!
Εκμεταλλευτήκαμε τον χώρο που διοργανώθηκε η δράση και περιηγηθήκαμε στην Βιβλιοθήκη διαβάζοντας το παραμύθι < Άουτς>, μιλήσαμε για την διαδικασία δανεισμού και προτρέπουμε τον υπέροχο αυτό χώρο να τον επισκεφθουν στις δημιουργικές δράσεις που οργανώνει οι μαθητές με τους γονείς τους.








