
Μηνιαία αρχεία: Μάιος 2026


To ταξίδι της μετάβασης ολοκληρώθηκε.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΥ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ – ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Συνταξιδιώτες μαζί με τους μαθητές της Ά και ΄Β Δημοτικού και την δασκάλα τους την Κυρία Ευαγγελία περπατήσαμε σε κοινές δράσεις με γνώμονα την ομαλή προσαρμογή των νηπίων στην νέα σχολική βαθμίδα το σχολικό έτος 2026-2027.
Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του , γιαυτό και θεωρείται μια από τις σημαντικότερς περιόδους της παιδικής ηλιίας.
Οι στάσεις μας ήταν 7.
Έγιναν με άνοιγμα των σχολείων εκατέρωθεν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αποτυπώνεται η ομορφιά της μάθησης μέσα από τις ζωγραφιές που ακολουθούν.
Είμαστε όλοι περήφανοι για την συμμετοχή και το αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης αυτής της συμπόρευσης,,,γιατί στο σχολείο μαζί είμαστε παρέα δυνατή.!!!

Έβδομη στάση μετάβασης. Λέω όχι στην αδράνεια..ναι στην γυμναστική.
Ευχαριστούμε πολύ την ακούραστη γυμνάστρια του Δημοτικού Σχολείου την κυρία Έλενα για την φιλοξενία στο γήπεδο του σχολείου. Η έβδομη και τελευταία συνάντηση της μετάβασης είχε τρέξιμο για ζέσταμα, ασκήσεις γυμναστικής και ομαδικά παιχνίδια.
Η οργάνωση άψογη, οι οδηγίες σαφείς, το τρέξιμο ωφέλιμο ,διότι η αγάπη για την γυμναστική ξεκινάει από την μικρή ηλικία..
Μαζί στο σχολείο είμαστε ομάδα δυνατή.
Κυρία Ευαγγελία ευχαριστούμε από καρδιάς που συνοδοιπόροι αυτής της ετήσιας σχολικής διαδρομής φτάσαμε με γεμάτες αποσκευές στο τέρμα….. είμαστε βέβαιοι πως και σε άλλα εκπαιδευτικά ταξίδια θα αρμενίσουμε με την ίδια σύμπνοια και αγάπη.!!!

Outdoor classroom Day μετάβασης!!
Ο Μάιος έφτασε εμπρός βήμα ταχύ να τον προϋπαντήσουμε παιδιά στην αυλή !
Μια ηλιόλουστη ημέρα διαλέξαμε σήμερα 5/5/26 ,ώστε να συναντηθούμε για προτελευταία φορά με τους συμμαθητές μας της Α κ Β Δημοτικού για δημιουργικές δράσεις στην αυλή. Η αλληλεπίδραση, η επικοινωνία, η όμορφη παρέα ,οι κοινοί στόχοι των παιχνιδιών είναι λίγα από όσα κερδίσαμε εκατέρωθεν οι δύο βαθμίδες.
Μετάβαση και outdoor classroom Day ήρθαν να μας μάθουν ,όσα θα θέλαμε και όσα δεν περιμένανε.
Η ημέρα μας έκλεισε υλοποιώντας το παραμύθι της Γιολάντα Τσορώνη με το δέντρο 🌲 της καλοσύνης…γεμίσαμε ζωγραφιές καλοσύνης την δική μας πλατανομουριά υπογράφοντας χωρίς μελάνι, αλλά με τα χρώματα της αγάπης συμφωνίες που μόνο από μικρή ηλικία,αν γίνουν βίωμα θα αλλάξει η ζωή όλων.






































































