ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΥ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ – ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Συνταξιδιώτες μαζί με τους μαθητές της Ά και ΄Β Δημοτικού και την δασκάλα τους την Κυρία Ευαγγελία περπατήσαμε σε κοινές δράσεις με γνώμονα την ομαλή προσαρμογή των νηπίων στην νέα σχολική βαθμίδα το σχολικό έτος 2026-2027.
Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του , γιαυτό και θεωρείται μια από τις σημαντικότερς περιόδους της παιδικής ηλιίας.
Οι στάσεις μας ήταν 7.
Έγιναν με άνοιγμα των σχολείων εκατέρωθεν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αποτυπώνεται η ομορφιά της μάθησης μέσα από τις ζωγραφιές που ακολουθούν.
Είμαστε όλοι περήφανοι για την συμμετοχή και το αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης αυτής της συμπόρευσης,,,γιατί στο σχολείο μαζί είμαστε παρέα δυνατή.!!!

















