15

To ταξίδι της μετάβασης ολοκληρώθηκε.

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΟΥ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙΟΥ – ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Συνταξιδιώτες μαζί με τους μαθητές της Ά και ΄Β Δημοτικού και την δασκάλα τους την Κυρία Ευαγγελία περπατήσαμε σε κοινές δράσεις με γνώμονα την ομαλή προσαρμογή των νηπίων στην νέα σχολική βαθμίδα το σχολικό έτος 2026-2027.

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης τόσο του ίδιου του παιδιού όσο και της οικογένειάς του , γιαυτό και θεωρείται μια από τις σημαντικότερς περιόδους της παιδικής ηλιίας.

Οι στάσεις μας  ήταν 7.

Έγιναν με άνοιγμα των σχολείων εκατέρωθεν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Αποτυπώνεται η ομορφιά της μάθησης μέσα από τις ζωγραφιές που ακολουθούν.

Είμαστε όλοι περήφανοι για την συμμετοχή και το αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης αυτής της συμπόρευσης,,,γιατί στο σχολείο μαζί είμαστε παρέα δυνατή.!!!

1 2 3 4 5 6 6a2da83f a913 423f 844f 79abf7885e0e 8 9 10 11 12 13 14 15 287ef6c5 431a 4ebe a745 e785744b7b23