Άνοιξη, επιλογή σωστής διατροφής, υλικά κ δημιουργία…κάνω το καλύτερο που μπορώ,συμμετέχω κ δημιουργώ
Δράσεις ενημέρωσης κ προβληματισμού
Στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού έλαβαν χώρα δύο υπέροχες δράσεις την Πέμπτη κ Παρασκευή 4+5 Απριλίου με την συμμετοχή κ του Νηπιαγωγείου.
Η πρώτη αφορά την επίσκεψη του κυρίου Σπύρου Βολτση από το κέντρο “Ορφέας” της Κομοτηνής ,όπου συζήτησε, προβλημάτισε κ καθοδήγησε τους μαθητές στο θέμα “επιλέγω κ προσέχω την χρήση της οθόνης’.
Ακολούθως έγινε η δράση για την προστασία των αδέσποτων ζώων, με τους μαθητές να καταθέτουν την εμπειρία τους για τα αδέσποτα,να συζητούν για την σωστή κ λάθος συμπεριφορά των αρμόδιων φορέων κ των πολιτών απέναντι στα ζώα που υποφέρουν καταλήγοντας στο συμπέρασμα , πως έχουν όλοι δικαίωμα στην ζωή. Διαβάστηκε το παραμύθι ” τα Αδεσποτάκια ” της Γιολάντα Τσορώνη Διαμαντή των εκδόσεων Σαββάλας, με παιχνίδια κ αναδιήγηση του παραμυθιού από τους μαθητές.
Action aid Μαθητική Εβδομάδα δράσης
Θα συμμετέχουμε στην Μαθητική Εβδομάδα Δράσης της action aid με την υποστήριξη της lidl με τίτλο ” Η δύναμη στο πιάτο σου” παίζοντας παιχνίδια, συζητώντας για την διατροφική δικαιοσύνη(food justice),μιλώντας κ βρίσκοντας λύση για τα όμορφα κ άσχημα λαχανικά,φιλοτεχνώντας την δική μας αφίσα κ συμπληρώνοντας στον χάρτη της Ελλάδας τοπικά προϊόντα του νομού μας.
Ολη η δράση διερευνά τον στόχο 1+2 των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης για την μηδενική φτώχεια κ την μηδενική πείνα.
ΣΠΟΡΙΤΕΣ 2024
Συμμετέχουμε στους <<Σπορίτες Θράκης 2024 >>για την διατήρηση και εξάπλωση των παραδοσιακών ποικιλιών της Θράκης και όχι μόνο.
Με σύμμαχο τον καλό καιρό βγήκαμε στην αυλή, συζητήσαμε, παρατηρήσαμε, σηκώσαμε μανίκια και γίναμε μικροί σπορίτες εν δράσει.. αναμένουμε τα αποτελέσματα της ντοματοπιπεριάς, του κατιφέ , του ντίκι Ιάσμου, της ντομάτας τσερόκι και του πλατύφυλλου βασιλικού..
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα : ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ αναρτάται το παρακάτω υλικό για μάθηση με παιγνιώδη τρόπο στο σπίτι.
1.Πρόσωπο και σώμα με σωστά χαρακτηριστικά .
2.Χωρίζω τα μέρη του σώματος.
3.Παζλ το σώμα μου.
4.Το σώμα μου λέει ΝΑΙ -ΟΧΙ
5.Παίζω με το σώμα μου.
6.Μέρη προσώπου και οι αριθμοί 1 κ 2.
Να περάσετε όμορφα παίζοντας.
Εγγραφές σχολικού έτους 2024-2025
Από 1-20 Μαρτίου 2024 θα γίνονται μέσω της εφαρμογής < ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ> στο gov οι εγγραφές στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της χώρας.
Η εγγραφή ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα. Επικαιροποίηση ενδεχόμενων στοιχείων του φακέλου των προνηπίων θα γίνει όπου τυχόν κριθεί απαραίτητη.
Για τα ΝΗΠΙΑ (που θα εγγραφούν στο Δημοτικό Σχολείο) οι γονείς θα βγάζουν από το GOV.GR Βεβαίωση Φοίτησης που θα προσκομίσουν στο Δημοτικό Σχολείο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
4. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
- Παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν οι γονείς/κηδεμόνες κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.
α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
- Μετά την υποβολή της αίτησης,ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
7 Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Για οποιαδήποτε βοήθεια ή αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά με την διευθύντρια του Νηπιαγωγείου, κα Πιππή Μαρία
από τις 12:00 έως 13:00 στο τηλέφωνο 2531350537 ή ηλεκτρονικά στο email: mail@nip-n-sidir.rod.sch.gr
Για την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών παρακαλούμε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.
Σωστή διατροφή
Στα πλαίσια του <Εύ-ζην>( για μια ποιο ποιοτική ζωή) και του <Ταπερίστα>( να ξέρουμε τι πρέπει να βάζουμε στο ταπεράκι μας) παρακολουθήσαμε την παρουσίαση με παιγνιώδη και συμμετοχικό τρόπο της προσκληθείσας από το Δημοτικό Σχολείο Διατροφολόγου Κυρίας Σταυρούλας Γκιουζελίδου.
Ακούσαμε για την πυραμίδα της διατροφής, τους πολυβιταμινούχους super ήρωες των τροφών, τους επικίνδυνους εισβολείς των γλυκών και μάθαμε να ταίζουμε τα φιλαράκια μας υγιεινές και μη επιλογές.
Ευχαριστούμε για την εθελοντική της παρουσίαση, τον απλό, μεστό λόγο της, τις πολύ σημαντικές συμβουλές της διότι ,ότι μαθαίνουμε από μικροί γίνεται τρόπος και στάση ζωής.
Ευχαριστούμε τους αξιόλογους συναδέλφους του Δημοτικού σχολείου για την ιδέα-οργάνωση και υλοποίηση της σημερινής παρουσίασης.
#Saferinternet4kids.gr#SID2024
Θα συμμετέχουμε και εμείς στην ημέρα ασφαλούς διαδικτύου με θέμα την << ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ>>
Δωρεά του Ιδρύματος Χατζηγάκη
✓Το Ίδρυμα Χατζηγάκη ανταποκρίθηκε άμεσα με πολύ αγάπη στο αίτημα μας για τον εμπλουτισμό του Νηπιαγωγείου με έναν διαδραστικό πίνακα.
✓Η συνεισφορά του Μαζί για το Σχολείο 🏫 έμπρακτη, αφού σε λίγες μέρες γίνεται η τοποθέτηση του. Ευχαριστούμε από καρδιάς.
✓Ακολουθούν στιγμιότυπα από την ιστοσελίδα του Ιδρύματος στα social.
Μικροί μετεωρολόγοι- Εργαστήριο δεξιοτήτων.
Με την Κυρία Θωμαή του Ολοημέρου τμήματος αποφασίσαμε να δουλέψουμε όλη την χρονιά το συγκεκριμένο εργαστήριο με τα κάτωθι.
- Παρατήρηση και καθημερινή καταμέτρηση θερμοκρασία και νερού βροχής.
- Παρατήρηση ανέμου.
- Παρουσίαση δελτίου καιρού από τους μαθητές,
- Εμπλοκή της μέλισσας bee bot στην καθημερινή διαδρομή παρουσίασης του καιρού αναπτύσσοντας δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης.
- Η δράση αρέσει πολύ στους μαθητές γιατί εξερευνούν, ανακαλύπτουν και βιωματικά οικοδομούν την γνώση.
- ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
1,2,3, Ανακύκλωσε ..Εργαστήριο δεξιοτήτων.
Στόχος του εργαστηρίου : είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τους σωστούς κανόνες της ανακύκλωσης μέσα από παιδικά βίντεο και βιωματικά εργαστήρια.
Ανακυκλώνοντας (εδώ και χρόνια σε συνεργασία με τον Δήμο μας για την FOLLOWGREEN ) μαθαίνουν τον διαχωρισμό και την διαχείριση των απορριμάτων ευελπιστώντας να αποκτήσουν συνήθειες σωστών μελλοντικών πολιτών με αγάπη και σεβασμό στο περιβάλλον.
Ταυτόχρονα μαθαίνουμε πως τα σκουπίδια γίνονται θησαυρός ανάλογα με την επαναχρησιμοποίησή τους ,οπότε συναποφασίσαμε στην διάρκεια της χρονιάς να φτιάξουμε μουσικά όργανα με πρώτο την μαράκα με ρύζι κ φακές από χαρτί κουζίνας.
Κοπή βασιλόπιτας
Με χαρά μεγάλη αποδεχτήκαμε την βασιλόπιτα, που μας έφτιαξε με μεράκι και υπέροχα υλικά η μαμά του μαθητή μας Κωνσταντίνου για να βρεθεί ο τυχερός της νέας χρονιάς.
Το φλουρί βρήκε η Κυρία Θωμαή και τυχερό ήταν το Νηπιαγωγείο μας..
Το δωράκι ένα υπέροχο παραμύθι από την μαμά του Κωνσταντίνου θα εμπλουτίσει την δανειστική μας βιβλιοθήκη και θα μας γλυκαίνει για όλο το 2024: < Ο κύριος Ζαχαρένιος και η κυρία Γλυκερία> του Ευγένιου Τριβιζά.
Καλή χρονιά σε όλους μας..!!
Γιορτή Χριστουγέννων
Στις 21 Δεκεμβρίου το απόγευμα φιλοξενηθήκαμε στον ζεστό , μοσχομυριστό από κανέλα, γλυκάνισο και cluhvein χώρο του Δημοτικού Σχολείου για να δείξουμε στην Μάγισσα Φρικαντέλα πως με την αγάπη, την συνεργασία , την ένωση τα κάλαντα ομορφαίνουν την ζωή όλων μας.
Οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου εναρμονισμένοι με το πνεύμα των ημερών παρουσίασαν τον καλύτερο εαυτό τους και παρακολούθησαν μια παράσταση από του μαθητές του Δημοτικού Σχολείου που δεν είχε κανένα ψεγάδι..μια παράσταση από ένα μεγάλο θίασο..της κοινής προσπάθειας των συναδέλφων με τους μαθητές τους.
Κλείνοντας κεραστήκαμε με τα υπέροχα εδέσματα των γονέων, αγοράσαμε ημερολόγια κ κατασκευές από το bazaar των παιδιών του Νηπιαγωγείου, την επόμενη μέρα ήχησαν τα τοπικά κάλαντα σε κάθε γωνιά του οικισμού ..
Αποδεικνύοντας τελικά, ότι με τόση ζέση, μεράκι, συμμετοχή , ενθουσιασμό και αγάπη περνάμε υπέροχα.!!
Ένα μπράβο και ένα ευχαριστούμε προς όλους είναι λίγο..πολύ λίγο..
Δανειστική Βιβλιοθήκη
Ξεκίνησε από σήμερα 24/11/23 με ενθουσιασμό και μεγάλη προθυμία ο δανεισμός σχολικών βιβλίων(2 ανά μήνα).
Έγινε η απαραίτηση συζήτηση για το νέο εγχείρημα μάθησης, ετοιμάστηκαν οι τσάντες δανεισμού, υπογράφτηκε το συμβόλαιο τήρησης κανόνων και έφυγαν στα σπίτια τα βιβλία του σχολείου …τα βιβλία όντως μας δίνουν φτερά…!!
Αξίες ζωής ( 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων)
ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ
ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μέσα από συζήτηση, παρακολούθηση βίντεο ,ανάγνωση παραμυθιών και τραγούδια προσπαθήσαμε να αγγίξουμε τις παραπάνω έννοιες. Έγιναν πολλές δραστηριότητες με παιγνιώδη τρόπο ,όπως αποτυπώνονται στο δείγμα των φωτογραφιών παρακάτω.
ψάχνω τα γράμματα της συνεργασίας συνεργατικά ενωμένοι περπατάμε την διαδρομή
ψαρεύουμε τα γράμματα της συνεργασίας
Ο χρόνος λίγος ,όταν προσπαθείς να αγγίξεις έννοιες ουσιαστικές κ επίκαιρες..έτσι κ εμείς ξεκινήσαμε ( με αφορμή την επερχόμενη εορτή της 28 Οκτωβρίου) να μιλάμε για την ΕΙΡΗΝΗ ☮️ κ την συμβολή της στην ζωή όλων μας και κυρίως συναποφασίσαμε τον ΠΟΛΕΜΟ να τον κλωτσήσουμε, να τον σκίσουμε, να τον πετάξουμε μακριά..όσο πιο μακριά γίνεται..έστω και μέχρι τον κάδο της αυλής..!!
ζωγραφίσαμε πολύχρωμη, και χαρούμενη την ΕΙΡΗΝΗ by romero britto
CODE WEEK 2023
Η συμμετοχή μας στην συμμαχία < Γράμματα βλέπω εδώ το δικό μου αναζητώ> με κωδικό cw23-GF5Qf μας οδήγησε να βρούμε με την bee bot το αρχικό γράμμα του ονόματός μας..τόσο απλά και διασκεδαστικά..αγαπάμε code week !!!
Η συμμετοχή μας στην συμμαχία < Τα βραχιόλια της φιλίας > με κωδικό cw23-khaa1 στο παρακάτω link
http://linoit.com/users/elakinaoum/canvases/%20CODE%20WEEK%202023%20
Ας κάνουμε μια βόλτα στην πόλη, ευχαριστώντας την συνάδελφο Μαρίνα Ζαχαριά για την εμπλοκή μας στην συμμαχία της..με τον κωδικό cw23-wzgcA βολτάρουμε μαθαίνοντας..θες βόλτα στο αρτοποιείο..στο super market, στο καφέ, στο σχολείο…πας με την bee bot παντού..!!
Ξεκινήσαμε δειλά δειλά την κωδικοποίηση συμμετέχοντας στην code week και στο πρόγραμμα < οι ντεντέκτιβ της διατροφής> ( cw23-igPi3) και προσπαθήσαμε να βρούμε διαδρομές για να μαζέψουμε τα φρούτα στο δάπεδο με την bee-bot και στο φωτόδεντρο στον παρακάτω σύνδεσμο επιλέγοντας δάπεδο φρούτα και χαρακτήρα μαθητής.