Την Άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις με λουλούδια που μυρίζουν ΖΩΗ

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου γίνανε κηπουροί για να ομορφαίνουν την αυλή του σχολείου μας. Επισκεφθήκαμε το φυτώριο του χωριού αγοράσαμε λουλούδια και φυτόχωμα και αναλάβαμε δράση φυτέματος. Ευχαριστούμε τους γονείς για την χορηγία της δράσης.

IMG 20240408 090535IMG 20240408 090535 3 IMG 20240408 090608 3 IMG 20240408 090559 3

IMG 20240408 102230 2 IMG 20240408 102238 1 IMG 20240408 102235 1 IMG 20240408 102844 IMG 20240408 103118 1 IMG 20240408 102912 1

IMG 20240408 110825 1 IMG 20240408 110822 IMG 20240408 110832 1 IMG 20240408 110905 IMG 20240408 111001 IMG 20240408 110842 IMG 20240408 110817 1

IMG 20240408 120055 1 IMG 20240408 121955 1 IMG 20240408 122010 IMG 20240408 122110 1 IMG 20240408 122101 IMG 20240408 122110 1 IMG 20240408 122314 IMG 20240408 122856 IMG 20240408 123223 1 IMG 20240408 122120 IMG 20240408 122122

Δράσεις ενημέρωσης κ προβληματισμού

IMG cf54cc800fbabe3f2b8ff84466f77504 V IMG c71db278aa6dfc18318eba6144b6f831 V IMG a5c680cae8052fc328380eb18a35ef25 V 1Στο Δημοτικό Σχολείο του χωριού έλαβαν χώρα δύο υπέροχες δράσεις την Πέμπτη κ Παρασκευή 4+5 Απριλίου με την συμμετοχή κ του Νηπιαγωγείου.

Η πρώτη αφορά την επίσκεψη του κυρίου Σπύρου Βολτση από το κέντρο “Ορφέας” της Κομοτηνής ,όπου συζήτησε, προβλημάτισε κ καθοδήγησε τους μαθητές στο θέμα “επιλέγω κ προσέχω την χρήση της οθόνης’.

Ακολούθως έγινε η δράση για την προστασία των αδέσποτων ζώων, με τους μαθητές να καταθέτουν την εμπειρία τους για τα αδέσποτα,να συζητούν για την σωστή κ λάθος συμπεριφορά των αρμόδιων φορέων κ των πολιτών απέναντι στα ζώα που υποφέρουν  καταλήγοντας στο συμπέρασμα , πως έχουν όλοι δικαίωμα στην ζωή. Διαβάστηκε το παραμύθι ” τα Αδεσποτάκια  ” της Γιολάντα Τσορώνη Διαμαντή των εκδόσεων Σαββάλας, με παιχνίδια κ αναδιήγηση του παραμυθιού από τους μαθητές.

IMG 006ad06ccdf1896ca8ae9adb801d6a3f V IMG 20240405 104906 IMG 20240405 104909 IMG 20240405 105429 IMG 20240405 105432 IMG a5c680cae8052fc328380eb18a35ef25 V IMG c1469fea91abe75f071b383df3a85002 V IMG a19da2264daaa63ca1201f4d38e886c4 V IMG 1a4fc820cbb524b4c2e4da047249771a V

Μεγάλη δόξα κ τιμή..25 Μαρτίου 1821

Πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή για την εθνική επέτειο του 1821 παρουσία γονέων στον φιλόξενο χώρο του Δημοτικού Σχολείου μαζί με το Νηπιαγωγείο. Κάθε σχολείο παρουσίασε το πρόγραμμα του για την επέτειο κ ακούστηκαν μουσικά τραγούδια κ ποιήματα προς δόξα κ τιμή ολων των πολεμιστών

IMG 52cb287e9f56629c7daf6691b63c6f96 V IMG 8a0e722de08a46f4853d76982f23127e V IMG 500bceae8cdab61cfb59dcb009111e1e V IMG fff0e3eb25db130900dd1d9ec878c0bf V

Ταίστρες πουλιών

Με την κυρία Θωμαή οι μαθητές του Νηπιαγωγείου για τον ερχομό της Άνοιξης έφτιαξαν ταίστρες πουλιών με κουκουνάρια πάνω στα οποία έβαλαν φυτική μαργαρίνη και σπόρους.. όταν ετοιμάστηκαν ξεχυθήκαμε στο χωριό κ απλώσαμε αγάπη παντού..

received 1410805986207856 1received 957938569332858received 1410805986207856IMG 20240320 113344 IMG 20240320 113423 IMG 20240320 113424 IMG 20240320 113140 IMG 20240320 113433 IMG 20240320 113551 IMG 20240320 113802 IMG 20240320 113743 IMG 20240320 113850 1 IMG 20240320 113913

Action aid Μαθητική Εβδομάδα δράσης

Θα συμμετέχουμε στην Μαθητική Εβδομάδα Δράσης της action aid με την υποστήριξη της lidl με τίτλο ” Η δύναμη στο πιάτο σου” παίζοντας παιχνίδια, συζητώντας για  την διατροφική δικαιοσύνη(food justice),μιλώντας κ βρίσκοντας λύση  για τα όμορφα κ άσχημα λαχανικά,φιλοτεχνώντας την δική μας αφίσα κ συμπληρώνοντας στον χάρτη της Ελλάδας τοπικά προϊόντα του νομού μας.

Ολη η δράση διερευνά τον στόχο 1+2 των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης για την μηδενική φτώχεια κ την μηδενική πείνα.IMG 20240315 162612IMG 20240315 162642IMG 20240315 162624

ΣΠΟΡΙΤΕΣ 2024

Συμμετέχουμε στους <<Σπορίτες Θράκης 2024 >>για την διατήρηση και εξάπλωση των παραδοσιακών ποικιλιών της Θράκης και όχι μόνο.

Με σύμμαχο τον καλό καιρό βγήκαμε στην αυλή, συζητήσαμε, παρατηρήσαμε, σηκώσαμε μανίκια και γίναμε μικροί σπορίτες εν δράσει.. αναμένουμε τα αποτελέσματα της ντοματοπιπεριάς, του κατιφέ , του ντίκι Ιάσμου, της ντομάτας τσερόκι και του πλατύφυλλου βασιλικού..

0a442d4f 85a3 44a6 bfe7 af095e60761e 1efecbc2 3352 4586 baa2 9b8f8cc10e56 2c7bd11c c38e 43f3 8fc7 352410941d46 3d0b85bd 2b42 46c7 8391 edea7a94a58c 4c14c1ef ab60 44a5 a4ca 5d80d330c9e4 13d86f6d 3537 485f af61 3c2ae493fab6 29e0652c c86a 473c bcd3 d3ba43240766 122e17f3 959b 40f4 9c73 53df93170229 258b81e8 fd5b 433b afae 35744af44274 788d507f 8d7f 447a 978d 864848a86e1b a09ad380 a8f0 4e44 940b 4c9616a838d9 e0c95768 7963 4512 9661 8d266833a883 e22c5f78 1317 4add bf6b 1e3cb66ed6aa ff4b037b a800 43b9 a80e 5c449cbe2a8f

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

images

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα : ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ αναρτάται το παρακάτω υλικό για μάθηση με παιγνιώδη τρόπο στο σπίτι.

1.Πρόσωπο και σώμα με σωστά χαρακτηριστικά .

https://learningapps.org/display?v=p77doa4sj20&fbclid=IwAR2ag_djcsR2wqg7YO0Bu9IagSe011KNEwgNWj6gNqOoXEd7G8tLwURhFHc

2.Χωρίζω τα μέρη του σώματος.

https://wordwall.net/resource/7243515/%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b7-%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%83-%cf%87%cf%89%cf%81%ce%b9%ce%b6%cf%89-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%b5%cf%86%ce%b1%ce%bb%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%89%ce%bc%ce%b1

3.Παζλ το σώμα μου.

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3a6ea6affc1b&fbclid=IwAR2LUYJ6_kLaRdroTsVXJT7HLQ3e1AiZ8xcWrrM01rPvSN_pZoTUJWIIAgU

4.Το σώμα μου λέει ΝΑΙ -ΟΧΙ

https://wordwall.net/el/resource/10151514/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%B5%CE%B5%CE%B9

5.Παίζω με το σώμα μου.

https://wordwall.net/el/resource/12967555/%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B6%CF%89-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85

6.Μέρη προσώπου και οι αριθμοί 1 κ 2.

https://wordwall.net/resource/7243999/%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b7-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-%ce%b1%cf%81%ce%b9%ce%b8%ce%bc%ce%bf%ce%b9-1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-2

Να περάσετε όμορφα παίζοντας.

 

 

 

Εγγραφές σχολικού έτους 2024-2025

Από 1-20 Μαρτίου 2024 θα γίνονται μέσω της εφαρμογής < ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ> στο gov οι εγγραφές στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της χώρας. 

Η εγγραφή ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα. Επικαιροποίηση ενδεχόμενων στοιχείων του φακέλου των προνηπίων θα γίνει όπου τυχόν κριθεί απαραίτητη.

Για τα ΝΗΠΙΑ (που θα εγγραφούν στο Δημοτικό Σχολείο) οι γονείς θα βγάζουν από το GOV.GR  Βεβαίωση Φοίτησης που θα προσκομίσουν στο Δημοτικό Σχολείο.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)  και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
4. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

  1. Παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν οι γονείς/κηδεμόνες κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)   

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα  εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

  1. Μετά την υποβολή της αίτησης,ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του  Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

7 Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι  εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Για οποιαδήποτε βοήθεια ή αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά με την διευθύντρια του Νηπιαγωγείου, κα Πιππή Μαρία

από τις 12:00 έως 13:00 στο τηλέφωνο 2531350537 ή ηλεκτρονικά στο email: mail@nip-n-sidir.rod.sch.gr

Για την προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών παρακαλούμε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

 

 

 

Σωστή διατροφή

Στα πλαίσια του <Εύ-ζην>( για μια ποιο ποιοτική ζωή)  και του <Ταπερίστα>( να ξέρουμε τι πρέπει να βάζουμε στο ταπεράκι μας) παρακολουθήσαμε την παρουσίαση με παιγνιώδη και συμμετοχικό τρόπο της προσκληθείσας από το Δημοτικό Σχολείο Διατροφολόγου Κυρίας Σταυρούλας Γκιουζελίδου.

Ακούσαμε για την πυραμίδα της διατροφής, τους πολυβιταμινούχους  super ήρωες των τροφών, τους επικίνδυνους εισβολείς των γλυκών και μάθαμε να ταίζουμε τα φιλαράκια μας υγιεινές και μη επιλογές.

Ευχαριστούμε για την εθελοντική της παρουσίαση, τον απλό, μεστό λόγο της, τις πολύ σημαντικές συμβουλές της  διότι ,ότι μαθαίνουμε από μικροί γίνεται τρόπος και στάση ζωής.

Ευχαριστούμε τους   αξιόλογους συναδέλφους του Δημοτικού σχολείου για την ιδέα-οργάνωση και υλοποίηση της σημερινής παρουσίασης.

3c401787 0d78 45ae 9f2a a90612387d91 8a2a377f b86a 44c5 9f24 76c522bdfb9a 8e618492 4ebb 4659 b393 20f7cb97ebff 671a9613 fc78 4b43 893e d2e1eb1fea22 3577c3bd b75e 446e 99f6 5d64c8e8a16f adeeb82f 8972 419a 8bd8 44d931ee1f86 b440d75f 1c46 474a 8e03 6aa1cc3f9384 ce5c6d84 aa4a 4bd1 accd fcd9debef054 fbba0087 52e6 46fd 870f a5ffbd58650f

 

Δωρεά του Ιδρύματος Χατζηγάκη

✓Το Ίδρυμα Χατζηγάκη ανταποκρίθηκε άμεσα με πολύ αγάπη στο αίτημα μας για τον εμπλουτισμό του Νηπιαγωγείου με έναν διαδραστικό πίνακα.

✓Η συνεισφορά του Μαζί για το Σχολείο 🏫 έμπρακτη, αφού σε λίγες μέρες γίνεται η τοποθέτηση του. Ευχαριστούμε από καρδιάς.

✓Ακολουθούν στιγμιότυπα από την ιστοσελίδα του Ιδρύματος στα social.

Screenshot 2024 01 31 15 36 04 252 com.facebook.katanaScreenshot 2024 01 31 15 36 14 986 com.facebook.katana

Μικροί μετεωρολόγοι- Εργαστήριο δεξιοτήτων.

Με την Κυρία Θωμαή του Ολοημέρου τμήματος αποφασίσαμε να δουλέψουμε όλη την χρονιά το συγκεκριμένο εργαστήριο με τα κάτωθι.

  • Παρατήρηση και καθημερινή καταμέτρηση θερμοκρασία και νερού βροχής.
  • Παρατήρηση ανέμου.
  • Παρουσίαση δελτίου καιρού από τους μαθητές,
  • Εμπλοκή  της μέλισσας bee bot στην καθημερινή διαδρομή παρουσίασης του καιρού αναπτύσσοντας δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης.
  • Η δράση αρέσει πολύ στους μαθητές   γιατί εξερευνούν, ανακαλύπτουν και βιωματικά οικοδομούν την γνώση.
  • ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

515e4484 6eb5 4313 bf7e 74783fcfb70d 630fe33b ee5a 4a41 a9cc 996ef4e6109e cf931616 2846 4cc3 a4f6 7093d390627b

METEVROLOGOI1 METEVROLOGOI2 METEVROLOGOI3 METEVROLOGOI4

1,2,3, Ανακύκλωσε ..Εργαστήριο δεξιοτήτων.

Στόχος του εργαστηρίου  : είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τους σωστούς κανόνες της ανακύκλωσης  μέσα από παιδικά βίντεο και βιωματικά εργαστήρια.

Ανακυκλώνοντας   (εδώ και χρόνια σε συνεργασία με τον Δήμο μας για την FOLLOWGREEN ) μαθαίνουν  τον διαχωρισμό και την διαχείριση των απορριμάτων ευελπιστώντας να αποκτήσουν συνήθειες σωστών μελλοντικών πολιτών με αγάπη και σεβασμό στο περιβάλλον.

Ταυτόχρονα μαθαίνουμε πως τα σκουπίδια γίνονται θησαυρός ανάλογα με την επαναχρησιμοποίησή τους ,οπότε συναποφασίσαμε στην διάρκεια της χρονιάς να φτιάξουμε μουσικά όργανα με πρώτο την μαράκα με ρύζι κ φακές από χαρτί κουζίνας.b105c1b3 712b 4fa3 9be8 00bc865a3beb

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ4 ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ2

Κοπή βασιλόπιτας

Με χαρά μεγάλη αποδεχτήκαμε την βασιλόπιτα,  που μας έφτιαξε  με μεράκι και υπέροχα υλικά η μαμά του μαθητή μας Κωνσταντίνου για να βρεθεί ο τυχερός της νέας χρονιάς.

Το φλουρί βρήκε η Κυρία Θωμαή και τυχερό ήταν το Νηπιαγωγείο μας..

Το δωράκι  ένα υπέροχο παραμύθι από την μαμά του Κωνσταντίνου  θα εμπλουτίσει την δανειστική μας βιβλιοθήκη και θα μας γλυκαίνει για όλο το 2024: < Ο κύριος Ζαχαρένιος και η κυρία  Γλυκερία> του Ευγένιου Τριβιζά.

Καλή χρονιά σε όλους μας..!!

411377964 766923875299570 8766671265806542810 n 411402012 1115127033169628 4579844280694364046 n 413985220 1608831559943887 3310727877008410439 n 414034491 1067952867788365 5421586936016182161 n 414066656 893784605553030 8499995012801614341 n 414122390 6765740443552106 8968642517763778264 n 414211318 341388805425182 4336509137449427244 n 414530979 1292692788068789 5996645868101245379 n B1BCE45A57A49928ABA54B38AE478EAA

Γιορτή Χριστουγέννων

Στις 21 Δεκεμβρίου το απόγευμα φιλοξενηθήκαμε στον ζεστό , μοσχομυριστό από κανέλα, γλυκάνισο και cluhvein χώρο του Δημοτικού Σχολείου για να δείξουμε στην Μάγισσα Φρικαντέλα πως με την αγάπη, την συνεργασία , την ένωση τα κάλαντα ομορφαίνουν την ζωή όλων μας.

Οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου εναρμονισμένοι με το πνεύμα των ημερών παρουσίασαν τον καλύτερο εαυτό τους και παρακολούθησαν μια παράσταση από του μαθητές του Δημοτικού  Σχολείου που δεν είχε κανένα ψεγάδι..μια παράσταση από ένα μεγάλο θίασο..της κοινής προσπάθειας των συναδέλφων με τους μαθητές τους.

Κλείνοντας κεραστήκαμε με τα υπέροχα εδέσματα των γονέων, αγοράσαμε ημερολόγια κ κατασκευές από το bazaar των παιδιών του Νηπιαγωγείου, την επόμενη μέρα ήχησαν τα τοπικά  κάλαντα σε κάθε γωνιά του οικισμού  ..

Αποδεικνύοντας  τελικά, ότι με τόση ζέση, μεράκι, συμμετοχή , ενθουσιασμό και αγάπη περνάμε υπέροχα.!!

Ένα μπράβο και ένα ευχαριστούμε προς όλους είναι λίγο..πολύ λίγο..

3 300x225 1 20231221 170744 300x225 1 20231221 170751 300x225 1 20231221 170842 300x225 1 20231221 174247 300x225 1 20231221 174926 300x225 1 20231221 180134 300x225 1 20231221 184004 300x225 1 20231221 184019 300x225 1 IMG 66389ad92e69c773e49f00a346554fd0 V 300x169 1 IMG aeafabc89bee76ed817ee1daf016fb05 V 225x300 1 IMG fbaa886964cc9c6b551e69310e7d5f61 V 300x226 1

 

Χρυσόσκονη χριστουγέννων…

Δημιουργίες εν δράσει..

1. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΩΣ ΤΗΣ 23/12/23..!!!!

2. ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝΤΡΟΥ.

3. DECEMBER ΜΕ ΒΑΖΟ Κ ΦΟΥΣΚΕΣ.

4. Ω ΕΛΑΤΟ Ω ΕΛΑΤΟ ΜΑΡΕΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ..!!!

12 3 4

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Ξεκίνησε από σήμερα 24/11/23 με ενθουσιασμό και μεγάλη προθυμία  ο δανεισμός σχολικών βιβλίων(2 ανά μήνα).

Έγινε η απαραίτηση συζήτηση για το νέο εγχείρημα μάθησης, ετοιμάστηκαν οι τσάντες δανεισμού, υπογράφτηκε το συμβόλαιο τήρησης κανόνων και έφυγαν στα σπίτια τα βιβλία του σχολείου …τα βιβλία όντως μας δίνουν φτερά…!!

400761293 874410387533873 7867549742886735932 n 400794443 362531089483779 5691189141243282846 n 403607029 880491463568335 4419737316368303242 n

Αξίες ζωής ( 1ο εργαστήριο δεξιοτήτων)

ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μέσα από συζήτηση, παρακολούθηση βίντεο ,ανάγνωση παραμυθιών και τραγούδια προσπαθήσαμε να αγγίξουμε τις παραπάνω έννοιες.  Έγιναν πολλές δραστηριότητες  με παιγνιώδη τρόπο ,όπως αποτυπώνονται στο δείγμα των φωτογραφιών παρακάτω.

403612261 322214464029837 6475044576599821903 n 403612303 1724639758031819 5979664540879923357 nψάχνω τα γράμματα της συνεργασίας 397948154 290665947274691 2318901053743825940 n 397969432 1315621189131265 7653169624356580353 n 397982311 1547448232690869 1078863021756778973 n 399891485 1401938637345441 210503346048947438 n 400041926 758121826155532 6617925890366411252 n 400530468 1391462471726060 7335896385391221496 nσυνεργατικά ενωμένοι περπατάμε την διαδρομή

400700858 358098803436303 3388281606609801397 n 400719315 651928010168341 2637544619398395669 nψαρεύουμε τα γράμματα της συνεργασίας

400761293 1241123150613243 579707095491015105 n 401140706 1044259150224137 96459092186993509 n 403382903 3675105272813487 4197426542555170734 n 403394873 693118082789574 4926627560325370917 n 403405916 1093462738731465 867300864071847362 n 403406836 1305773673460510 7752046556207794938 n 1 403406836 1305773673460510 7752046556207794938 n 403408336 647009254259488 2532847133781192512 n 403411450 202418289504277 3060325430037547630 n 403418092 1657147648145056 4612922934401799530 n 403603374 371531765321576 3870585606030065114 n

Ο χρόνος λίγος ,όταν προσπαθείς να αγγίξεις έννοιες ουσιαστικές κ επίκαιρες..έτσι κ εμείς ξεκινήσαμε ( με αφορμή την επερχόμενη εορτή της 28 Οκτωβρίου) να μιλάμε για την ΕΙΡΗΝΗ ☮️ κ την συμβολή της στην ζωή όλων μας και κυρίως συναποφασίσαμε τον ΠΟΛΕΜΟ να τον κλωτσήσουμε,  να τον σκίσουμε, να τον πετάξουμε μακριά..όσο πιο μακριά γίνεται..έστω και μέχρι τον κάδο της αυλής..!!

393854947 1614134796077786 6399722607025948905 n 394476467 290854923766362 6897223393654359914 n 367338530 1743599229471415 9185585720305344782 n 393796658 1864529653941129 4669744698482996288 n

ζωγραφίσαμε πολύχρωμη, και χαρούμενη την ΕΙΡΗΝΗ by romero britto

IMG 20231023 113905 IMG 20231023 113910 IMG 20231023 113920

394247369 1382335546016239 1316061788617132622 n 394294386 1532216727316348 4728357585326148796 n

 

CODE WEEK 2023

Η συμμετοχή μας στην συμμαχία < Γράμματα βλέπω εδώ το δικό μου αναζητώ> με κωδικό cw23-GF5Qf μας οδήγησε να βρούμε με την bee bot το αρχικό γράμμα του ονόματός μας..τόσο απλά και διασκεδαστικά..αγαπάμε code week !!!

393715497 1710133736171289 1194667170714898301 n 393730827 229179690164071 2211204697379730773 n 393867032 693872576001154 8541920502378358162 n

Η συμμετοχή μας στην συμμαχία < Τα βραχιόλια της φιλίας > με κωδικό cw23-khaa1 στο παρακάτω link

http://linoit.com/users/elakinaoum/canvases/%20CODE%20WEEK%202023%20

 



Λήψη αρχείου

 

 

Ας κάνουμε μια βόλτα στην πόλη, ευχαριστώντας την συνάδελφο Μαρίνα Ζαχαριά για την εμπλοκή μας στην συμμαχία της..με τον κωδικό cw23-wzgcA βολτάρουμε μαθαίνοντας..θες βόλτα στο αρτοποιείο..στο super market, στο καφέ, στο σχολείο…πας με την bee bot παντού..!!

368159828 6885505244835197 6525422448401492549 n 370207970 1304125820465259 4486698691404021235 n 386883462 291870436965003 1357756096928399136 n 387501138 1368604917368283 3932384182891248672 n 387513843 327352529982031 3348308501627131911 n

 

Ξεκινήσαμε δειλά δειλά την κωδικοποίηση συμμετέχοντας στην code week και στο πρόγραμμα < οι ντεντέκτιβ της διατροφής> ( cw23-igPi3) και προσπαθήσαμε να βρούμε διαδρομές για να μαζέψουμε τα φρούτα στο δάπεδο με την bee-bot και στο φωτόδεντρο στον παρακάτω σύνδεσμο επιλέγοντας δάπεδο φρούτα και χαρακτήρα μαθητής.

0 1 2 1 384553816 343022791500682 727520656861296782 n 384557417 278070415052538 8263342186819684347 n 384557553 158408457338088 5658238971151164550 n