Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου παρέδωσαν στους εθελοντές του Δήμου Διονύσου τις ζωγραφιές τους αφού για κάθε ζωγραφιά θα δοθεί ένα γεύμα για τα αδέσποτα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου παρέδωσαν στους εθελοντές του Δήμου Διονύσου τις ζωγραφιές τους αφού για κάθε ζωγραφιά θα δοθεί ένα γεύμα για τα αδέσποτα.