Τα αδέσποτα πάνε σχολείο

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου παρέδωσαν στους εθελοντές του Δήμου Διονύσου τις ζωγραφιές τους αφού για κάθε ζωγραφιά θα δοθεί ένα γεύμα για τα αδέσποτα.