ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Τα δικαιώματα των ανθρώπων είναι πολλά και οι άνθρωποι που μάχονται για αυτά, ακόμα περισσότεροι. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιοι που ακόμα και τώρα στον 21ο αιώνα δεν τα αναγνωρίζουν και πολλές φορές τα αψηφούν.

Το νηπιαγωγείο μας θέλησε να δώσει έμφαση από τη νηπιακή κιόλας ηλικία στα βασικότερα δικαιώματα των ανθρώπων και δη των παιδιών (δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία, την ιθαγένεια, τη θρησκεία, την εργασία, την εκπαίδευση, το φαγητό και πολλά άλλα) μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.

278984668 3068225700156165 37803772709825199 n  279038110 653824205718782 8967691313169940954 n   279081998 408551874081589 8378883119135335204 n

Ξεκινώντας, σχεδιάστηκε ο εννοιολογικός χάρτης για να δούμε τι έχουμε ακούσει ή τι μας έρχεται στο μυαλό με τη λέξη «Δικαιώματα». Εν συνεχεία, μέσα από συζήτηση και παρουσίαση εικόνων, ιστορίες και παραμύθια, προσδιορίσαμε ποια είναι και πώς εκδηλώνονται.

278976766 1599708090388287 7117302173470757431 n  279036234 670355667377438 6634502701628439366 n 279075630 676364723620535 2713225708444023309 n  279151057 399763671995193 4282521187375159409 n  279240428 2769138573393536 8767927777067750348 n  279083282 2235649306598045 4151273285925126842 n

Μάθαμε το “Δ” από τα Δικαιώματα, δημιουργήσαμε επίσης την αντίστοιχη αλφαβήτα με όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα και βρήκαμε τις σωστές και τις λάθος απεικονίσεις τους, ενώ τέλος, φιλοτεχνήσαμε ποικιλόμορφες αφίσες για να μεταδώσουμε το μήνυμα της προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών.

279084959 348237410620316 6480504394933978475 n  279095202 518402553145496 2507522390398032784 n  279143565 543691863776747 5693976239827320421 n

279036705 352947436898936 7655399097716390733 n    279043317 454875713060964 4798996228158842989 n

Στη συνέχεια, γνωρίσαμε τη UNICEF, το ρόλο της, αλλά και τη δράση της. Μέσα από τα παραμύθια, τα παιχνίδια και τις εικαστικές μας δημιουργίες συνειδητοποιήσαμε τον τρόπο που ο Οργανισμός αυτός προστατεύει τα ανθρώπινα δικαιώματα και μας κάνει ευτυχισμένους.

279034454 326070316125794 6589132058297913787 n 279086540 411627723686603 1207854540624815564 n  279050327 292461866270943 2070479708317642205 n

Παράλληλα, εξοικειωθήκαμε με την έννοια της «διαφορετικότητας» μέσα από ιστορίες και παραμύθια, όπως ο Ακανθούλης, ο Σκαντζόχοιρος, ενώ ακούσαμε πολλά τραγούδια, όπως «Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ».

279148603 1462243397566192 4273805647775251359 n  279084610 550240309766529 2528498803752989357 n  279284239 300760188893683 669831062349366604 n

Να σημειωθεί ότι δεν έλειψαν και τα μηνύματα αποδοχής και αγάπης που στείλαμε σε όλο τον κόσμο μέσα από μπαλόνια και χαρταετούς, μιας και αντιληφθήκαμε ότι οι άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς.

278984413 5121055234655910 5684327916749777848 n  278976206 696251808291455 8063351637051063044 n 279009100 542446383897272 6625661386155222234 n 279204681 1151288335715667 5145841251444876278 n    279038705 1145920589537735 4897964688446987303 n 279023209 290288643292081 4111050332417261741 n  279084351 3191362427803567 6333858945105719695 n  279273296 1399106570517192 4233324894048383320 n   279266242 537703721428590 5486800768369865804 n

Τέλος, με τα έξι καπέλα σκέψης του Edward de Bono εμβαθύναμε στην ιστορία της μικρής Ειρήνης, μιας μικρής προσφυγοπούλας,

278998325 956309784966823 4665776001314120792 n  279143624 1086906375506420 2343056560168135944 n  279081996 1197653531071440 3927626438827173608 n

φιλοτεχνήσαμε το αντιρατσιστικό χαλί μας, ενώ μέσα από βίντεο και σχετικά παιχνίδια κατανοήσαμε τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία που πολλές φορές παραβιάζονται.

 

279154924 317867563759622 276997859630053447 n  278970131 402926334715563 838853876186409024 n  278933219 2125063377675413 5074786195036801720 n

Κλείνοντας, σας αφιερώνουμε δυο λόγια των μικρών μας φίλων: Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι Για όλους και Όλοι Μαζί μπορούμε να γίνουμε Ευτυχισμένοι!!

279102971 665229648096926 8973058106062144552 n  279097197 524905249019529 832889046066526262 n  279163060 731718801331656 4210708389541330857 n  279191142 670683070677202 5191952252114121296 n          279379390 519895892935789 6094462983314082254 n    279195232 1071196123742549 2343881722300469144 n  279217624 1402203866858654 7940924294781823012 n     279291077 4956883491033290 7404322550429826496 n

 

“ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”

274472953 1539433579746727 5649699605324423586 n     274369919 497039822063004 2316171791323863541 n     274394756 3133404430321405 4187219059717021142 n

Τα ζώα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα θέματα των παιδιών, καθώς τα αγαπούν ιδιαίτερα και ορισμένα από αυτά τα έχουν, είτε στη φάρμα τους, είτε ως κατοικίδια. Τι γίνεται όμως όταν τα ζώα παραπονιούνται; Τι γίνεται όταν κινδυνεύουν και γιατί; Τι γίνεται με αυτά που ζουν στη θάλασσα ή στο δάσος; Ποια είναι η γνώμη των παιδιών για τα ζώα και τα παράπονά τους; Πόσο επηρεάζεται το περιβάλλον;

274572561 1161863481216456 57669739365236692 n   274433161 4895206443881723 6472955266292129746 n     274519966 494246278883681 2897111457095309332 n

Ξεκινώντας λοιπόν με τα παιδιά δώσαμε έμφαση στο “ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ” και τα ζώα που κινδυνεύουν στην Ελλάδα και τον κόσμο γενικότερα (π.χ. χελώνα καρέτα-καρέτα, τσακάλι, αρκούδα, αγριοκάτσικο, δελφίνι, φώκια μονάχους μονάχους, κλπ.), φτιάξαμε τον αντίστοιχο εννοιολογικό χάρτη, χωριστήκαμε σε ομάδες ανάλογα τα ζώα, είδαμε σχετικά με το θέμα βίντεο, ενώ παίξαμε επιδαπέδια και online ψηφιακά παιχνίδια.

274536978 635647374206625 3642415318068202819 n   274529745 1187565222013948 787897977002489656 n   274374040 684013159444601 8691678697305148689 n

274596646 667613394379411 3312418885389625381 n   274651844 670720410638233 1863880321615544184 n    274772174 530423205007015 8169037480570020692 n   Inked274546131 1024444908111751 4947935572159773383 n LI

 

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους λόγους για τους οποίους απειλούνται και κινδυνεύουν τα ζώα, ακούσαμε τους ήχους τους, τα μιμηθήκαμε με δραματοποίηση μέσω σχετικής ιστορίας, τα κατασκευάσαμε και τέλος, τραγουδήσαμε διάφορα τραγούδια σχετικά με τα ζώα.

274385882 682646099524813 5870525953644131399 n  274521963 1008003460067155 100804916809368123 n   274587147 338529594709993 2241681141306986087 n

274602266 466076815258719 3997388493846529021 n   274639538 264262142546629 4816437775005168490 n   274645786 647849203112818 1368942687574359315 n

Ξεχωρίσαμε τα ζώα της στεριάς, της θάλασσας και του αέρα, σκεφτήκαμε και προτείναμε λύσεις, ενώ διατυπώσαμε εντυπώσεις και ερωτήματα μέσα από την παρακολούθηση παρουσίασης διαφανειών (π.χ. τι φτιάχνουν με το δέρμα των ζώων;).

274384262 1020011591948254 5088363458529097236 n   274461157 280693170805969 706351334458265556 n    274544301 1356092104840113 1648645611752191906 n  274842026 1049051849013244 8766165776200314556 n

 

Οι ιστορίες που διαβάσαμε και η εικονογράφησή τους επίσης, κατείχαν ουσιαστική θέση στη διερεύνηση του θέματος που ασχοληθήκαμε.

274449645 256623500007219 4931692585757600227 n 274449648 482886693542466 6835325766674080645 n 274735473 469047881440576 7786723910864000206 n 274593797 282886000616956 2132003184401270928 n   274616713 413419703871106 2767711193818947951 n   274620418 487983312784528 5214212209319413860 n

 

Παράλληλα, δουλεύοντας το θέμα της απειλής και της κλιματικής αλλαγής, αποφασίσαμε ότι εμείς οι άνθρωποι έχουμε τον κυριότερο ρόλο στο να μην έχουν τα ζώα, η γη και το περιβάλλον παράπονα. Η κλιματική αλλαγή δεν απειλεί μόνο τα ζώα, αλλά και εμάς τα παιδιά. Επομένως, όλοι μαζί σχεδιάσαμε σχετική αφίσα προστασίας του περιβάλλοντος, ξεχωρίσαμε ποιες πράξεις μας κάνουν τη γη χαρούμενη και ποιες λυπημένη, ενώ υποσχεθήκαμε και υπογράψαμε ότι θα προσέχουμε καθημερινά τη γη με τις πράξεις μας.

274378014 1405412613228342 4426571228004793660 n  274597411 1663604950642719 3562074293310465897 n 274458212 232023055807292 2987074472180462852 n   274647320 361010949207885 1936266611971935635 n     274477450 642638136998823 64334159526368825 n

 

Ολοκληρώνοντας, τα παιδιά σε συνεργασία με τους γονείς στο σπίτι, σε μια προσπάθεια κατανόησης του πως φροντίζουμε το περιβάλλον και με τον τίτλο «Τότε νόμιζα – Τώρα ξέρω» δημιούργησαν αφίσες και σχετικά Mini books, προκειμένου να ενημερώσουν για το θέμα ένα μεγαλύτερο κοινό.

274374408 527365412020428 8884008523729354427 n  274655268 1395343314230729 2027012524536806415 n  274957652 480034070243487 7962688341610307888 n   274671219 308337347853104 7212543627705891621 n 274697458 484960439680599 458075145026037735 n   274735473 469047881440576 7786723910864000206 n    274777910 992678318043737 2635690318872730916 n 274834880 1008110996452846 6448062772428157540 n   274877066 279898637592675 6576745204031406489 n 274889597 343378117705088 4709730613264862720 n 274930835 288816919864416 2530365934698021250 n 274930835 300957528797932 6084306524325149603 n

Εγγραφές νηπίων-προνηπίων για το σχολικό έτος 2022-23

 

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα

Η φοίτηση αφορά τα νήπια-προνήπια  γεννηθέντα κατά τα έτη  2017-2018 και  είναι  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.

Μπορείτε  να επικοινωνείτε με τη διεύθυνση  του  Νηπιαγωγείου  τηλεφωνικά  κατά τις ώρες  12.10-13.00 μ.μ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:2733052808

και στο email του  Νηπιαγωγείου  mail@nippyrgou.lak.sch.gr

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που επιθυμούν  μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητη  (Α.Δ.Υ.Μ.) https://grafis.sch.gr/index.php/s/bbNXRvrkiA6eDSP

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Ενημέρωση για εγγραφές-επαναφοιτήσεις Σχ. έτους 2022-2023

 

Στο διάστημα από 1 έως 20 Μαρτίου, πρέπει να κάνουν γονείς και κηδεμόνες ηλεκτρονικά τις εγγραφές των παιδιών τους στα νηπιαγωγεία της χώρας,  ενώ θα πρέπει οι ίδιοι να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για επανάληψη της φοίτησης στο νηπιαγωγεία εάν το παιδί έχει κενά και δεν θα μπορέσει να παρακολουθήσει τα μαθήματα της Α΄ Δημοτικού.

Το υπουργείο Παιδείας όρισε τις ημερομηνίες εγγραφών των παιδιών στα νηπιαγωγεία ενώ δίνει και αποσαφηνίσεις για τις περιπτώσεις, που τα νήπια έχουν σοβαρά κενά και υπάρχει περίπτωση να μην μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Η σχετική εγκύκλιος αναφέρει ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στο νηπιαγωγείο γίνονται αποκλειστικά από 1 έως 20 Μαρτίου του προηγούμενου διδακτικού έτους.

Για την επανάληψη φοίτησης, ισχύουν τα εξής:

– Επανάληψη φοίτησης στο νηπιαγωγείο για ένα (1) ακόμη έτος μπορεί να γίνει με τη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων, όταν βεβαιώνεται με γνωμάτευση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή σχετική βεβαίωση του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης ή του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγών ότι ο μαθητής παρουσιάζει σοβαρές δυσκολίες για να παρακολουθήσει την Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου.»

– Σε κάθε περίπτωση δεν εγγράφεται ούτε δύναται να επαναφοιτήσει στο νηπιαγωγείο μαθητής που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ή επαναφοίτησης έχει συμπληρώσει την ηλικία των επτά (7) ετών».

-Οι Διευθυντές Προϊστάμενοι των νηπιαγωγείων, παρακαλούνται όπως ενημερώσουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που κρίνεται ότι έχουν ανάγκη επαναφοίτησης στο νηπιαγωγείο να καταθέσουν εγκαίρως αίτημα προς το νηπιαγωγείο, προκειμένου να εξεταστεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

-Επίσης, καλούνται οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και τα ΚΕΔΑΣΥ όπως προβούν στον απαραίτητο προγραμματισμό των ενεργειών τους, προκειμένου να συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας όπου απαιτείται, σύμφωνα πάντα με όσα ορίζονται στις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

-Τέλος, υπενθυμίζεται ότι, επανάληψη φοίτησης στο νηπιαγωγείο εφαρμόζεται αν οι απουσίες του μαθητή του νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τις εκατό (100) ανά διδακτικό έτος, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση ο μαθητής επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο.

Θα ενημερωθείτε εκ νέου για την διαδικασία των ηλεκτρονικών εγγραφών.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022 ΚΑΙ ΩΡΑ 5.30 Μ.Μ. . ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ Α ΜΕΡΟΣ . ΣΤΟ Β ΜΕΡΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΥΠΟΥΣ ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ.

Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ  ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ SKYPE ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ, ΧΟΥΡΕΜΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑΣ.

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

amygdalia1 amygdalia2 amygdalia3 amygdalia4 amygdalia teliko

ΑΝΘΙΣΜΕΝΕΣ ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ

gantia2 gantia3 gantia3 1 gantia4 gantia5 gantia telikooo gantia teliko gantia telikoo

ΣΚΟΥΦΑΚΙ  ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ

skier1 skier2 skier3 skier4 skier5 skier6 skier7 skier teliko skier telikoo

ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ, ΓΙΝΑΜΕ ΣΚΙΕΡΣ

ΑΡΚΟΥΔΑ 1 ΑΡΚΟΥΔΑ 2 3 4 5 ΤΕΛΙΚΟ

Η ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΣΕΛΑΣ

0 1 3ΤΕΛ 1ΝΙΝ 1ΤΕΛΙΚΟ

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡ -ΑΡΚΟΥΔΕ, ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

ΓΙΟΡΤΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ (30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ)

Η γιορτή των 3 Ιεραρχών (30 Ιανουαρίου) είναι η γιορτή μας. Γιορτάζουν οι μαθητές , οι δάσκαλοι, οι φοιτητές, τα γράμματα γενικότερα! Πρέπει να εορτάζεται με όλη τη μεγαλοπρέπεια που της αρμόζει και φυσικά η μεγαλύτερη τιμή στους Αγίους μας είναι ο εκκλησιασμός και η θεία κοινωνία την ημέρα της γιορτής τους. Λόγω όμως των συνθηκών και με δεδομένο τον μικρό αριθμό των μαθητών στο σχολείο εξαιτίας της νόσησης πολλών από covid-19, αρκεστήκαμε στο να προσεγγίσουμε τους 3 Ιεράρχες αρχικά μέσα από ένα διδακτικό παραμύθι ως αφόρμηση. Πρωταγωνιστής σε αυτό ένα παιδάκι που όταν ακούει στο σχολείο την ιστορία των 3 Ιεραρχών, αλλάζει στάση και βάζει στόχο και σκοπό της ζωής του να τους μοιάσει.

2

Ποιοι είναι όμως οι 3 Ιεράρχες και γιατί θεωρούνται προστάτες μας; Για να τους γνωρίσουμε είδαμε φωτογραφίες τους, διαβάσαμε λίγα λόγια για τη ζωή τους, προβήκαμε σε συσχετίσεις (Βασίλειος, Βασιλειάδα, βασιλόπιτα, Άγιος Βασίλης…). Έπειτα αποκωδικοποιήσαμε αποφθέγματά τους και σε διαδραστικές ασκήσεις κουιζ αξιολογήσαμε τις νέες γνώσεις μας.

1 2 1 1 2 3 4 5 6 7

Τέλος, δημιουργήσαμε το δικό μας εικονοστάσι με τους 3 Ιεράρχες για να μην ξεχνάμε να ζητάμε τη φώτισή τους όταν το έχουμε ανάγκη. Ασκηθήκαμε στο κόψιμο, τσάκισμα, κόλλημα και στη γραφή, όλες ασκήσεις λεπτής κινητικότητας.

.jpg .jpg 2 .jpg 2 2

Μεγάλοι Άγιοι εσείς

Τρεις Ιεράρχες

Των μαθητών και των δασκάλων γίνατε προστάτες

Για όλους εμάς να δεηθείτε

Ψηλά από τον ουρανό

Να μας χαρίζει ο Κύριος

Τον θείο φωτισμό

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!!

Viber 2021 12 20 18 11 16 439 Viber 2021 12 20 18 11 16 513 Viber 2021 12 21 19 01 23 410 1Viber 2021 12 20 18 11 16 572 Viber 2021 12 21 19 01 22 538 1Viber 2021 12 20 18 11 18 635 Viber 2021 12 20 18 11 16 629

Viber 2021 12 20 18 11 16 361Τα Χριστούγεννα για μικρούς και μεγάλους είναι η ομορφότερη γιορτή του έτους , γιατί σημαίνει φωτάκια, στολίδια, δώρα, πολλές κατασκευές, ακόμη πιο πολλά τραγούδια, ευωδιαστά γλυκά, άφθονα κεράσματα, κέφι και χαρά ! Περιμένουμε αυτή τη γιορτή πώς και πώς!  Η προετοιμασία της γιορτής ξεκίνησε με την φροντίδα της διακόσμησης της τάξης μας. Στολίσαμε το δέντρο ακούγοντας τραγούδια , φτιάξαμε στολίδια για τα παράθυρα της τάξης, καδράκια  και φυσικά ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης , για να μη χάσουμε από την ανυπομονησία μας το μέτρημα μέχρι τα Χριστούγεννα! Ο στολισμός συνεχίστηκε με δημιουργίες από τα χεράκια των παιδιών με μποτούλες, Αϊ Βασίληδες, χιονανθρώπους, φάτνες, ταρανδάκια , κάρτες…Είναι όμως και η μητέρα όλων των γιορτών! Γιορτάζει όλη η πλάση τη γέννηση του Θεανθρώπου. Άλλωστε αυτό σημαίνει η λέξη Χριστούγεννα, Χριστός + Γέννα. Διηγηθήκαμε την ιστορία της γέννησης, αξιοποιήσαμε διαδραστικά παιχνίδια  διδακτικής αξιοποίησης αυτής, την δραματοποιήσαμε. Σαν τους μάγους που πρόσφεραν δώρα, προσφέραμε κι εμείς δώρα αγάπης, κάνοντας ανταλλαγή δώρων. Σαν τους αγγέλους που μετέφεραν το χαρμόσυνο νέο που περίμενε αιώνες η ανθρωπότητα, αναγγείλαμε τα ερχόμενα των ημερών , αφού μάθαμε τα κάλαντα και τα τραγουδήσαμε με τη συνοδεία οργάνων από πόρτα σε πόρτα στο συστεγαζόμενο δημοτικό σχολείο. Μύρισε και η τάξη μας  μπισκότα, κανέλα, καρύδι, τρούφα…με τα γλυκάκια που φτιάξαμε για να κεράσουμε και να κεραστούμε! Ευχηθήκαμε από καρδιάς, ευχηθήκαμε όχι μόνο για τους εαυτούς μας, αλλά κυρίως για τον κόσμο, την οικογένειά μας, τα παιδάκια όλου του κόσμου. Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη. Αυτήν την αγάπη που σαν παιδιά την δείχνουμε κάθε μέρα του χρόνου, την στείλαμε και στα παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες. Makeawish, Κάνε μια ευχή…να κάνουμε την καρδιά μας φάτνη κι εκεί να βρει ίαση και αγκαλιά κάθε παιδί ! Και του χρόνου μαζί , γεροί κι αγαπημένοι!1 τελικο 1 tar1 1 taran1 1 2 1 3 1 0 1 1 1 2 1 1 1 1 2 1 1 1 2 1 τελ 1 4 1 3 1 0 1 2 1 1 1 2 1 11 1 2 1 1 1 2 1 1 3 2 1 3 1 1 2 1 1 1 2 1 3 1 5 1 6 1 τελ 1 aster1 1

 

 

 

 

 

makea wish 2Nikolas.poem.ποιημα  ποιημα  .ποιημα  .ποιημα.ποιημα  .ποιημα  .ποιημα  .ποιημα.ποιημα     .ποιημα      .jpg       2.κατασκευη    .jpg      ποιημα      .ποιημα.jpg      .στολισμος   .jpg    2μετρηση
111makeawish1 2τελικο 21 3