Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2025-2026, το Νηπιαγωγείο Πρωτοχωρίου υλοποίησε το Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Το Νηπιαγωγείο μας ζητάει αυλή», στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και του άξονα «Ηγεσία – Οργάνωση και Διοίκηση της Σχολικής Μονάδας».
Αφετηρία της δράσης αποτέλεσε η ανάγκη αναβάθμισης του αύλειου χώρου του σχολείου μας, ώστε να γίνει πιο ασφαλής, λειτουργικός και ελκυστικός για τα παιδιά. Μέσα από συζητήσεις, παρατηρήσεις, ζωγραφιές και ανταλλαγή ιδεών, τα παιδιά εξέφρασαν τις επιθυμίες τους για μια αυλή που θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για παιχνίδι, δημιουργία και εξερεύνηση.
Με τη συνεργασία της σχολικής κοινότητας, των γονέων και των αρμόδιων φορέων, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές παρεμβάσεις στον αύλειο χώρο. Συγκεκριμένα, έγινε τοποθέτηση πλακιδίων, βελτιώνοντας σημαντικά την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα της αυλής, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκε αμμοδόχος, προσφέροντας στα παιδιά έναν νέο χώρο δημιουργικού, αισθητηριακού και συνεργατικού παιχνιδιού.
Η χαρά και ο ενθουσιασμός των παιδιών κατά την αξιοποίηση του νέου χώρου επιβεβαίωσαν τη σημασία της προσπάθειας αυτής. Η νέα αυλή δίνει τη δυνατότητα για περισσότερες δραστηριότητες, ενισχύει την κοινωνική αλληλεπίδραση και συμβάλλει στη δημιουργία ενός ευχάριστου και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Η δράση αυτή απέδειξε ότι όταν σχολείο, οικογένεια και τοπική κοινωνία συνεργάζονται με κοινό στόχο, μπορούν να επιτύχουν ουσιαστικές αλλαγές προς όφελος των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης και στη βελτίωση του σχολικού μας περιβάλλοντος. Ιδιαίτερα θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Πρωτοχωρίου και στον πρόεδρο του Συλλόγου γονέων του Νηπιαγωγείου μας, που με το αμέριστο ενδιαφέρον που επέδειξαν, μπόρεσε να γίνει πράξη η αυλή του σχολείου. Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Πολιτιστικό και Λαογραφικό Σύλλογο Πρωτοχωρίου για τη δική του συνεισφορά στην υλοποιήση της δράσης.
Ευχαριστούμε για όλα!
Συνεχίζουμε με όρεξη και δημιουργικότητα να ονειρευόμαστε και να κάνουμε πράξη ένα καλύτερο σχολείο για τα παιδιά μας!