Μια χρονιά…με αναμνήσεις

Άλλη μια σχολική χρονιά ολοκληρώνεται, αφήνοντας πίσω της όμορφες αναμνήσεις, γέλια, παιχνίδια και πολύτιμες εμπειρίες.
Ένα ταξίδι γεμάτο στιγμές συνεργασίας, δημιουργίας, φιλίας.
Κάθε μέρα ήταν μια νέα ευκαιρία να εξερευνήσουμε, να ονειρευτούμε, να εκφραστούμε και να μεγαλώσουμε όλοι μαζί μέσα σε ένα περιβάλλον αγάπης, αποδοχής και σεβασμού.
Ώρα να αποχαιρετίσουμε το σχολείο μας και να συνεχίσουμε για νέες εμπειρίες με όσα καταφέραμε να κρατήσουμε στο μυαλό και στην καρδιά μας.
Το ταξίδι της γνώσης άλλωστε δεν τελειώνει ποτέ…
IMG 20260615 082650 IMG 20260615 082454 IMG 20260616 202313 IMG 20260605 101650 IMG 20260525 123813
IMG 20260617 195736 IMG 20260617 200051
Καλό καλοκαίρι σε όλους, με πολλές χαρούμενες στιγμές!

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στην εθελοντική χριστουγεννιάτικη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης WinCancer

Με αφορμή τις ημέρες των Χριστουγέννων και τις αξίες της αγάπης, της προσφοράς και της αλληλεγγύης που καλλιεργούμε καθημερινά στο Νηπιαγωγείο μας, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην εθελοντική χριστουγεννιάτικη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης» της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης WinCancer. Ξεκινήσαμε με την αφήγηση του παραμυθιού  ” Ο Ορφέας και το δωμάτιο με τα κουμπιά ” της Πίστης Κρυσταλλίδου που με έναν πολύ γλυκό τρόπο μαθαίνει στα παιδιά την αξία του “μαζί”, της φροντίδας, του εθελοντισμού και του ότι μπορούμε να δώσουμε φως και χαρά ακόμα και από απόσταση.

Έτσι δημιουργήσαμε τις δικές μας ζωγραφιές -κουμπιά .
Ευχόμαστε αυτή η μικρή κίνηση αγάπης να χαρίσει χαρά και αισιοδοξία σε παιδάκια που νοσούν και βρίσκονται σε κάποιο νοσοκομείο! Τους στέλνουμε όλη τη θετική μας ενέργεια, μία μεγάλη αγκαλιά, τα φιλιά και την αγάπη μας και ευχόμαστε ολόψυχα να γίνουν γρήγορα καλά.