Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη και τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, το Νηπιαγωγείο μας δημιούργησε Σχολικό Κήπο σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Πλατάνου και τους Γονείς. Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές φύτεψαν λαχανικά (ντομάτες, αγγούρια, πιπεριές, μελιτζάνες, κολοκύθια, τσετσεκιές, βασιλικούς) στο πίσω μέρος του σχολείου σε κατάλληλο χώρο, όπου είχε οργωθεί από τον Πρόεδρο της Κοινότητας Πλατάνου. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ κατά τη διάρκεια του φυτέματος και έμαθαν πως πρέπει να κατανέμουμε και να φυτεύουμε τα διάφορα είδη σε ένα χώρο, όπως και τις ιδιότητες τους (πχ εντομοαπωθητικά φυτά).
Έπειτα, φυτέψαμε στο μπροστινό μέρος του προαυλίου λουλούδια και φράουλες για να ομορφύνει το παρτέρι μας.
Σ’ αυτό το σημείο θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι όλα όσα φυτέψαμε ήταν δωρεές από τα τοπικά γεωπονικά καταστήματα: ΑΓΡΟΚΟΣΜΟΣ (Ανδριάνα Μπρουροπούλου), ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ (Δημ. Τσόπελας) και ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ!!!
Συνεχίζοντας, στα πλαίσια της ασχολίας μας με το σχολικό κήπο επισκεφτήκαμε τον Ολυμπιακό Βοτανικό Κήπο στην Αρχαία Ολυμπία σε μια κατάφυτη έκταση συνδεδεμένη με την ιστορία και την αρχαιολογική σημασία του τόπου. Περιλαμβάνει κουκουναριές, πλατάνια, κυπαρίσσια, αμυγδαλιές, δρύες καθώς και θάμνους, αρωματικά και θεραπευτικά φυτά, τα οποία βάσει των περιγραφών των συγγραφέων της αρχαιοελληνικής γραμματείας συναντώνται διαχρονικά στην περιοχή. Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το δε άλσος το ιερόν του Διός…» και μας ξενάγησε υπεύθυνη από την Εφορία Αρχαιοτήτων Αρχαίας Ολυμπίας μιλώντας μας για την ενδημική χλωρίδα και φτιάξαμε φυτολόγια που πήραμε μαζί μας μετά το τέλος του προγράμματος.
































