Έπαινος Συμμετοχής από το Make-A-Wish Ελλάδος!
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας παρέλαβε τον έπαινό του από το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) για τη συμμετοχή μας στον Δημιουργικό Διαγωνισμό του Προγράμματος «Αστέρι της Ευχής» για το σχολικό έτος 2024-2025.Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές μας που με έμπνευση και αγάπη συνέβαλαν σε αυτή τη σπουδαία προσπάθεια!
Η συμμετοχή μας στο δημιουργικό διαγωνισμό.
Χριστός Ανέστη!
Ευχές!
Πάσχα 2025
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από τη τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People-IBBY), το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή στο παιδικό βιβλίο. Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία. Κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλον τον κόσμο. Η αφίσα του 2025 δημιουργήθηκε από τη συγγραφέα Rian Visser και την εικονογράφο Janneke Ipenburg και προσκαλεί τα παιδιά παγκοσμίως να εξερευνήσουν τη δύναμη της φαντασίας μέσω της τέχνης και της ποίησης .
Το σχολείο μας σαν μέλος της Οικοσυμμαχίας συμμετείχε στην ανοιχτή πρόσκληση για να φτιάξουμε μαζί ένα βιβλίο που θα ταξιδέψει σε πόλεις, χωριά, σχολεία, βιβλιοθήκες, σε χώρες μακρινές και γειτονικές…ένα βιβλίο σιωπηλό, που την ανάγνωσή του ζωντανεύουν μόνο οι εικόνες του, αυτή η παγκόσμια γλώσσα επικοινωνίας…ένα silent book για τη γιορτή της φιλαναγνωσίας!
Τα παιδιά κάθισαν στη «Χώρα του Ονείρου» τη βιβλιοθήκη μπροστά από πολλά βιβλία. Τα παρατήρησαν, τα ξεφύλλισαν και διαβάσαμε πολλά από αυτά! Μετά διάλεξαν κάποιον ήρωα, κάποιο στοιχείο , το ζωγράφισαν σε μικρά χαρτάκια και φτιάξαμε το δικό μας σιωπηλό βιβλίο ! Και κάπως έτσι το ταξίδι ξεκίνησε!
Στη συνέχεια φτιάξαμε μία αφίσα με τον τίτλο« Το βιβλίο είναι ταξίδι» στην οποία ζωγράφισαν το δικό τους ταξίδι μαζί με το βιβλίο!
25η Μαρτίου! Χρόνια Πολλά Ελλάδα!
21 Μαρτίου : Παγκόσμια ημέρα ποίησης- Δημιουργία Χαϊκού!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης , διαβάσαμε ποιηματάκια χαϊκού. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε το πρώτο μας χαϊκού για την Ειρήνη συνδέοντας το με την επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Ειρήνη γλυκιά
χαμογελούν τα παιδιά
αγάπη φτιάχνει!
Το χαϊκού είναι ένα παιχνίδι με λέξεις που μας έρχεται από την Ιαπωνία και γεννήθηκε τον 16ο αιώνα.
Αποτελείται από δεκαεπτά συλλαβές, χωρισμένες σε τρεις στίχους (5-7-5), και περιγράφει σε χρόνο ενεστώτα μια εικόνα της φύσης όπως τη βλέπει η καρδιά. Κάποια λέξη φανερώνει πάντοτε την εποχή του χρόνου ή την υπονοεί.
Το χαϊκού διαβάζεται με μια ανάσα.
Συμμετοχή στην έκθεση μαθητικών δημιουργιών με τίτλο «Γράμμα στον ουρανό!»
Στο πλαίσιο διεξαγωγής του διεθνούς συνεδρίου με τίτλο «Nurturing active global citizens for a world on the move» που θα πραγματοποιηθεί 17-18 Μαΐου 2025 στον Πειραιά, συμμετέχουμε μαζί με σχολεία από όλον τον κόσμο, σε μία μοναδική έκθεση μαθητικών δημιουργιών στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά. Τίτλος έκθεσης: «Γράμμα στον ουρανό» Τα παιδιά φωτογράφισαν τον ουρανό την Πέμπτη 20 Μαρτίου, στις 11:00, ημέρα της εαρινής ισημερίας. Οι φωτογραφίες στάλθηκαν στη διεθνή επιτροπή του συνεδρίου και θα παρουσιαστούν σύμφωνα με το όραμα της Κολομβιανής καλλιτέχνιδας Gloria Posada
Μαζί στη δράση, σχολεία από Ελλάδα, Κύπρο, Ισπανία, Εσθονία και Τουρκία, μέσα από το πρόγραμμα “Global Travellers of Ecosimahia”Και κάπως μαγικά… οι φωτογραφίες τους συνδέθηκαν τυχαία, δημιουργώντας τον ουρανό της Οικοσυμμαχίας!Γιατί κάθε ουρανός είναι μοναδικός, αλλά όταν ενώνονται, φτιάχνουν ένα παγκόσμιο μωσαϊκό ελπίδας και συνεργασίας!
















