Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό σχολειο

Η επίσκεψή μας στο Δημοτικό Σχολείο Πανόπουλου, στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης, γέμισε τα νήπια με ενθουσιασμό και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του νέου τους «μεγάλου» σχολείου, κάθισαν στα θρανία και γνώρισαν από κοντά τους δασκάλους και τους μεγαλύτερους μαθητές. Μέσα από κοινές δράσεις και παιχνίδια, λύθηκαν οι απορίες τους και περιορίστηκε το άγχος για το άγνωστο. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που έβαλε τις βάσεις για ένα γεμάτο αυτοπεποίθηση ξεκίνημα στην Α΄ Δημοτικού!
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την δασκάλα της Α΄Τάξης κ. Αυγερου για την όλη υποδοχή και τα υπέροχα δωράκια που είχε ετοιμάσει για τα παιδάκια μας…

IMG fe0e41a05610676b48ff9308202171c8 V

IMG ec98dc80792aa7bb4442013c8fbef680 V

IMG c892e75b05c4f5163d8067d364ec4c7a V

IMG 13cc5b59c863a46546511a855eab83d3 V IMG 25d5a68125ac3196ad45e6285a432ac3 V

IMG 82b97014863df1be7e5a01c8998ab5b9 V