Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό σχολειο
Η επίσκεψή μας στο Δημοτικό Σχολείο Πανόπουλου, στα πλαίσια του προγράμματος ομαλής μετάβασης, γέμισε τα νήπια με ενθουσιασμό και ανυπομονησία για τη νέα σχολική χρονιά. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του νέου τους «μεγάλου» σχολείου, κάθισαν στα θρανία και γνώρισαν από κοντά τους δασκάλους και τους μεγαλύτερους μαθητές. Μέσα από κοινές δράσεις και παιχνίδια, λύθηκαν οι απορίες τους και περιορίστηκε το άγχος για το άγνωστο. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που έβαλε τις βάσεις για ένα γεμάτο αυτοπεποίθηση ξεκίνημα στην Α΄ Δημοτικού!
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την δασκάλα της Α΄Τάξης κ. Αυγερου για την όλη υποδοχή και τα υπέροχα δωράκια που είχε ετοιμάσει για τα παιδάκια μας…




